LLC UNİVERSAL SOLAR AZERBAİJAN



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Accountant-Cashier

Location: Baku, Azerbaijan

Responsibilities:

  • Process payments in cash, bank accounts, and other payment methods. 
  • Provide payment orders and documents to counterparties. 
  • Reconcile bank account balance and cash balance at the beginning and end of reporting period. 
  • Ensure all transactions are properly recorded and documented in accounting system.
  • Assist in preparing cash payment plan. 
  • Handle petty cash disbursement, review documents, and maintain records. 
  • Collaborate with management, colleagues, and other departments to resolve bank-related issues. 
  • Collaborate closely with accounting team for accurate data and reporting; 
  • Work with department (Construction, O&M and Business Development) to align payment plan, payment orders, reconciliation, etc.; 
  • Coordinate with the management and headquarter to provide bank-related date and support decision-making.  
  • Collaborate with external auditors for bank account balance reviews and audit confirmations;
  • Communicate with related parties regarding loan repayment, cash flow, etc. 
  • Support senior accountant in preparing accurate and timely financial statements in accordance with local and International accounting standards; 
  • Support senior accountant in providing financial information and conducting financial analysis and commentary for submission to headquarter and management; 

Requirements: 

  • Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Economics, or a related field. 
  • Mathematic skills and attention to details; 
  • Accounting-related professional certificate as a plus.
  • 1-3 years of experience in cashier; 
  • Experience in accounting and budgeting is preferred. 
  • Proficiency in banking software and accounting software; 
  • Strong analytical and problem-solving skills; 
  • Knowledge of banking, bank guarantee, cash management, etc. 
  • Effective communication skills, clear and effective communication, 
  • Fluency in Azerbaijani language and English, both written and verbal;
  • Teamwork skills to work effectively with colleagues from different departments;
  • Critical thinking to evaluate financial data; 
  • Time management to manage multiple tasks and meeting deadlines;
  • Attention to details to ensure accuracy in financial reporting

If you are interested in this vacancy, please send your resume in English to the e-mail address in the Apply for job button.

Mühasib-kassir

İş yeri: Bakı, Azərbaycan

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Nəğd pul, bank hesabları və digər ödəniş üsulları ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi.
  • Qarşı tərəflərə ödəniş tapşırıqları və sənədlərin təqdim edilməsi.
  • Hesabat dövrünün əvvəlində və sonunda bank hesabı və nəğd pul qalığının qarşılaşdırılması.
  • Bütün əməliyyatların mühasibat sistemində düzgün qeyd olunmasını və sənədləşdirilməsini təmin etmək.
  • Nəğd pul ödəniş planının hazırlanmasında iştirak etmək.
  • Xırda nəğd vəsaitlərin verilməsini həyata keçirmək, sənədləri yoxlamaq və müvafiq qeydləri aparmaq.
  • Bankla bağlı məsələlərin həlli üçün rəhbərlik, əməkdaşlar və digər şöbələrlə əməkdaşlıq etmək.
  • Dəqiq məlumatların və hesabatların hazırlanması üçün mühasibatlıq komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək.
  • Ödəniş planı, ödəniş tapşırıqları, uzlaşdırma və s. üzrə Tikinti, Əməliyyat və Biznesin İnkişafı şöbələri ilə birgə işləmək.
  • Bankla bağlı məlumatların təmin edilməsi və qərarların qəbulunu dəstəkləmək üçün rəhbərlik və baş ofislə əlaqələndirmə aparmaq.
  • Bank hesab qalığına dair yoxlamalar və audit təsdiqləri üçün xarici auditorlarla əməkdaşlıq etmək.
  • Kreditlərin qaytarılması, pul axını və s. məsələlərlə bağlı müvafiq tərəflərlə ünsiyyət qurmaq.

Tələblər:

  • Maliyyə, Mühasibatlıq, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
  • Riyazi bacarıqlar və detallara diqqət.
  • Mühasibatlıqla bağlı peşəkar sertifikat üstünlükdür.
  • 1-3 il kassir kimi iş təcrübəsi.
  • Mühasibat və büdcə planlaşdırılması sahəsində təcrübə üstünlükdür.
  • Bank proqramları və mühasibat proqramlarında bacarıq.
  • Güclü analitik və problemlərin həlli bacarıqları.
  • Bank işi, bank zəmanəti, nəğd pulun idarə edilməsi üzrə biliklər.
  • Effektiv ünsiyyət bacarığı, aydın və səmərəli ünsiyyət.
  • Azərbaycan və İngilis dillərində səlis yazılı və şifahi biliklər.
  • Müxtəlif şöbələrdən olan əməkdaşlarla effektiv işləmək bacarığı.
  • Maliyyə məlumatlarını qiymətləndirmək üçün tənqidi düşüncə.
  • Müxtəlif tapşırıqları idarə etmək və son tarixlərə əməl etmək üçün zamanın idarə olunması bacarığı.
  • Maliyyə hesabatlarında dəqiqliyin təmin olunması üçün detallara diqqət.

Müraciət üçün: Əgər bu vakansiya sizin üçün maraqlıdırsa, CV-nizi ingilis dilində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



LLC UNİVERSAL SOLAR AZERBAİJAN



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Accountant-Cashier

Location: Baku, Azerbaijan

Responsibilities:

  • Process payments in cash, bank accounts, and other payment methods. 
  • Provide payment orders and documents to counterparties. 
  • Reconcile bank account balance and cash balance at the beginning and end of reporting period. 
  • Ensure all transactions are properly recorded and documented in accounting system.
  • Assist in preparing cash payment plan. 
  • Handle petty cash disbursement, review documents, and maintain records. 
  • Collaborate with management, colleagues, and other departments to resolve bank-related issues. 
  • Collaborate closely with accounting team for accurate data and reporting; 
  • Work with department (Construction, O&M and Business Development) to align payment plan, payment orders, reconciliation, etc.; 
  • Coordinate with the management and headquarter to provide bank-related date and support decision-making.  
  • Collaborate with external auditors for bank account balance reviews and audit confirmations;
  • Communicate with related parties regarding loan repayment, cash flow, etc. 
  • Support senior accountant in preparing accurate and timely financial statements in accordance with local and International accounting standards; 
  • Support senior accountant in providing financial information and conducting financial analysis and commentary for submission to headquarter and management; 

Requirements: 

  • Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Economics, or a related field. 
  • Mathematic skills and attention to details; 
  • Accounting-related professional certificate as a plus.
  • 1-3 years of experience in cashier; 
  • Experience in accounting and budgeting is preferred. 
  • Proficiency in banking software and accounting software; 
  • Strong analytical and problem-solving skills; 
  • Knowledge of banking, bank guarantee, cash management, etc. 
  • Effective communication skills, clear and effective communication, 
  • Fluency in Azerbaijani language and English, both written and verbal;
  • Teamwork skills to work effectively with colleagues from different departments;
  • Critical thinking to evaluate financial data; 
  • Time management to manage multiple tasks and meeting deadlines;
  • Attention to details to ensure accuracy in financial reporting

If you are interested in this vacancy, please send your resume in English to the e-mail address in the Apply for job button.

Mühasib-kassir

İş yeri: Bakı, Azərbaycan

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Nəğd pul, bank hesabları və digər ödəniş üsulları ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi.
  • Qarşı tərəflərə ödəniş tapşırıqları və sənədlərin təqdim edilməsi.
  • Hesabat dövrünün əvvəlində və sonunda bank hesabı və nəğd pul qalığının qarşılaşdırılması.
  • Bütün əməliyyatların mühasibat sistemində düzgün qeyd olunmasını və sənədləşdirilməsini təmin etmək.
  • Nəğd pul ödəniş planının hazırlanmasında iştirak etmək.
  • Xırda nəğd vəsaitlərin verilməsini həyata keçirmək, sənədləri yoxlamaq və müvafiq qeydləri aparmaq.
  • Bankla bağlı məsələlərin həlli üçün rəhbərlik, əməkdaşlar və digər şöbələrlə əməkdaşlıq etmək.
  • Dəqiq məlumatların və hesabatların hazırlanması üçün mühasibatlıq komandası ilə sıx əməkdaşlıq etmək.
  • Ödəniş planı, ödəniş tapşırıqları, uzlaşdırma və s. üzrə Tikinti, Əməliyyat və Biznesin İnkişafı şöbələri ilə birgə işləmək.
  • Bankla bağlı məlumatların təmin edilməsi və qərarların qəbulunu dəstəkləmək üçün rəhbərlik və baş ofislə əlaqələndirmə aparmaq.
  • Bank hesab qalığına dair yoxlamalar və audit təsdiqləri üçün xarici auditorlarla əməkdaşlıq etmək.
  • Kreditlərin qaytarılması, pul axını və s. məsələlərlə bağlı müvafiq tərəflərlə ünsiyyət qurmaq.

Tələblər:

  • Maliyyə, Mühasibatlıq, İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
  • Riyazi bacarıqlar və detallara diqqət.
  • Mühasibatlıqla bağlı peşəkar sertifikat üstünlükdür.
  • 1-3 il kassir kimi iş təcrübəsi.
  • Mühasibat və büdcə planlaşdırılması sahəsində təcrübə üstünlükdür.
  • Bank proqramları və mühasibat proqramlarında bacarıq.
  • Güclü analitik və problemlərin həlli bacarıqları.
  • Bank işi, bank zəmanəti, nəğd pulun idarə edilməsi üzrə biliklər.
  • Effektiv ünsiyyət bacarığı, aydın və səmərəli ünsiyyət.
  • Azərbaycan və İngilis dillərində səlis yazılı və şifahi biliklər.
  • Müxtəlif şöbələrdən olan əməkdaşlarla effektiv işləmək bacarığı.
  • Maliyyə məlumatlarını qiymətləndirmək üçün tənqidi düşüncə.
  • Müxtəlif tapşırıqları idarə etmək və son tarixlərə əməl etmək üçün zamanın idarə olunması bacarığı.
  • Maliyyə hesabatlarında dəqiqliyin təmin olunması üçün detallara diqqət.

Müraciət üçün: Əgər bu vakansiya sizin üçün maraqlıdırsa, CV-nizi ingilis dilində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap