FLY INN BAKU

Şirkət haqqında:
Property Location
You'll be located near of Heydar Aliyev International Airport with a stay at FLY INN BAKU, minutes from Expo Center and beach side. This 5-star hotel is within close proximity of city center.
Rooms
Make yourself at home in one of the 205 air-conditioned rooms featuring minibars. Complimentary wired and wireless Internet access keeps you connected, and satellite programming provides entertainment. Private bathrooms feature complimentary toiletries and hair dryers. Conveniences include phones, as well as safes and desks.
Amenities
Enjoy recreation amenities such as a Gazelli SPA and fitness center or take in the view from a terrace. This hotel also features complimentary wireless Internet access, concierge services, and gift shops/news stands.
Dining
Satisfy your appetite at the hotel's restaurants, which serves lunch and dinner, or stay in and take advantage of 24-hour room service. Quench your thirst with your favorite drink at a Fly Bar lounge. Buffet breakfasts are available daily from 6:30 AM to 10:30 AM for a fee. Business, Other Amenities
Featured amenities include complimentary wired Internet access, a business center, and complimentary newspapers in the lobby. Planning an event in Baku? This hotel has more than 6 Meeting rooms with different capacities consisting of a conference center and meeting rooms. Free self parking is available onsite.
Əlaqə vasitələri:
SPA Administratoru
İş yeri: “Hotels Group” MMC, “FLY INN Baku” mehmanxanası; H. Əliyev Aeroportu
Vəzifə öhdəlikləri:
- SPA mərkəzinin gündəlik fəaliyyətini təşkil etmək və nəzarətdə saxlamaq;
- SPA Əməliyyatları və büdcələrinin idarə olunmasına dəstək vermək;
- Əməkdaşların iş qrafikini tərtib etmək və nizam-intizamı təmin etmək.
- Bütün işçilərin lazımi təchizat, avadanlıq və geyim formasına malik olmasını təmin etmək;
- Stokların idarə olunması (kosmetoloji məhsullar, SPA avadanlıqları və s.);
- SPA və əlaqədar ərazilərin və avadanlıqların təmizliyini təmin etmək;
- Məhsulun keyfiyyəti və xidmət səviyyələri barədə əks əlaqəni əldə etmək üçün qonaqlarla qarşılıqlı əlaqələr qurmaq;
- Obyektin siyasətlərinin ədalətli və ardıcıl şəkildə idarə olunmasını, intizam prosedurları və sənədləşmənin Standart Əməliyyat Prosedurlarına (SOP) uyğun olaraq tamamlanmasını təmin etmək.
- Gündəlik maliyyə əməliyyatlarına nəzarət (kassa əməliyyatları, ödənişlərin qəbulu və s.).
- Gəlir və xərclərin izlənilməsi, aylıq hesabatların hazırlanması.
Namizədə tələblər:
- Tibb sahəsi üzrə təhsil;
- Azərbaycan dili və Rus dili mütləqdir (İngilis dili arzuolunandır);
- Müvafiq vəzifə üzrə azı 2 il iş təcrübəsi;
- Yaş həddi: 30-50
- Microsoft Word, Excel, Outlook proqramlarında işləmək;.
- Resursları və işçiləri yönləndirmə, planlaşdırma və problemləri həll etmək;
- Dəqiq və analitik düşünmə tərzi;
- Tələbetmə və yönləndirmə bacarığı;
İş şərtləri:
- Azərbaycan Respublikası əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Korporativ nömrə
- İş rejimi: 5 günlük
- İş vaxtı: 09:00-18:00
- Nahar və servis şirkət tərəfindən qarşılanır
- Əmək haqqı müsahibə zamanı bildiriləcək
Tələblərə uyğun nazmidlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “SPA Administratoru” qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.