Azerconnect Group

Şirkət haqqında:
Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.
2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir.
Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Əlaqə vasitələri:
Technical Project Manager
Texniki Layihə meneceri
Vakansiya haqqında
İdarə: Şəbəkə Texnologiyaları İdarəsi
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Texniki Layihə meneceri olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Texniki Layihənin icra planlarının müəyyənləşdirilməsi və risklərin azaldılması daxil olmaqla tələblərdən tutmuş tətbiqə qədər, büdcə, vaxt çərçivəsi və əhatə dairəsi daxilində layihələrin idarə edilməsi;
- Bütün layihə və resursların planlaşdırılması, tələblərin müəyyən və idarə edilməsi, görüşlərin təşkil olunması, vaxtın izlənməsi, layihə sənədləri hazırlanması məsuliyyəti;
- Layihə risklərinin və problemlərin tənzinlənməsinə dair planların hazırlanması və idarə edilməsi, layihənin icrasına təsirini qiymətləndirmək məqsədi ilə risklərin ehtimal və şiddətə görə təhlil edilməsi, risk təhdidlərini azaltmaq üçün prosedurların həyata keçirilməsi;
- Müxtəlif şöbələrdən olan layihə işçiləri ilə əməkdaşlıq edərək layihələrin büdcə, vaxt çərçivəsi və əhatə dairəsi daxilində qalmasına dair daxili və xarici resursların koordinasiyası;
- Əla ünsiyyətcil və komanda üçün əsas əlaqəli şəxs olması. Son tarixlərə əsaslanan sürətli templi bir mühitdə layihə komandasının idarə edilməsi;
- Təkmilləşdirmə imkanlarının artırılması daxil olmaqla, layihənin gedişatını, əməliyyat hesabatlarını, ƏPG-ləri paylaşan həftəlik, aylıq və rüblük görüşlərə rəhbərlik edilməsi. Layihənin nəticələri və yaxud risklər barədə lazım gəldikdə müvafiq idarəetmə kanallarına məlumat verilməsi - layihənin iş planlarına əsaslanaraq, zərurət yarandıqda problemlərin eskalasiyası;
- Bütün layihələrin şirkətin prosedur və siyasətlərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməsinin təmin edilməsi.
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil, Biznes İdarəedilməsi (MBA üstünlükdür);
- Layihə idarəetmə təcrübəsi (PMP və / və ya Prince 2 sertifikatı üstünlükdür);
- Telekom sənayesinin anlayışı;
- Maliyyə, satınalma, logistika, hüquqi prinsiplərin anlayışı;
- Telekom sənayesində 2 illik Layihə idarəetmə təcrübəsi;
- Azərbaycan və İngilis dillərini sərbəst bilmək, Rus dilini bilmək üstünlükdür;
- MS Office-in qabaqcıl istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Project və MS Excel və MS Visio və MS Power Point);
- Müştəri ehtiyaclarına əsaslanan müştəri yönümlü həllər təqdim etmək təcrübəsi;
- Mükəmməl dinləmə, müzakirə və təqdimat bacarıqları;
- Şəxsi motivasiya edən və nəticələrə əsaslanan bir mühitdə inkişaf edə bilən;
- Müxtəlif tapşırıqlar arasında prioritetləri müəyyənləşdirə bilən;
- Kritik düşünmə və problem həll etmə bacarıqları;
- Mükəmməl vaxt və layihə idarəetmə bacarıqları;
- Detallara diqqət yetirmə və son tarixlərə əməl etmək.
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya;
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
- Əlavə imtiyazlar;
- Performansa əsaslanan mədəniyyət;
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
- Karyera inkişaf imkanı;
- Hibrid iş imkanı;
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
- Beynəlxalq təcrübə;
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
- Kross-funksional əməkdaşlıq;
- Təcrübə mübadiləsi.
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.
Technical Project Manager
About the vacancy
Division: Network Technologies Division
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.
Your responsibilities as a Technical Project Manager:
- Lead Technical projects from requirements definition through deployment, identifying schedules, scopes, budget estimations, and project implementation plans, including risk mitigation;
- Be responsible for the entire project plan, resource planning, requirements definition and management, workshops, time tracking, project documentation;
- Develop and manage project risk and issue management plans, analyze risks by probability and severity to assess their impact on project delivery, implement procedures to mitigate risk threats;
- To coordinate internal and external resources, ensuring projects remain within scope, schedule, and defined budgets, in collaboration with project staff from various functional departments;
- Be an excellent communicator and the primary contact point for the team. Manage a project team in a fast-paced, deadline-driven environment;
- Lead meetings and workshops sharing project progress, operational reporting, KPIs, and drive improvement opportunities. Report project outcomes and/or risks to the appropriate management channels as needed - escalating issues as necessary based on project work plans;
- Ensure that all the projects are implemented in line with Company’s procedures and policies.
Position requirements:
- Higher education, Business Administration (MBA is an advantage)
- Project management expertise (PMP and / or Prince 2 certification will be an advantage)
- Understanding of Telecom industry
- Understanding of finance, procurement, logistics, legal principles
- 2 years of PM experience in telecom industry
- Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages. Good knowledge of Russian will be an advantage
- Advanced user of MS Office (in particular MS Project & MS Excel & MS Visio & MS PowerPoint)
- Experience in delivering client-focused solutions based on customer needs
- Excellent listening, negotiation and presentation skills
- Self-motivated and able to thrive in a results-driven environment;
- Ability to prioritize among competing tasks;
Critical thinking and problem solving skills; - Excellent time and project management skills;
- Keen attention to detail and adherence to deadlines.
What we offer?
- Competitive compensation;
- Incentives and bonuses based on performance;
- Fringe benefits;
- Performance-driven culture;
- Diversified learning and development opportunities;
- Career growth opportunity;
- Hybrid work opportunity;
- Unique experience of working in the most dynamic industry;
- Innovative products and digitalization;
- International experience;
- Amazing team of highly skilled professionals;
- Cross-functional collaboration;
- Experience sharing.
Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.