Azerbaijan International Mining Company



Şirkət haqqında:

Azerbaijan International Mining Company is a wholly owned subsidiary of Anglo Asian Mining PLC. AIMC develops and operates mining facilities in the Republic of Azerbaijan. Anglo Asian is an AIM quoted, cash generative and profitable gold and copper mining and exploration company in Azerbaijan. The Company moved into gold production in May 2009 at its flagship Gedabek gold/copper mine located in western Azerbaijan. The mine, which is an open pit, heap leach operation, produced 57,068 ounces of gold for the last full year of operation to 31 December 2011. Additionally Gedabek produces copper through its Sulphidisation, Acidification, Recycling and Thickening ('SART') plant, which recovers copper in the form of a precipitated copper sulphide concentrate containing silver with commercial value.

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə Mütəxəssisi/ Finance Specialist

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Azərbaycan
  • İş qrafiki: Tam ştat (5 iş günü / 2 istirahət günü)
  • Ezamiyyə: Zərurət yarandıqda regionlara ezamiyyətlər olacaqdır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İllik, rüblük və aylıq büdcə və proqnozların hazırlanması, faktik nəticələrlə müqayisəli təhlil aparılmasında rəhbərə dəstək
  • Gəlir və xərclərin struktur təhlili, səmərəlilik göstəricilərinin hesablanması
  • Layihə əsaslı maliyyə modellərinin və ssenari analizlərinin hazırlanmasında rəhbərə dəstək
  • Maliyyə hesabatlarının (P&L, Balance Sheet, Cash Flow) hazırlanmasında və təhlilində iştirak (maliyyə direktoruna dəstək)
  • Kapital qoyuluşlarının (CAPEX) və əməliyyat xərclərinin (OPEX) təyini və izlənməsi
  • İdarəetmə üçün müntəzəm daxili hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunmasında rəhbərə dəstək
  • Audit yoxlamalarında sənədləşmə və məlumatların hazırlanmasında dəstək
  • Əməliyyat və hasilat göstəricilərinə əsaslanan iqtisadi təhlillərin aparılması

Tələb edilin bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi sahəsində)
  • Minimum 1-2 illik maliyyə təcrübəsi (Mədən və ya istehsalat sahəsində olması əlavə üstünlükdür)
  • IFRS və yerli maliyyə qanunvericiliyi üzrə məlumatlılıq
  • Excel proqramında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı (maliyyə modelləri, pivot, nəzarət tabloları və s.)
  • Mühasibat proqramları ilə işləmə vərdişləri
  • Analitik düşüncə və təhlil bacarığı, detallara diqqət
  • Yüksək ünsiyyət bacarığı və hesabat təqdimetmə qabiliyyəti
  • Komandada və çoxfunksiyalı mühitdə işləmə bacarığı
  • ACCA (əsas MA-idarətemə uçotu və FA-maliyyə uçotu) sertifikatlarının olması üstünlükdür
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst yazı və danışıq bacarığı

İmtiyazlar: 

  • Yemək xərcləri
  • Aylıq telefon istifadəsi
  • Tibbi sığorta
  • Nəqliyyat xərcləri ezamiyyə zamanı
  • Yaşayış yeri ezamiyyə zamanı

Conditions:

  • Work Location: Baku, Azerbaijan
  • Employment: Full-time (5 working days / 2 days off)
  • Business Trips: Occasional travel to regions may be required based on operational needs.

Job responsibilities:

  • Support the manager in preparing annual, quarterly and monthly budgets and forecasts, conducting comparative analysis with actual results
  • Structural analysis of income and expenses, calculation of efficiency indicators
  • Support the manager in preparing project-based financial models and scenario analyses
  • Participation in the preparation and analysis of financial statements (P&L, Balance Sheet, Cash Flow) (support to the CFO)
  • Determination and monitoring of capital investments (CAPEX) and operating expenses (OPEX)
  • Support for the processes of identifying and managing financial risks
  • Support the manager in preparing regular internal reports for management and submitting them to management
  • Support in preparing documentation and information for audit audits
  • Conducting economic analyses based on operational and production indicators

Required knowledge and skills:

  • Higher education (in finance, economics, business administration)
  • Minimum 1-2 years of financial experience (in the mining or manufacturing sector is an added advantage)
  • Knowledge and experience in budgeting, financial modeling and efficiency analysis
  • Awareness of IFRS and local financial legislation
  • High level of Excel skills (financial models, pivot, control tables, etc.)
  • Ability to work with accounting software
  • Analytical thinking and analysis skills, attention to detail
  • High communication skills and reporting skills
  • Ability to work in a team and in a multifunctional environment
  • ACCA, certificates are an advantage (mainly MA-management accounting and FA-financial accounting)
  • Fluent writing and speaking skills in Azerbaijani and English

Benefits:

  • Meal expenses
  • Monthly mobile phone allowance
  • Medical insurance
  • Transportation expenses during business trips
  • Accommodation provided during business trips

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azerbaijan International Mining Company



Şirkət haqqında:

Azerbaijan International Mining Company is a wholly owned subsidiary of Anglo Asian Mining PLC. AIMC develops and operates mining facilities in the Republic of Azerbaijan. Anglo Asian is an AIM quoted, cash generative and profitable gold and copper mining and exploration company in Azerbaijan. The Company moved into gold production in May 2009 at its flagship Gedabek gold/copper mine located in western Azerbaijan. The mine, which is an open pit, heap leach operation, produced 57,068 ounces of gold for the last full year of operation to 31 December 2011. Additionally Gedabek produces copper through its Sulphidisation, Acidification, Recycling and Thickening ('SART') plant, which recovers copper in the form of a precipitated copper sulphide concentrate containing silver with commercial value.

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə Mütəxəssisi/ Finance Specialist

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Azərbaycan
  • İş qrafiki: Tam ştat (5 iş günü / 2 istirahət günü)
  • Ezamiyyə: Zərurət yarandıqda regionlara ezamiyyətlər olacaqdır.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İllik, rüblük və aylıq büdcə və proqnozların hazırlanması, faktik nəticələrlə müqayisəli təhlil aparılmasında rəhbərə dəstək
  • Gəlir və xərclərin struktur təhlili, səmərəlilik göstəricilərinin hesablanması
  • Layihə əsaslı maliyyə modellərinin və ssenari analizlərinin hazırlanmasında rəhbərə dəstək
  • Maliyyə hesabatlarının (P&L, Balance Sheet, Cash Flow) hazırlanmasında və təhlilində iştirak (maliyyə direktoruna dəstək)
  • Kapital qoyuluşlarının (CAPEX) və əməliyyat xərclərinin (OPEX) təyini və izlənməsi
  • İdarəetmə üçün müntəzəm daxili hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunmasında rəhbərə dəstək
  • Audit yoxlamalarında sənədləşmə və məlumatların hazırlanmasında dəstək
  • Əməliyyat və hasilat göstəricilərinə əsaslanan iqtisadi təhlillərin aparılması

Tələb edilin bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi sahəsində)
  • Minimum 1-2 illik maliyyə təcrübəsi (Mədən və ya istehsalat sahəsində olması əlavə üstünlükdür)
  • IFRS və yerli maliyyə qanunvericiliyi üzrə məlumatlılıq
  • Excel proqramında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı (maliyyə modelləri, pivot, nəzarət tabloları və s.)
  • Mühasibat proqramları ilə işləmə vərdişləri
  • Analitik düşüncə və təhlil bacarığı, detallara diqqət
  • Yüksək ünsiyyət bacarığı və hesabat təqdimetmə qabiliyyəti
  • Komandada və çoxfunksiyalı mühitdə işləmə bacarığı
  • ACCA (əsas MA-idarətemə uçotu və FA-maliyyə uçotu) sertifikatlarının olması üstünlükdür
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst yazı və danışıq bacarığı

İmtiyazlar: 

  • Yemək xərcləri
  • Aylıq telefon istifadəsi
  • Tibbi sığorta
  • Nəqliyyat xərcləri ezamiyyə zamanı
  • Yaşayış yeri ezamiyyə zamanı

Conditions:

  • Work Location: Baku, Azerbaijan
  • Employment: Full-time (5 working days / 2 days off)
  • Business Trips: Occasional travel to regions may be required based on operational needs.

Job responsibilities:

  • Support the manager in preparing annual, quarterly and monthly budgets and forecasts, conducting comparative analysis with actual results
  • Structural analysis of income and expenses, calculation of efficiency indicators
  • Support the manager in preparing project-based financial models and scenario analyses
  • Participation in the preparation and analysis of financial statements (P&L, Balance Sheet, Cash Flow) (support to the CFO)
  • Determination and monitoring of capital investments (CAPEX) and operating expenses (OPEX)
  • Support for the processes of identifying and managing financial risks
  • Support the manager in preparing regular internal reports for management and submitting them to management
  • Support in preparing documentation and information for audit audits
  • Conducting economic analyses based on operational and production indicators

Required knowledge and skills:

  • Higher education (in finance, economics, business administration)
  • Minimum 1-2 years of financial experience (in the mining or manufacturing sector is an added advantage)
  • Knowledge and experience in budgeting, financial modeling and efficiency analysis
  • Awareness of IFRS and local financial legislation
  • High level of Excel skills (financial models, pivot, control tables, etc.)
  • Ability to work with accounting software
  • Analytical thinking and analysis skills, attention to detail
  • High communication skills and reporting skills
  • Ability to work in a team and in a multifunctional environment
  • ACCA, certificates are an advantage (mainly MA-management accounting and FA-financial accounting)
  • Fluent writing and speaking skills in Azerbaijani and English

Benefits:

  • Meal expenses
  • Monthly mobile phone allowance
  • Medical insurance
  • Transportation expenses during business trips
  • Accommodation provided during business trips

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap