Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Hesabatlılıq üzrə Aparıcı Mütəxəssis

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali; 
  • İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 5 il; 
  • Azərbaycan dili: səlis (yazı və danışıq);  
  • MS Office (Excel, Word) proqramları üzrə yaxşı səviyyədə biliklər; 
  • ERP sistemlərində sərbəst işləmək bacarığı; 
  • PMS sertifikatı, CFA, FRM, ACCA sertifikatları arzuolunandır; 
  • Yaxşı analitik  düşüncə, problem həll etmə və təfərrüatlara diqqət yetirmə bacarığı;
  • Kollektivdə işləmək bacarığı; 
  • Vergi Məcəlləsi üzrə biliklər.     

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • İllik konsolidə maliyyə hesabatları formalarının hazırlanması; 
  • Konsolidə edilmiş büdcənin hazırlanması prosesində dəstək, illik daxili və xarici audit keçirilməsində köməklik etmək;  
  • Daxili Nəzarət, Standartlar və faydalılıq üzrə dəyərləndirmə, həyata keçirilməsinə dəstək və ya yenilənməsini təşkil etmək; 
  • Hesabların analizi və MHBS-ya uyğun aylıq konsolidə hesabatların hazırlanması; 
  • Maliyyə hesabatı prosesinin bütövlüyünü və Maliyyə Hesabatı prosesi üzərində daxili nəzarəti inkişaf etdirmək, gücləndirmək üçün mühasibatlıq komandasının digər üzvləri ilə və digər şöbələrlə ilə əməkdaşlıq etmək; 
  • Dəqiq mühasibat hesabatlarının hazırlanması və nəticələrin təqdimatı;
  • Ayın və ilin bağlanması prosesində dəstək olmaq. 

İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Hesabatlılıq üzrə Aparıcı Mütəxəssis

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali; 
  • İş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 5 il; 
  • Azərbaycan dili: səlis (yazı və danışıq);  
  • MS Office (Excel, Word) proqramları üzrə yaxşı səviyyədə biliklər; 
  • ERP sistemlərində sərbəst işləmək bacarığı; 
  • PMS sertifikatı, CFA, FRM, ACCA sertifikatları arzuolunandır; 
  • Yaxşı analitik  düşüncə, problem həll etmə və təfərrüatlara diqqət yetirmə bacarığı;
  • Kollektivdə işləmək bacarığı; 
  • Vergi Məcəlləsi üzrə biliklər.     

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • İllik konsolidə maliyyə hesabatları formalarının hazırlanması; 
  • Konsolidə edilmiş büdcənin hazırlanması prosesində dəstək, illik daxili və xarici audit keçirilməsində köməklik etmək;  
  • Daxili Nəzarət, Standartlar və faydalılıq üzrə dəyərləndirmə, həyata keçirilməsinə dəstək və ya yenilənməsini təşkil etmək; 
  • Hesabların analizi və MHBS-ya uyğun aylıq konsolidə hesabatların hazırlanması; 
  • Maliyyə hesabatı prosesinin bütövlüyünü və Maliyyə Hesabatı prosesi üzərində daxili nəzarəti inkişaf etdirmək, gücləndirmək üçün mühasibatlıq komandasının digər üzvləri ilə və digər şöbələrlə ilə əməkdaşlıq etmək; 
  • Dəqiq mühasibat hesabatlarının hazırlanması və nəticələrin təqdimatı;
  • Ayın və ilin bağlanması prosesində dəstək olmaq. 

İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap