Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




İT üzrə Sistem Administrator/ IT System Administrator

Funksiya: İnformasiya Texnologiyaları və Əsas Şəbəkə İdarəsi
İş qrafiki: Standart

İT üzrə Sistem Administratoru olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Azerconnect İT sistemlərini (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux) idarə etmək;
  • İT əməliyyatları strategiyasını dəstəkləmək;
  • İT əməliyyatı məhsullarını, xidmətlərini və proseslərini optimallaşdırmaq; 
  • Müntəzəm biznes əməliyyatlarının icrasında həmkarlarına və komanda üzvlərinə fəal şəkildə yardım etmək;
  • Qabaqlayıcı tədbirlər görməklə nöqsanları təxmin etmək və aradan qaldırmaq;
  • Azerconnect İT sistemlərini 1 və 2-ci səviyyəli yardımla təmin etmək; 
  • Xidmət səviyyəsi barədə müqavilələrə və müştərilərin gözləntilərinə əsasən vacib missiya mühitlərinin yüksək keyfiyyətlə idarə olunan yardım xidmətləri ilə təmin edilməsinin idarə olunmasına görə məsuliyyət daşımaq;
  • Müştərilərin ümumi qiymətləndirilməsi, quraşdırma, monitorinq, sənədləşdirmə, artım prosedurlarına və müştəri məmnuniyyətinə görə məsuliyyət daşımaq;
  • Proses və siyasətlərin formalaşdırılmasını, komandaların onlara əməl etməsini təmin etmək: ITIL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), Hadisələrin idarə edilməsi, Problemlərin idarə edilməsi, Xidmət panelinin idarə edilməsi, Dəyişikliklərin idarə edilməsi, Əməliyyatlara nəzarət və fəaliyyət barədə hesabat;
  • Standart fəaliyyət prosedurlarına əsasən kənar satıcı və provayderlər arasındakı münasibətləri, müqavilələri və xidmətləri idarə etmək;
  • 2-ci dərəcəli nəzarətli yardım xidmətlərini müvəffəqiyyətlə həyata keçirmək və 3-cü dərəcəli yardım xidmətini böyük mühəndislər komandası ilə əlaqələndirmək;
  • Müştərilərin hesabat prosesini idarə etmək və istifadə etmək;
  • Fəaliyyətin səmərəliliyini və layihələri müzakirə etmək üçün HOSU Sistemləri Administrasiyası ilə müntəzəm rəsmi görüşlərdə iştirak etmək;
  • Hadisələr və ya nöqsanlar barədə HOSU Sistemləri Administrasiyasına və/və ya HOU Müəssisə Xidmətləri Əməliyyatlarına müraciət etmək;
  • Əvvəlcədən tədbirlər görməklə Azerconnect İT sistemlərinin fəaliyyət statusunu dəstəkləmək və gücləndirmək; 
  • İstehsal və mühəndislik komandalarında fəal şəkildə iştirak etmək və onlarla əməkdaşlıq etmək;  
  • AZRC İT siyasətlərinə tam əməl etmək;
  • İT Təhlükəsizlik siyasətləri və göstərişlərinə əməl etmək;
  • Azerconnectin dəyişikliklərin idarə edilməsi göstərişlərinə tam əməl etmək;
  • Azerconnectin bütün inzibati tələblərinə tam əməl etmək;
  • Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifə ilə əlaqədar tapşırıqları yerinə yetirmək;
  • Daxili tənzimləmə və prosedurları nəzərə almaq və onlara əməl etmək.

Sistemlərin administrasiyasının əsas sahələri aşağıdakılardır, ancaq onlarla məhdudlaşmır:

  • İT sistemlərinin (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux) administrasiyası
  • MS Exchange administrasiyası
  • MS Windows domen administrasiyası
  • MS Sharepoint
  • SFA Tier-1
  • DNS (adların domen sistemi) (özəl və dövlət)
  • IPA
  • DHCP (Mərkəzi Kompüterin Dinamik Konfiqurasiyası Protokolu)
  • Biznes server üçün MS Lync yaxud Skype 
  • Active Directory, domen federasiyası, ADFS (Active Directory domen federasiyası)
  • İnternet İnformasiya Serverləri / Nginx / Apache və veb tətbiqetmələri üzrə yardım
  • Linux/Unix sistemlərinin administrasiyaları və problemlərin aşkar edilərək aradan qaldırılması
  • Ən yaxşı təcrübələr və göstərişlər əsasında Müəssisə xidmətləri infrastrukturunun optimallaşdırılması 

Vəzifənin tələbləri:

  • Texniki Bakalavr dərəcəsi/Ali təhsil
  • Microsoft ( MCP, MCSA) , Red Hat Certified ( RHCSA , RHCE) sertifikatlarına sahib olmaq tövsiyə olunur;
  • IT   sahəsində min. 3 il iş təcrübəsi; 
  • Mürəkkəb mühitlərdə idarəetmə üzrə ən az 3 il təcrübəyə malik olmaq;
  • Müvafiq WAN/LAN texnologiyaları, serverin virtuallaşdırılması, saxlama və təhlükəsizlik texnologiyaları, verilənlər bazası üzrə təcrübəyə malik olmaq;
  • Problemlərin aşkar edilərək aradan qaldırılması metodologiyaları üzrə təcrübəyə malik olmaq; 
  • Mövcud və ortaya çıxan İT texnologiyaları barədə müvafiq anlayışa malik olmaq; 
  • İT texnologiyalarının müəssisə və biznes sektorlarına necə kömək etməsi barədə müvafiq anlayışa malik olmaq;
  • Windows və Unix əsaslı sistemlərin problemlərinin aşkar edilərək aradan qaldırılmasını və bu sistemlərin bərpa edilməsini bacarmaq;
  • MS Active Directory, MS Exchange 2010/2013/2016,Windows 2008/2012/2016/2019 üzrə təcrübəyə malik olmaq;
  • Windows Server 2012/2016/2019 or Linux əməliyyat sistemləri (RHEL, Oracle Linux, Suse), Solaris, BSD sistemləri üzrə təcrübəyə malik olmaq'
  • Qoruyucu divarlar (firewalls), ruterlər, şəbəkə açarları, DNS, DHCP, VPN (virtual özəl şəbəkə), FTP (Faylların ötürülmə protokolu), internet protokolları və xidmətləri, verilənlərin kommunikasiyası məhsulları barədə biliyə malik olmaq;
  • Verilənlərin saxlanması şəbəkələri (Storage Area networks) və protokolları (FCP, FCIP, FCoE), çox yollu texnologiyalar (MPIO), disklər, həcmlər, fayl sistemlərinin birləşdirilməsi nöqtələrini aydın şəkildə başa düşmək;
  • Avadanlıqları mühafizə etmək bacarığına malik olmaq;
  • OSI model (açıq sistemlərin etalon modeli) barədə anlayışa malik olmaq;
  • Verilənlər mərkəzi mühiti barədə biliyə malik olmaq. 

İT avadanlıqları konseptləri:

  • RAID (Ucuz Disklərin Çox sayda Sıralanması)
  • SAN (Verilənlərin saxlanması şəbəkələri)
  • x86 arxitekturası
  • SCSI (Kiçik kompüter sistemləri interfeysi)
  • iSCSI (İnternet əsaslı kiçik kompüter sistemləri interfeysi)
  • FCP (Fibra kanal protokolu)
  • FCIP (İP üzrə fibra kanal)

Bizim dəyərlərimiz:

  • Müştəriyə xidmət edək: Öncə müştəri
  • Birlikdə hərəkət edək: Hər zaman komanda işi
  • Etibarlı davranaq: Etibarlı və şəffaf
  • Fikrimizi bildirək: Cəsarətli və çağırışçı
  • Rəqəmsal düşünək: Yaradıcı və yenilikçi

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

 

Division: Information Technologies and Core Network Division
Working schedule: Standard 

Your responsibilities as an IT System Administrator:

  • Administration of Azerconnect IT systems (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux);
  • To support an IT operations strategy;
  • To optimize the IT operation's products, services and processes;
  • To actively support colleagues and team members in BaU operations;
  • To proactive predict and eliminate of faults;
  • To provide L1 & L2 support for Azerconnect IT systems;
  • To be responsible for managing the provision of high-quality managed support services to mission critical environments, in line with Service Level Agreements and customer expectations;
  • To be responsible for overall customer assessment, setup, monitoring, documentation, escalation procedures and customer satisfaction;
  • To ensure development of and team adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting;
  • To be responsible for ensuring consistent execution of processes and on-going improvement;
  • To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with standard operating procedures;
  • To successful operate of 2nd line managed support services and co-ordination of 3rd line support with senior engineer team;
  • To manage of customer/utilize reporting process;
  • To attend on periodic formal meetings with HOSU Systems Administration to discuss operational efficiency and projects;
  • To escalate to HOSU Systems Administration and/or HOU Enterprise Services Operations on incidents or faults;
  • To pro-actively support and enhance operational status of Azerconnect  IT  systems;
  • To actively participate and collaborate with development and engineering teams.
  • To fully comply with AZRC IT Policies;
  • To follow IT Security Policies and Guidelines;
  • To fully comply with the Change Management Guideline of Azerconnect; 
  • To fully comply with all administrative requirements of Azerconnect;
  • To carry out other tasks related to the position assigned by management;
  • To respect and follow internal regulations and procedure.

To be key areas of Systems Administration are and not limited to:

  • Administration of IT systems (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux).
  • MS Exchange administration
  • MS Windows Domain AdministrationMS Sharepoint
  • SFA Tier-1
  • DNS (Private & Public)
  • IPA
  • DHCP
  • MS Lync or Skype for Business Server
  • Active Directory, domain federation, ADFS
  • Internet Information Servers / Nginx / Apache and web applications support
  • Linux/Unix systems administrations and troubleshooting
  • Optimizations for Enterprise Services infrastructure based on best practices, guidelines

Position requirements:

  • University degree;
  • Microsoft ( MCP, MCSA) , Red Hat Certified ( RHCSA , RHCE) recommended;
  • At Least 3 years in IT system administration;
  • 3+ years managing a complex environments;
  • Experience with relevant WAN/LAN technologies, server virtualization, storage, security technologies, and databases;
  • Experience with troubleshooting methodologies;
  • Solid understanding of available and emerging IT technologies; 
  • Good understanding of how IT technology supports the Enterprise and the Business Segments;
  • Must include troubleshooting and repair of Windows and Unix-based systems;
  • Experience in MS Active Directory, MS Exchange 2010/2013/2016,Windows 2008/2012/2016/2019;
  • Experience in Windows Server 2012/2016/2019 and Linux operating systems (RHEL, Oracle Linux, Suse), Solaris, BSD systems; 
  • Knowledge of firewalls, routers, switches, DNS, DHCP, VPNs, FTP, Internet protocols and services, and data communication products;
  • Clearly understanding Storage Area networks and protocols (FCP, FCIP, FCoE), multi-pathing technologies (MPIO), disks, volumes, mount points;
  • Hardware maintenance skills;
  • Understanding of OSI model;
  • Knowledge in Datacenters environment

IT Hardware Concepts:

  • RAID
  • SAN
  • x86 Architecture
  • SCSI
  • iSCSI
  • FCP
  • FCIP

Our values:

  • Serve customer: Customer first
  • Move together: Always teamwork
  • Act reliable: Dependable and transparent
  • Speak-Up: Brave and challenging
  • Think digital: Creative and clever

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




İT üzrə Sistem Administrator/ IT System Administrator

Funksiya: İnformasiya Texnologiyaları və Əsas Şəbəkə İdarəsi
İş qrafiki: Standart

İT üzrə Sistem Administratoru olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Azerconnect İT sistemlərini (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux) idarə etmək;
  • İT əməliyyatları strategiyasını dəstəkləmək;
  • İT əməliyyatı məhsullarını, xidmətlərini və proseslərini optimallaşdırmaq; 
  • Müntəzəm biznes əməliyyatlarının icrasında həmkarlarına və komanda üzvlərinə fəal şəkildə yardım etmək;
  • Qabaqlayıcı tədbirlər görməklə nöqsanları təxmin etmək və aradan qaldırmaq;
  • Azerconnect İT sistemlərini 1 və 2-ci səviyyəli yardımla təmin etmək; 
  • Xidmət səviyyəsi barədə müqavilələrə və müştərilərin gözləntilərinə əsasən vacib missiya mühitlərinin yüksək keyfiyyətlə idarə olunan yardım xidmətləri ilə təmin edilməsinin idarə olunmasına görə məsuliyyət daşımaq;
  • Müştərilərin ümumi qiymətləndirilməsi, quraşdırma, monitorinq, sənədləşdirmə, artım prosedurlarına və müştəri məmnuniyyətinə görə məsuliyyət daşımaq;
  • Proses və siyasətlərin formalaşdırılmasını, komandaların onlara əməl etməsini təmin etmək: ITIL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), Hadisələrin idarə edilməsi, Problemlərin idarə edilməsi, Xidmət panelinin idarə edilməsi, Dəyişikliklərin idarə edilməsi, Əməliyyatlara nəzarət və fəaliyyət barədə hesabat;
  • Standart fəaliyyət prosedurlarına əsasən kənar satıcı və provayderlər arasındakı münasibətləri, müqavilələri və xidmətləri idarə etmək;
  • 2-ci dərəcəli nəzarətli yardım xidmətlərini müvəffəqiyyətlə həyata keçirmək və 3-cü dərəcəli yardım xidmətini böyük mühəndislər komandası ilə əlaqələndirmək;
  • Müştərilərin hesabat prosesini idarə etmək və istifadə etmək;
  • Fəaliyyətin səmərəliliyini və layihələri müzakirə etmək üçün HOSU Sistemləri Administrasiyası ilə müntəzəm rəsmi görüşlərdə iştirak etmək;
  • Hadisələr və ya nöqsanlar barədə HOSU Sistemləri Administrasiyasına və/və ya HOU Müəssisə Xidmətləri Əməliyyatlarına müraciət etmək;
  • Əvvəlcədən tədbirlər görməklə Azerconnect İT sistemlərinin fəaliyyət statusunu dəstəkləmək və gücləndirmək; 
  • İstehsal və mühəndislik komandalarında fəal şəkildə iştirak etmək və onlarla əməkdaşlıq etmək;  
  • AZRC İT siyasətlərinə tam əməl etmək;
  • İT Təhlükəsizlik siyasətləri və göstərişlərinə əməl etmək;
  • Azerconnectin dəyişikliklərin idarə edilməsi göstərişlərinə tam əməl etmək;
  • Azerconnectin bütün inzibati tələblərinə tam əməl etmək;
  • Müdiriyyət tərəfindən tapşırılan vəzifə ilə əlaqədar tapşırıqları yerinə yetirmək;
  • Daxili tənzimləmə və prosedurları nəzərə almaq və onlara əməl etmək.

Sistemlərin administrasiyasının əsas sahələri aşağıdakılardır, ancaq onlarla məhdudlaşmır:

  • İT sistemlərinin (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux) administrasiyası
  • MS Exchange administrasiyası
  • MS Windows domen administrasiyası
  • MS Sharepoint
  • SFA Tier-1
  • DNS (adların domen sistemi) (özəl və dövlət)
  • IPA
  • DHCP (Mərkəzi Kompüterin Dinamik Konfiqurasiyası Protokolu)
  • Biznes server üçün MS Lync yaxud Skype 
  • Active Directory, domen federasiyası, ADFS (Active Directory domen federasiyası)
  • İnternet İnformasiya Serverləri / Nginx / Apache və veb tətbiqetmələri üzrə yardım
  • Linux/Unix sistemlərinin administrasiyaları və problemlərin aşkar edilərək aradan qaldırılması
  • Ən yaxşı təcrübələr və göstərişlər əsasında Müəssisə xidmətləri infrastrukturunun optimallaşdırılması 

Vəzifənin tələbləri:

  • Texniki Bakalavr dərəcəsi/Ali təhsil
  • Microsoft ( MCP, MCSA) , Red Hat Certified ( RHCSA , RHCE) sertifikatlarına sahib olmaq tövsiyə olunur;
  • IT   sahəsində min. 3 il iş təcrübəsi; 
  • Mürəkkəb mühitlərdə idarəetmə üzrə ən az 3 il təcrübəyə malik olmaq;
  • Müvafiq WAN/LAN texnologiyaları, serverin virtuallaşdırılması, saxlama və təhlükəsizlik texnologiyaları, verilənlər bazası üzrə təcrübəyə malik olmaq;
  • Problemlərin aşkar edilərək aradan qaldırılması metodologiyaları üzrə təcrübəyə malik olmaq; 
  • Mövcud və ortaya çıxan İT texnologiyaları barədə müvafiq anlayışa malik olmaq; 
  • İT texnologiyalarının müəssisə və biznes sektorlarına necə kömək etməsi barədə müvafiq anlayışa malik olmaq;
  • Windows və Unix əsaslı sistemlərin problemlərinin aşkar edilərək aradan qaldırılmasını və bu sistemlərin bərpa edilməsini bacarmaq;
  • MS Active Directory, MS Exchange 2010/2013/2016,Windows 2008/2012/2016/2019 üzrə təcrübəyə malik olmaq;
  • Windows Server 2012/2016/2019 or Linux əməliyyat sistemləri (RHEL, Oracle Linux, Suse), Solaris, BSD sistemləri üzrə təcrübəyə malik olmaq'
  • Qoruyucu divarlar (firewalls), ruterlər, şəbəkə açarları, DNS, DHCP, VPN (virtual özəl şəbəkə), FTP (Faylların ötürülmə protokolu), internet protokolları və xidmətləri, verilənlərin kommunikasiyası məhsulları barədə biliyə malik olmaq;
  • Verilənlərin saxlanması şəbəkələri (Storage Area networks) və protokolları (FCP, FCIP, FCoE), çox yollu texnologiyalar (MPIO), disklər, həcmlər, fayl sistemlərinin birləşdirilməsi nöqtələrini aydın şəkildə başa düşmək;
  • Avadanlıqları mühafizə etmək bacarığına malik olmaq;
  • OSI model (açıq sistemlərin etalon modeli) barədə anlayışa malik olmaq;
  • Verilənlər mərkəzi mühiti barədə biliyə malik olmaq. 

İT avadanlıqları konseptləri:

  • RAID (Ucuz Disklərin Çox sayda Sıralanması)
  • SAN (Verilənlərin saxlanması şəbəkələri)
  • x86 arxitekturası
  • SCSI (Kiçik kompüter sistemləri interfeysi)
  • iSCSI (İnternet əsaslı kiçik kompüter sistemləri interfeysi)
  • FCP (Fibra kanal protokolu)
  • FCIP (İP üzrə fibra kanal)

Bizim dəyərlərimiz:

  • Müştəriyə xidmət edək: Öncə müştəri
  • Birlikdə hərəkət edək: Hər zaman komanda işi
  • Etibarlı davranaq: Etibarlı və şəffaf
  • Fikrimizi bildirək: Cəsarətli və çağırışçı
  • Rəqəmsal düşünək: Yaradıcı və yenilikçi

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

 

Division: Information Technologies and Core Network Division
Working schedule: Standard 

Your responsibilities as an IT System Administrator:

  • Administration of Azerconnect IT systems (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux);
  • To support an IT operations strategy;
  • To optimize the IT operation's products, services and processes;
  • To actively support colleagues and team members in BaU operations;
  • To proactive predict and eliminate of faults;
  • To provide L1 & L2 support for Azerconnect IT systems;
  • To be responsible for managing the provision of high-quality managed support services to mission critical environments, in line with Service Level Agreements and customer expectations;
  • To be responsible for overall customer assessment, setup, monitoring, documentation, escalation procedures and customer satisfaction;
  • To ensure development of and team adherence to processes and policies: ITIL, Incident Management, Problem Management, Service Desk Management, Change Management, Operations Monitoring & Performance Reporting;
  • To be responsible for ensuring consistent execution of processes and on-going improvement;
  • To manage of 3rd party vendor and provider relationships/agreements/services in accordance with standard operating procedures;
  • To successful operate of 2nd line managed support services and co-ordination of 3rd line support with senior engineer team;
  • To manage of customer/utilize reporting process;
  • To attend on periodic formal meetings with HOSU Systems Administration to discuss operational efficiency and projects;
  • To escalate to HOSU Systems Administration and/or HOU Enterprise Services Operations on incidents or faults;
  • To pro-actively support and enhance operational status of Azerconnect  IT  systems;
  • To actively participate and collaborate with development and engineering teams.
  • To fully comply with AZRC IT Policies;
  • To follow IT Security Policies and Guidelines;
  • To fully comply with the Change Management Guideline of Azerconnect; 
  • To fully comply with all administrative requirements of Azerconnect;
  • To carry out other tasks related to the position assigned by management;
  • To respect and follow internal regulations and procedure.

To be key areas of Systems Administration are and not limited to:

  • Administration of IT systems (Windows, Unix, Sun Solaris, Linux).
  • MS Exchange administration
  • MS Windows Domain AdministrationMS Sharepoint
  • SFA Tier-1
  • DNS (Private & Public)
  • IPA
  • DHCP
  • MS Lync or Skype for Business Server
  • Active Directory, domain federation, ADFS
  • Internet Information Servers / Nginx / Apache and web applications support
  • Linux/Unix systems administrations and troubleshooting
  • Optimizations for Enterprise Services infrastructure based on best practices, guidelines

Position requirements:

  • University degree;
  • Microsoft ( MCP, MCSA) , Red Hat Certified ( RHCSA , RHCE) recommended;
  • At Least 3 years in IT system administration;
  • 3+ years managing a complex environments;
  • Experience with relevant WAN/LAN technologies, server virtualization, storage, security technologies, and databases;
  • Experience with troubleshooting methodologies;
  • Solid understanding of available and emerging IT technologies; 
  • Good understanding of how IT technology supports the Enterprise and the Business Segments;
  • Must include troubleshooting and repair of Windows and Unix-based systems;
  • Experience in MS Active Directory, MS Exchange 2010/2013/2016,Windows 2008/2012/2016/2019;
  • Experience in Windows Server 2012/2016/2019 and Linux operating systems (RHEL, Oracle Linux, Suse), Solaris, BSD systems; 
  • Knowledge of firewalls, routers, switches, DNS, DHCP, VPNs, FTP, Internet protocols and services, and data communication products;
  • Clearly understanding Storage Area networks and protocols (FCP, FCIP, FCoE), multi-pathing technologies (MPIO), disks, volumes, mount points;
  • Hardware maintenance skills;
  • Understanding of OSI model;
  • Knowledge in Datacenters environment

IT Hardware Concepts:

  • RAID
  • SAN
  • x86 Architecture
  • SCSI
  • iSCSI
  • FCP
  • FCIP

Our values:

  • Serve customer: Customer first
  • Move together: Always teamwork
  • Act reliable: Dependable and transparent
  • Speak-Up: Brave and challenging
  • Think digital: Creative and clever

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap