Aqrar Tədarük və Təchizat



Şirkət haqqında:

Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin tabeliyində olan Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti Ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə satın alınması; tedaruk.az elektron portalının operatoru funksiyasını həyata keçirir. Elektron portal dövlət büdcəsinin vəsaitləri hesabına ərzaq məhsullarını satın alan dövlət müəssisə və təşkilatları ilə həmin məhsulları satmaq istəyən istehsalçı və satıcıları birləşdirən platformadır. Elektron portal ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə mərkəzləşdirilmiş qaydada satın alınmasını təkmilləşdirir, tədarük və təchizat prosesinin operativ həllini təmin edir, həmçinin vətəndaşlar arasında elektron xidmətlərdən istifadənin təşviqinə müsbət təsir göstərir. Portal həm istehsalçıların, həm də satınalan təşkilatların istifadəsi üçün açıqdır. Həmçinin ölkədə kənd təsərrüfatının inkişafı, kənd təsərüfatı məhsulları üzrə bazar infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi, aqrar sahibkarlığın stimullaşdırılması, fermerlər üçün kanalları və gəlir mənbələrinin yaradılması, kənd təsərrüfatı sahəsində gender balansının təmin olunması və qorunması, gənclərin aqrar sahədə maarifləndirilməsi və alternativ satış istiqamətləri üzrə "Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti tərəfindən Kənddən Şəhərə yarmarkaları, Şəhərdən Kəndə, AFAQ layihələrini həyata keçirir. Bu layihələrin əsas hədəfi beynəlxalq təcrübədən istifadə etməklə yerli bazar üçün real həllər yaratmaqdır.

Əlaqə vasitələri:




Monitorinq və Keyfiyyətə Nəzarət Şöbəsi üzrə Mütəxəssis / Aparıcı Mütəxəssis

Siz peşəkar inkişafa yönəlmiş, keyfiyyətə nəzarət və audit sahəsində təcrübəniz olan, komandada işləməyi sevən birisinizsə, sizi komandamıza dəvət edirik! Yeni uğur hekayəmizin bir hissəsi olmaq üçün müraciət edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İstehsalçı və satıcıların monitorinqi (elektron kənd təsərrüfatı sistemi və ya yerində baxış);
  • Məlumatların düzgünlüyü və sənədlərin həqiqiliyi üzrə nəzarət, müqavilə və satınalma şərtlərinə uyğunluğun yoxlanılması;
  • Sanitar-gigiyenik tədbirlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət, ərzaq məhsullarının saxlanması və daşınması üzrə standartlara riayət olunması;
  • Ərzaq məhsullarının keyfiyyətinə nəzarət və şikayətlərin araşdırılması, aradan qaldırılması tədbirlərinin həyata keçirilməsi;
  • Risklərin aşkarlanması və keyfiyyətin yaxşılaşdırılması üçün hesabatların hazırlanması və təhlil edilməsi;
  • Keyfiyyət idarəetmə sisteminin səmərəliliyini izləmək və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üçün təkliflər hazırlamaq.

Tələblər:

  • Ali təhsil: Audit, İqtisadiyyat, Biznes və ya əlaqəli sahə;
  • 2-3 il təcrübə: audit, daxili nəzarət və keyfiyyətə nəzarət üzrə;
  • MS Office, Power BI, Excel üzrə yüksək səviyyə bacarıq;
  • Vizuallaşdırma proqramlarında (Power BI və ya digər alətlər) təcrübə;
  • 1C proqram təminatında işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan dili (yüksək səviyyə), İngilis dili və Rus dili arzuolunandır;
  • Certified Internal Auditor (CIA) və ya ACCA üzrə imtahanların keçilməsi üstünlükdür.

Fərdi keyfiyyətlər:

  • Komandada işləmə bacarığı və ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Analitik düşüncə və sürətli öyrənmə qabiliyyəti;
  • Təqdimat bacarıqları və problemlərin həlli sahəsində təcrübə.

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş qrafiki (09:00-18:00);
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında razılaşdırılacaq;
  • Ünvan: N.Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/3.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Aqrar Tədarük və Təchizat



Şirkət haqqında:

Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin tabeliyində olan Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti Ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə satın alınması; tedaruk.az elektron portalının operatoru funksiyasını həyata keçirir. Elektron portal dövlət büdcəsinin vəsaitləri hesabına ərzaq məhsullarını satın alan dövlət müəssisə və təşkilatları ilə həmin məhsulları satmaq istəyən istehsalçı və satıcıları birləşdirən platformadır. Elektron portal ərzaq məhsullarının dövlət sifarişi ilə mərkəzləşdirilmiş qaydada satın alınmasını təkmilləşdirir, tədarük və təchizat prosesinin operativ həllini təmin edir, həmçinin vətəndaşlar arasında elektron xidmətlərdən istifadənin təşviqinə müsbət təsir göstərir. Portal həm istehsalçıların, həm də satınalan təşkilatların istifadəsi üçün açıqdır. Həmçinin ölkədə kənd təsərrüfatının inkişafı, kənd təsərüfatı məhsulları üzrə bazar infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi, aqrar sahibkarlığın stimullaşdırılması, fermerlər üçün kanalları və gəlir mənbələrinin yaradılması, kənd təsərrüfatı sahəsində gender balansının təmin olunması və qorunması, gənclərin aqrar sahədə maarifləndirilməsi və alternativ satış istiqamətləri üzrə "Aqrar tədarük və təchizat Açıq Səhmdar Cəmiyyəti tərəfindən Kənddən Şəhərə yarmarkaları, Şəhərdən Kəndə, AFAQ layihələrini həyata keçirir. Bu layihələrin əsas hədəfi beynəlxalq təcrübədən istifadə etməklə yerli bazar üçün real həllər yaratmaqdır.

Əlaqə vasitələri:




Monitorinq və Keyfiyyətə Nəzarət Şöbəsi üzrə Mütəxəssis / Aparıcı Mütəxəssis

Siz peşəkar inkişafa yönəlmiş, keyfiyyətə nəzarət və audit sahəsində təcrübəniz olan, komandada işləməyi sevən birisinizsə, sizi komandamıza dəvət edirik! Yeni uğur hekayəmizin bir hissəsi olmaq üçün müraciət edin!

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İstehsalçı və satıcıların monitorinqi (elektron kənd təsərrüfatı sistemi və ya yerində baxış);
  • Məlumatların düzgünlüyü və sənədlərin həqiqiliyi üzrə nəzarət, müqavilə və satınalma şərtlərinə uyğunluğun yoxlanılması;
  • Sanitar-gigiyenik tədbirlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət, ərzaq məhsullarının saxlanması və daşınması üzrə standartlara riayət olunması;
  • Ərzaq məhsullarının keyfiyyətinə nəzarət və şikayətlərin araşdırılması, aradan qaldırılması tədbirlərinin həyata keçirilməsi;
  • Risklərin aşkarlanması və keyfiyyətin yaxşılaşdırılması üçün hesabatların hazırlanması və təhlil edilməsi;
  • Keyfiyyət idarəetmə sisteminin səmərəliliyini izləmək və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması üçün təkliflər hazırlamaq.

Tələblər:

  • Ali təhsil: Audit, İqtisadiyyat, Biznes və ya əlaqəli sahə;
  • 2-3 il təcrübə: audit, daxili nəzarət və keyfiyyətə nəzarət üzrə;
  • MS Office, Power BI, Excel üzrə yüksək səviyyə bacarıq;
  • Vizuallaşdırma proqramlarında (Power BI və ya digər alətlər) təcrübə;
  • 1C proqram təminatında işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan dili (yüksək səviyyə), İngilis dili və Rus dili arzuolunandır;
  • Certified Internal Auditor (CIA) və ya ACCA üzrə imtahanların keçilməsi üstünlükdür.

Fərdi keyfiyyətlər:

  • Komandada işləmə bacarığı və ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Analitik düşüncə və sürətli öyrənmə qabiliyyəti;
  • Təqdimat bacarıqları və problemlərin həlli sahəsində təcrübə.

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş qrafiki (09:00-18:00);
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında razılaşdırılacaq;
  • Ünvan: N.Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/3.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap