Tredu

Şirkət haqqında:
Tredu is an extracurricular activity program that will act as a marketplace, connecting extracurricular courses and public & private schools. The main goal of the app is to create an environment through which students can attend a wide range of extracurriculars, specific to their choice, while also removing the issue of commuting. Through the app students will be able to sign up to classes, pre-scheduled by partner networks, while either staying within their school or going to a school nearby. This will be done through our agreement with the Ministry of Science & Education, allowing partner networks access to extend their services within the schools, thus providing opportunities for private players to enter a larger market and simultaneously removing the need of expanding into additional offices/locations & barriers of bureaucracy when it comes to working with public schools.
Əlaqə vasitələri:
Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis
İş haqqında qısa məlumat
- Tredu şirkətində partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis kimi sizin əsas vəzifəniz təhkim olunmuş məktəblər və partnyorlarla əlaqələrin qurulması və idarə olunması olacaq. Məqsədimiz məktəblərlə sıx əməkdaşlıq edərək dərsdənkənar proqramların uğurla həyata keçirilməsini və keyfiyyətli tərəfdaşlıq mühitinin yaradılmasını təmin etməkdir.
Əsas vəzifə və öhdəliklər
- Məktəb rəhbərliyi, koordinatorlar və müəllim heyəti ilə müntəzəm ünsiyyət saxlamaq, əməkdaşlıq şəraitini gücləndirmək
- Tredu-nu məktəblərdə təmsil etmək, məktəblərin ehtiyaclarını və gözləntilərini dinləmək
- Vendorlarla əlaqə qurmaq, cədvəl uyğunluğu və proqram keyfiyyətinə nəzarət etmək
- Proqramların məktəbdə düzgün və vaxtında həyata keçirilməsini təşkil etmək (məkan, material, davamiyyət və s.)
- Müntəzəm olaraq məktəblərdən rəy toplamaq və bu rəyə əsasən təkliflər hazırlamaq
- Dərs cədvəlləri, elanlar və yenilikləri Tredu platforması üzərindən paylaşmaq
- Tərəfdaşlarla müqavilələrin icrasına nəzarət etmək, yarana biləcək məsələləri vaxtında həll etmək
Tələblər
- Ali təhsil (təhsil, biznes, ictimai əlaqələr və ya oxşar sahələr üzrə)
- 1-3 il iş təcrübəsi (məktəblərlə iş, proqram idarəçiliyi və ya əlaqəli sahələrdə üstünlük verilir)
- Ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarıqları
- Komandada işləmə bacarığı və təşəbbüskar yanaşma
- MS Office və Google Workspace kimi ofis proqramlarından istifadə bacarığı
- Dəqiq, məsuliyyətli və nəticəyönümlü yanaşma