Farchitects LLC



Şirkət haqqında:

Farchitects offers a “turnkey” design option that takes your custom project from architectural concept, through construction, to interior furnishings, detailing and textiles.


Farchitects talented and detailed designers are intimately connected with you from beginning to end of your project, including fine art consultation and procurement.


Interior Specifications:



  • Interior Detailing

  • Lighting Design

  • Project Management Purchasing & Procurement:

  • Furnishings & Custom Built-Ins

  • Window Treatments


Nationally recognized and highly coveted, Farchitects Design Bureau interior design will exceed your expectations while complimenting your unique lifestyle.

Əlaqə vasitələri:




Sənədlərin idarə olunması üzrə mütəxəssis

Sənədlərin idarə olunması üzrə mütəxəssis vəzifəsinin borcları və öhdəlikləri:

  • Sənədlərin İdarə Olunması və Paylanması
  • Sənədlərin Skan Edilməsi və Yüklənməsi
  • Texniki Sənəd Nəzarəti
  • Sənədlərin Baxışı və Keyfiyyətə Nəzarət
  • Sənəd Reviziya/Versiya Nəzarəti və Əlaqə
  • Şöbələrarası Qeydiyyatın İdarə Edilməsi
  • Şablonların Hazırlanması və Standartlaşdırılması
  • Məxfilik və Məlumatların Qorunması
  • Sənədlərin Saxlanması və Arxivləşdirilməsi
  • Müştəri Müqavilələri və Layihə Sənədlərinin İdarə Edilməsi
  • ERP Sistemlərində Layihə Sənədlərinin İdarə Edilməsi
  • ERP sistemlərində (SAP, Oracle, Microsoft Dynamics və s.) layihə ilə bağlı sənədləri yükləmək və idarə etmək.
  • Layihə sənədlərinin müvafiq iş axınları və layihə qeydləri ilə düzgün şəkildə əlaqələndirilməsini təmin etmək..

Tələblər:

  • Ali təhsil:  Xüsusilə biznesin idarə edilməsi, kitabxana işi və ya əlaqəli bir sahə üzrə təhsilə üstünlük verilir.
  • Iş Təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə azı 4 il iş təcrübəsi
  • Kompüter bilikləri: Word, Excel, PowerPoint və Outlook kimi proqramlarda mükəmməl biliklər vacibdir.
  • Sənəd İdarəetmə Sistemləri (DMS): Xüsusi sənəd idarəetmə proqramları (məsələn, SharePoint, Aconex, Procore və ya şirkətin daxili sistemləri) ilə tanışlıq əsas tələblərdən biridir.
  • Dil Bilikləri: Azərbaycan dili – səlis, İngilis dili – (həm yazılı, həm də şifahi) əla səviyyədə, digər dil bilikləri üstünlükdür.
  • Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı, daim inkişaf yönümlü olmaq.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri 
  • İş rejimi: 6 günlük;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu “Sənədlərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” yazaraq  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Farchitects LLC



Şirkət haqqında:

Farchitects offers a “turnkey” design option that takes your custom project from architectural concept, through construction, to interior furnishings, detailing and textiles.


Farchitects talented and detailed designers are intimately connected with you from beginning to end of your project, including fine art consultation and procurement.


Interior Specifications:



  • Interior Detailing

  • Lighting Design

  • Project Management Purchasing & Procurement:

  • Furnishings & Custom Built-Ins

  • Window Treatments


Nationally recognized and highly coveted, Farchitects Design Bureau interior design will exceed your expectations while complimenting your unique lifestyle.

Əlaqə vasitələri:




Sənədlərin idarə olunması üzrə mütəxəssis

Sənədlərin idarə olunması üzrə mütəxəssis vəzifəsinin borcları və öhdəlikləri:

  • Sənədlərin İdarə Olunması və Paylanması
  • Sənədlərin Skan Edilməsi və Yüklənməsi
  • Texniki Sənəd Nəzarəti
  • Sənədlərin Baxışı və Keyfiyyətə Nəzarət
  • Sənəd Reviziya/Versiya Nəzarəti və Əlaqə
  • Şöbələrarası Qeydiyyatın İdarə Edilməsi
  • Şablonların Hazırlanması və Standartlaşdırılması
  • Məxfilik və Məlumatların Qorunması
  • Sənədlərin Saxlanması və Arxivləşdirilməsi
  • Müştəri Müqavilələri və Layihə Sənədlərinin İdarə Edilməsi
  • ERP Sistemlərində Layihə Sənədlərinin İdarə Edilməsi
  • ERP sistemlərində (SAP, Oracle, Microsoft Dynamics və s.) layihə ilə bağlı sənədləri yükləmək və idarə etmək.
  • Layihə sənədlərinin müvafiq iş axınları və layihə qeydləri ilə düzgün şəkildə əlaqələndirilməsini təmin etmək..

Tələblər:

  • Ali təhsil:  Xüsusilə biznesin idarə edilməsi, kitabxana işi və ya əlaqəli bir sahə üzrə təhsilə üstünlük verilir.
  • Iş Təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə azı 4 il iş təcrübəsi
  • Kompüter bilikləri: Word, Excel, PowerPoint və Outlook kimi proqramlarda mükəmməl biliklər vacibdir.
  • Sənəd İdarəetmə Sistemləri (DMS): Xüsusi sənəd idarəetmə proqramları (məsələn, SharePoint, Aconex, Procore və ya şirkətin daxili sistemləri) ilə tanışlıq əsas tələblərdən biridir.
  • Dil Bilikləri: Azərbaycan dili – səlis, İngilis dili – (həm yazılı, həm də şifahi) əla səviyyədə, digər dil bilikləri üstünlükdür.
  • Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı, daim inkişaf yönümlü olmaq.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri 
  • İş rejimi: 6 günlük;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu “Sənədlərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” yazaraq  qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap