Azerconnect

Şirkət haqqında:
Azerconnect İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları sahəsində korporativ müştərilərin ehtiyaclarına uyğun xidmətlər və optimal həllər təqdim edən ilk B2B (Business to Business - Biznesdən biznesə) şirkətdir. Komandamıza qoşulmaqla siz rəqabətli, yenilikçi və həvəsləndirici korporativ mühitdə yerli və xarici peşəkarlarla çalışmaq, telekommunikasiya sahəsində təcrübə və səriştə qazanmaq, karyerada irəliləmə və inkişaf etmək imkanı əldə edəcəksiniz.
Əlaqə vasitələri:
Risklərin İdarəolunması üzrə Aparıcı Mütəxəssis/ Risk Management Senior Specialist
İdarə: Biznesin Təmin Olunması, Risklərin İdarə Olunması və SƏTƏM
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərən “Azerconnect Group” mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili və FinTech, AdTech, Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
“Azerconnect Group” şirkəti dünyanın nüfuzlu “Top Employer Institute” (Ən Yaxşı İşəgötürənlər İnstitutu) tərəfindən 2023, 2024 və 2025-ci illər üzrə Azərbaycanda “Ən Yaxşı İşəgötürən” şirkət sertifikatına layiq görülüb.
“Azerconnect Group” müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən “NEQSOL Holding” beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Risklərin İdarəolunması üzrə Aparıcı Mütəxəssis olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Risklərin İdarəolunması (Rİ) proqramını üstün dünya təcrübəsinə və standartlara uyğun olaraq şirkətdə inkişaf etdirilməsi ilə kritik biznes funksiyaların, proseslərin, xidmətlərin, vəsaitlərin, obyektlərin və əməliyyatların risklərinin müvafiq ölçmələr tətbiqi ilə nəzarətdə saxlanılması;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarına və şirkətin strategiyasına uyğun olaraq Rİ siyasətini, Risklərin Qiymətləndirilməsi (RQ), Rİ Strategiyası, Rİ Audit proses, prosedurlarının və sənədlərinin hazırlanması və yenilənməsini təmin etmək;
- BD və Rİ şöbənin rəhbərinin tapşırıqlarının effektiv və vaxtında icrasını təmin etmək;
- Divisionlar və departamentlərdə işçilərə effektiv Rİ proses və prosedurlarının icra edilməsi üçün dəstək verilməsi və işlərin kordinasiya edilməsi;
- Divisionlar və departamentlərdə icra olunmuş RQ proseslərin nəticələrinə əsasən Rİ Strategiyası sənədinin hazırlayıb birbaşa rəhbərə təqdim etmək;
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
- Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
- Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Texniki, maliyyə və ya idarəetmə üzrə ali təhsil;
- Risklərin İdarəedilməsi üzrə sertifikatlar;
- Telecommunikasiya və Mobil rabitə texnalogiyaları bilgiləri və təcrübəsi, əməliyyat, biznes və digər Rİ bilgiləri, bacarıqları və təcrübəsi;
- Telekommunikasiya və ya İnformasiya Texnologiyaları sahəsində 5 illik təcrübə. 2 illik RD inkişafı təcrübəsinin Telekommunikasiya və ya İnformasiya Texnologiyasında;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis və Rus dilləri üzrə yaxşı səviyyədə bilik;
- MS Office proqramları üzrə yaxşı səviyyədə bilik və bacarıqlar;
- Dayanıqlılıq inkişafı və risklərin qiymətləndirilməsi, Proqram idarə edilməsi, Strategiya baxış.
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya;
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
- Əlavə imtiyazlar;
- Performansa əsaslanan mədəniyyət;
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
- Karyera inkişaf imkanı;
- Hibrid iş imkanı;
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
- Beynəlxalq təcrübə;
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
- Kross-funksional əməkdaşlıq;
- Təcrübə mübadiləsi.
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.
Division: Business Assurance, Risk Management and HSE
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.
As a company operating in ICT and high technologies fields, Azerconnect Group delivers advanced solutions, including Mobile, Internet, and International leased lines provisioning, alongside cutting-edge digital services in FinTech, AdTech, and Media/TV.
Azerconnect Group has been awarded the "Top Employer" certificate in Azerbaijan for 2023, 2024 and 2025 by the world's prestigious "Top Employers Institute".
Azerconnect Group is part of NEQSOL Holding, an international group of companies operating in various countries across the energy, telecommunications, hi-tech, and construction industries.
Your responsibilities as a Risk Management Senior Specialist:
- Development of the Risk Management (RM) program in the Company according to the best practices and standards in order to control risks with implementation of appropriate measurements of critical business functions, processes, services, assets, facilities and operations of the company;
- Preparation and update of RM policy, Risk Assessment (RA), RM Audit process, prosedures and documents according company strategy and senior management reguest;
- Effective and timely execution of tasks of the Head of the BC and RM unit;
- Support and coordination of actions in divisions and departments for effective execution of RM processes and procedures;
- Preparation and submission to line manager RM Strategy of the Company based on the result of executed RA processes in divisions and departments, preparation of RM Strategy of the Company;
- To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
- To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
- To keep confidentiality of the company data.
Position requirements:
- Higher education in technical, finance or management;
- Availability of Risk Management related certificates;
- Telecommunication and mobile communication technology knowledge and experience, RM knowledge, skills and experience;
- 5-year experience in Telecommunications and or in Information Technology. 2-year Risk Management development experience in the Telecommunication and or İnformation Technology;
- Proficiency in MS Office
- Azerbaijan (fluent), English (intermediate), Russian (intermediate);
- Resilience development and Risk assessment, Program Management, Strategy vision.
What we offer?
- Competitive compensation;
- Incentives and bonuses based on performance;
- Fringe benefits;
- Performance-driven culture;
- Diversified learning and development opportunities;
- Career growth opportunity;
- Hybrid work opportunity;
- Unique experience of working in the most dynamic industry;
- Innovative products and digitalization;
- International experience;
- Amazing team of highly skilled professionals;
- Cross-functional collaboration;
- Experience sharing.
Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.