Azərpoçt

Şirkət haqqında:
Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.
İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.
Əlaqə vasitələri:
İT üzrə layihə və təhlil şöbəsinin mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Texniki tapşırıq, analiz və dizayn sənədlərinin hazırlanması;
- Layihəyə dair maraqlı tərəflər ilə görüşlərin təşkili, iş sahəsinin öyrənilməsi və tələblərin dəqiqləşdirilməsi;
- Tələblərin analiz edilməsi, optimallaşdırılması, əsas və alternativ yanaşmaların (modellərin) müqayisə edilməsi, maraqlı tərəflərlə ilıə razılaşdırılması;
- Layihə ilə əlaqəli mövcud qanunvericiliyə dair sənədlərin analiz edilməsi;
- Funksional və qeyri-funksional tələblərin formalaşdırılması, onların prioritetləşdirilməsi və sənədləşdirilməsi;
- İstifadəçi hekayələrinin (user stories), qəbul meyarlarının (acceptance criteria) və istifadə ssenarilərinin hazırlanması;
- Səhifə eskizlərinin hazırlanması;
- Cari və hədəf biznes proseslərin analizi və modelləşdirilməsi (as-is / to-be);
- Biznes prosesləri diaqram və sxemlər əsasında vizuallaşdırılması (BPMN əsasında);
- Proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin hazırlanması;
- Prototiplərin maraqlı tərəflərə təqdim olunması və rəylərin toplanması;
- Hazırlanan səhifə və funksionallıqların ilkin qəbul testlərinin aparılması;
- Risklərin müəyyən edilməsi, ölçülməsi və nəzarətin aparılması prosesində iştirak;
- İşlərin keyfiyyətinə, zamanına, büdcəsinə nəzarət prosesində iştirak etmək;
- Tələblər üzrə prioritetlərin müəyyən edilməsi, “tapşırıqlar hovuzunun” formalaşdırılması, ilkin icra planlarının hazırlanması və milestone-ların müəyyən edilməsi;
- Mövcud informasiya sistemlərinə dəstəyin verilməsi, yeni formalaşan tələblərin tətbiqi;
- Gündəlik SCRUM görüşlərində iştirak etmək, tapşırıqların müzakirəsi;
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
- Mükəmməl Azərbaycan dili biliyi (ingilis və rus dillərində işgüzar səviyyədə ünsiyyət bacarığı üstünlük təşkil edir);
- Yüksək analitik təfəkkür və problem həlletmə bacarığı;
- Operativ qərarvermə bacarığı və punktuallıq;
- BPMN və UML diaqramları ilə iş təcrübəsi;
- Task management alətləri ilə iş təcrübəsi (Azure Boards, Jira və s.);
- SCRUM bilikləri və komandada iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları ilə iş təcrübəsi (irəli səviyyədə Excel biliyi üstünlükdür);
- İlkin səviyyə API və SQL bilikləri;
- Orta səviyyə UI/UX bilikləri;
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
- Əmək haqqı razılaşma ilə;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “İT üzrə layihə və təhlil şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.