A Plus Group



Şirkət haqqında:

A+ Group is a trusted destination management company in Azerbaijan and Georgia, specializing in bespoke travel experiences. Renowned for excellence and personalized service, our expert team crafts unforgettable journeys - from cultural tours to luxury getaways - leveraging local expertise and strong partnerships to exceed guest expectations.

Əlaqə vasitələri:




Administrator

Tələblər:

  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
  • Yüksək ünsiyyət bacarığı və məsuliyyətli yanaşma
  • Komanda ilə işləmək və problemləri operativ həll etmək bacarığı
  • İdarəetmə, satış və ya müvafiq sahələrdə iş təcrübəsi arzuolunandır.

Əsas vəzifələr:

  • Müştəri şikayətlərinə operativ şəkildə baxmaq və həllini təmin etmək
  • Mağaza daxilində işçilərlə bağlı yaranan problemləri həll etmək
  • Rəhbərliyə gündəlik hesabatların təqdim edilməsi
  • Komanda işini nəzarətdə saxlamaq və iş proseslərinin düzgün aparılmasına dəstək olmaq
  • Qiymət kağızlarının çıxarılması və məhsulların insert zamanı düzgün sərgilənməsinə nəzarət
  • Mağaza işçilərinin fəaliyyətinə və əmək intizamına nəzarət etmək

İş şərtləri:

  • Əmək haqqı: 800 AZN (net)
  • İş vaxtı: 9 saat
  • İş rejimi: 6 günlük iş qrafiki
  • Nahar: Şirkət tərəfindən təmin olunur

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “ Administrator ” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



A Plus Group



Şirkət haqqında:

A+ Group is a trusted destination management company in Azerbaijan and Georgia, specializing in bespoke travel experiences. Renowned for excellence and personalized service, our expert team crafts unforgettable journeys - from cultural tours to luxury getaways - leveraging local expertise and strong partnerships to exceed guest expectations.

Əlaqə vasitələri:




Administrator

Tələblər:

  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
  • Yüksək ünsiyyət bacarığı və məsuliyyətli yanaşma
  • Komanda ilə işləmək və problemləri operativ həll etmək bacarığı
  • İdarəetmə, satış və ya müvafiq sahələrdə iş təcrübəsi arzuolunandır.

Əsas vəzifələr:

  • Müştəri şikayətlərinə operativ şəkildə baxmaq və həllini təmin etmək
  • Mağaza daxilində işçilərlə bağlı yaranan problemləri həll etmək
  • Rəhbərliyə gündəlik hesabatların təqdim edilməsi
  • Komanda işini nəzarətdə saxlamaq və iş proseslərinin düzgün aparılmasına dəstək olmaq
  • Qiymət kağızlarının çıxarılması və məhsulların insert zamanı düzgün sərgilənməsinə nəzarət
  • Mağaza işçilərinin fəaliyyətinə və əmək intizamına nəzarət etmək

İş şərtləri:

  • Əmək haqqı: 800 AZN (net)
  • İş vaxtı: 9 saat
  • İş rejimi: 6 günlük iş qrafiki
  • Nahar: Şirkət tərəfindən təmin olunur

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “ Administrator ” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap