Ram Holding



Şirkət haqqında:

RAM Holdinq QSC-yə aid şirkətlərin fəaliyyəti 2005-ci ildən başlayır. Holdinqə aid 10-da artıq şirkət Azərbaycan Respublikası ərazisində və respublikanın hüdudlarından kənarda fəaliyyət göstərməklə 6 fərqli sektoru əhatə edir. Holdinq Azərbaycanda inşaat sektorundan kənd təsərrüfatı sektoruna, maliyyə sektorundan səhiyyə sahəsinə, nəqliyyatdan pərakəndəçiliyə qədər müxtəlif sahələri əhatə edən və öz ənənələri, dəyərləri, xidməti və keyfiyyəti ilə istər şirkətlər, istərsə də fərdi sahibkarların etibarını qazanmış bir şirkətlər ailəsidir. Qürurla deyə bilərik ki, bu ailəyə daxil olan bir neçə şirkət fəaliyyət göstərdiyi sektorda lider şirkətlərdəndir və onların hər biri öz bazarlarının inkişafında mühüm rollardan birini oynayır. Şirkətlərimizin əldə etdikləri uğurlar holdinqin bütün potensialının vahid və səmərəli inkişaf strategiyası ətrafında birləşərək, məqsədyönlü və planlı fəaliyyətin, texnologiyaların son nailiyyətlərinin doğru tətbiqinin, eləcə də effektiv idarəetmə sisteminin nəticəsidir. RAM Holding etibarlı tərəfdaşdır.

Əlaqə vasitələri:




Təchizat Sənədləşmələri üzrə assistent

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Yaxşı səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, əlavə xarici dil biliyi üstünlükdür;
  • Oxşar sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
  • Orta səviyyədə 1C proqramının istifadəsi ilə bağlı təcrübə arzuolunandır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxili sifarişə əsasən müqavilələrin sistem üzərindən qeydiyyatının aparılması;
  • Tədarükçülərlə tələb olunan sənədlər və s. şərtlərlə bağlı danışıqların aparılması;
  • Tədarükçü ilə əldə edilmiş razılaşmaya və invoice sənədinə əsasən ödəniş şərtlərinə uyğun olaraq ödənişin mühasibatlıq tərəfindən icrasına nəzarət edilməsi;
  • Satınalma sifarişlərinin 1C proqramına daxil edilməsi və 1C-də müvafiq əməliyyatların icra edilməsi;
  • Ödəniş cədvəllərin hazırlanması
  • Mühasibatlığa sənədlərin təqdim edilməsi və qeydiyyatı

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
  • İş saatları: 08:30-17:30;
  • İş yeri: Binəqədi ray., Mədən küçəsi 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz).

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Təchizat Sənədləşmələri üzrə Assistent” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Ram Holding



Şirkət haqqında:

RAM Holdinq QSC-yə aid şirkətlərin fəaliyyəti 2005-ci ildən başlayır. Holdinqə aid 10-da artıq şirkət Azərbaycan Respublikası ərazisində və respublikanın hüdudlarından kənarda fəaliyyət göstərməklə 6 fərqli sektoru əhatə edir. Holdinq Azərbaycanda inşaat sektorundan kənd təsərrüfatı sektoruna, maliyyə sektorundan səhiyyə sahəsinə, nəqliyyatdan pərakəndəçiliyə qədər müxtəlif sahələri əhatə edən və öz ənənələri, dəyərləri, xidməti və keyfiyyəti ilə istər şirkətlər, istərsə də fərdi sahibkarların etibarını qazanmış bir şirkətlər ailəsidir. Qürurla deyə bilərik ki, bu ailəyə daxil olan bir neçə şirkət fəaliyyət göstərdiyi sektorda lider şirkətlərdəndir və onların hər biri öz bazarlarının inkişafında mühüm rollardan birini oynayır. Şirkətlərimizin əldə etdikləri uğurlar holdinqin bütün potensialının vahid və səmərəli inkişaf strategiyası ətrafında birləşərək, məqsədyönlü və planlı fəaliyyətin, texnologiyaların son nailiyyətlərinin doğru tətbiqinin, eləcə də effektiv idarəetmə sisteminin nəticəsidir. RAM Holding etibarlı tərəfdaşdır.

Əlaqə vasitələri:




Təchizat Sənədləşmələri üzrə assistent

Namizədə olan tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Yaxşı səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, əlavə xarici dil biliyi üstünlükdür;
  • Oxşar sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
  • Orta səviyyədə 1C proqramının istifadəsi ilə bağlı təcrübə arzuolunandır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxili sifarişə əsasən müqavilələrin sistem üzərindən qeydiyyatının aparılması;
  • Tədarükçülərlə tələb olunan sənədlər və s. şərtlərlə bağlı danışıqların aparılması;
  • Tədarükçü ilə əldə edilmiş razılaşmaya və invoice sənədinə əsasən ödəniş şərtlərinə uyğun olaraq ödənişin mühasibatlıq tərəfindən icrasına nəzarət edilməsi;
  • Satınalma sifarişlərinin 1C proqramına daxil edilməsi və 1C-də müvafiq əməliyyatların icra edilməsi;
  • Ödəniş cədvəllərin hazırlanması
  • Mühasibatlığa sənədlərin təqdim edilməsi və qeydiyyatı

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
  • İş saatları: 08:30-17:30;
  • İş yeri: Binəqədi ray., Mədən küçəsi 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz).

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Təchizat Sənədləşmələri üzrə Assistent” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap