Predsol



Şirkət haqqında:

Being established by gorup of professionals in 2016 we pave the path towards the business transperency. Predsol strives to be your proven business partner which you can rely on. Working with us you can be sure we have strong commitment to "Business Partner" style relationship.We value every feedback we've been given and work hard to ensure the pozitive feedbacks heard well and negatives have been worked out to the lowest reoccurance probability. Our range of services are being developed to meet the customers demand backed with performance bonds to set up long-term high-quality relationships.

Əlaqə vasitələri:




İnsan resursları üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək müqavilələrinin bağlanması, müqavilələrə dəyişiklik, əmək müqaviləsinə xitam üzrə sənədləşmənin aparılması, 1C proqramında və e-hökumət portallarında müvafiq əməliyyatları icra etmək;
  • Heyətin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, sənədlərin kağız və rəqəmsal daşıyıcılarda (1C) toplanıb saxlanmasını təmin etmək;
  • İşçilərin anket məlumatlarının (staj, imtiyaz, ailə tərkibi, əlillik, hərbi xidmət  və s.) uçotunu aparmaq və bu məlumatlara uyğun qanunvericiliyin tələblərini yerinə yetirmək;
  • Məzuniyyətlərin uçotunu aparmaq, işçilərin vaxtı-vaxtında məzuniyyətə çıxmasına nəzarət etmək. Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq məzuniyyət əmrlərinin işləmək, müvafiq sənədləşməni və 1C proqramında əməliyyatları icra etmək; 
  • Səlahiyyətli şəxslə razılaşdırıb vakansiya elanlarını hazırlamaq, yerləşdirmək;
  • Namizədlərin seçimini, müsahibələri təşkil etmək;
  • Seçilmiş namizədlərə iş təkliflərini, vəzifə təlimatlarını hazırlayıb təqdim etmək.
  • Adaptasiya mərhələlərini təşkil və icrasına nəzarət etmək (Onboarding – sınaq dövrünün yekunlaşması).
  • Davamiyyətin qeydiyyatını və aylıq tabelləri hazırlamaq (1C proqramında icra etmək, sənədləşməni təmin etmək), heyətin nizam-intizamına nəzarət;
  • Əmək haqqının hesablanmasını və əmək haqqı sənədləşməsini icra etmək;
  • Şirkətin qoşulduğu satınalma müsabiqələri üçün İnsan resurslarına aid sənəd, məlumat və hesabatları hazırlayıb təqdim etmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:

  • İnsan resursları sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • İnsan resursları sahəsində Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinin (xüsusən Əmək qanunvericiliyinin) tələblərini bilmək və tətbiq etmək;
  • İnsan resursları sahəsində sənədləşmə işlərinin aparılmasını müvafiq təlimatların tələblərinə uyğun təmin etmək;
  • Əmək haqqının hesablanması qaydaları və normalarını bilmək (1C 8.3 – İnsan resursları prosedurları və əmək haqqı hesablanması) və tətbiq etmək;
  • MS Office proqramlarından (xüsusilə Word, Excel) sərbəst istifadə;
  • Azərbaycan, İngilis, Rus dili (səlis, işgüzar, yazılı və şifahi ünsiyyət)

Şəxsi keyfiyyətləri:

  • Analitik düşüncə, məsuliyyət, intizam, dəqiqlik, çeviklik;
  • Adaptiv ünsiyyət, stresə davamlılıq, həll yönümlü qərar verə bilmək bacarığı;
  • Prioritetləşdirmə, vaxtın planlanması;
  • Komandada effektiv işləmək bacarığı;
  • Müvafiq sahədə ixtisaslaşma, inkişaf etmək.

Əlavə məlumatlar:

  • İş qrafiki: 5 gün, 08:00 –dan 17:00-dək.
  • İş yeri: Badamdar Estates (Mikayil Müşviq küç.1C).

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “İR üzrə mütəxəssisi yazaraq  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Predsol



Şirkət haqqında:

Being established by gorup of professionals in 2016 we pave the path towards the business transperency. Predsol strives to be your proven business partner which you can rely on. Working with us you can be sure we have strong commitment to "Business Partner" style relationship.We value every feedback we've been given and work hard to ensure the pozitive feedbacks heard well and negatives have been worked out to the lowest reoccurance probability. Our range of services are being developed to meet the customers demand backed with performance bonds to set up long-term high-quality relationships.

Əlaqə vasitələri:




İnsan resursları üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək müqavilələrinin bağlanması, müqavilələrə dəyişiklik, əmək müqaviləsinə xitam üzrə sənədləşmənin aparılması, 1C proqramında və e-hökumət portallarında müvafiq əməliyyatları icra etmək;
  • Heyətin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, sənədlərin kağız və rəqəmsal daşıyıcılarda (1C) toplanıb saxlanmasını təmin etmək;
  • İşçilərin anket məlumatlarının (staj, imtiyaz, ailə tərkibi, əlillik, hərbi xidmət  və s.) uçotunu aparmaq və bu məlumatlara uyğun qanunvericiliyin tələblərini yerinə yetirmək;
  • Məzuniyyətlərin uçotunu aparmaq, işçilərin vaxtı-vaxtında məzuniyyətə çıxmasına nəzarət etmək. Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq məzuniyyət əmrlərinin işləmək, müvafiq sənədləşməni və 1C proqramında əməliyyatları icra etmək; 
  • Səlahiyyətli şəxslə razılaşdırıb vakansiya elanlarını hazırlamaq, yerləşdirmək;
  • Namizədlərin seçimini, müsahibələri təşkil etmək;
  • Seçilmiş namizədlərə iş təkliflərini, vəzifə təlimatlarını hazırlayıb təqdim etmək.
  • Adaptasiya mərhələlərini təşkil və icrasına nəzarət etmək (Onboarding – sınaq dövrünün yekunlaşması).
  • Davamiyyətin qeydiyyatını və aylıq tabelləri hazırlamaq (1C proqramında icra etmək, sənədləşməni təmin etmək), heyətin nizam-intizamına nəzarət;
  • Əmək haqqının hesablanmasını və əmək haqqı sənədləşməsini icra etmək;
  • Şirkətin qoşulduğu satınalma müsabiqələri üçün İnsan resurslarına aid sənəd, məlumat və hesabatları hazırlayıb təqdim etmək;

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:

  • İnsan resursları sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • İnsan resursları sahəsində Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinin (xüsusən Əmək qanunvericiliyinin) tələblərini bilmək və tətbiq etmək;
  • İnsan resursları sahəsində sənədləşmə işlərinin aparılmasını müvafiq təlimatların tələblərinə uyğun təmin etmək;
  • Əmək haqqının hesablanması qaydaları və normalarını bilmək (1C 8.3 – İnsan resursları prosedurları və əmək haqqı hesablanması) və tətbiq etmək;
  • MS Office proqramlarından (xüsusilə Word, Excel) sərbəst istifadə;
  • Azərbaycan, İngilis, Rus dili (səlis, işgüzar, yazılı və şifahi ünsiyyət)

Şəxsi keyfiyyətləri:

  • Analitik düşüncə, məsuliyyət, intizam, dəqiqlik, çeviklik;
  • Adaptiv ünsiyyət, stresə davamlılıq, həll yönümlü qərar verə bilmək bacarığı;
  • Prioritetləşdirmə, vaxtın planlanması;
  • Komandada effektiv işləmək bacarığı;
  • Müvafiq sahədə ixtisaslaşma, inkişaf etmək.

Əlavə məlumatlar:

  • İş qrafiki: 5 gün, 08:00 –dan 17:00-dək.
  • İş yeri: Badamdar Estates (Mikayil Müşviq küç.1C).

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “İR üzrə mütəxəssisi yazaraq  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap