Sea Breeze Resort & Residences



Şirkət haqqında:

Sea Breeze Resort, Xəzər dənizinin sahilində valehedici bir kurortudur. Mülayim iqlim, dəniz və qumlu çimərliklər müasir premium infrastrukturla tamamlanır: otellər, barlar və restoranlar, yaxta və qayıq limanları, fitness zalları, SPA və Anti-Aging Mərkəzi, tennis kortu, futbol meydançası, xilasetmə və tibbi xidmətlər, uşaq şəhərciyi, gecə-gündüz konsiyerj xidməti və daha çox şey. Bütün bunlar Bakının mərkəzindən arabayla 30 dəqiqəlik məsafədədir!

Əlaqə vasitələri:




Satış əməliyyatları üzrə Mühasib

Sea Breeze Resort MMC Satış əməliyyatları üzrə Mühasib vakansiyasını elan edir

Vəzifənin məqsədi:

  • Şirkətin satış əməliyyatları, ƏDV geri al qaimələrinin düzgün hazırlanması və ERP sistemində satış/müştəri ödənişləri üzrə uçotun tam və dəqiq aparılması.

Vəzifə öhdəlikləri

  • ƏDV Geri Al Qaimələrinin vergi portalında düzgün şəkildə hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Satış sənədlərinin ERP sisteminə işlənməsi;
  • Müştərilərdən daxil olan ödənişlərin ERP sisteminə vaxtında və düzgün işlənməsi;
  • Günlük elektron qaimələrin (e-qaimə) yaradılması;
  • Bank əməliyyatlarının uçotu və sistemə düzgün daxil edilməsi;
  • Debitor borcların monitorinqi və gündəlik izlənməsi;
  • Müştərilərlə hesabların üzləşdirilməsi;
  • Aylıq satış və ödəniş hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • ERP sistemində (və ya 1C) əməliyyatların düzgün və vaxtında qeydiyyatı;
  • Auditor və vergi yoxlamaları üçün tələb olunan məlumat və sənədlərin hazırlanması.

Tələblər: 

  • Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi (satış və ödənişlərin uçotu sahəsində);
  • ERP sistemi və ya 1C proqramında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Vergi Məcəlləsi, ƏDV, e-qaimə və vergi portalı üzrə praktiki bilik;
  • Azərbaycan və Rus dilini sərbəst bilməlidir;
  • MS Office proqramlarında, xüsusilə Excel-də sərbəst işləmək bacarığı;
  • Dəqiqlik, analitik düşüncə və məsuliyyətlilik;
  • Operativ və komandada işləmək bacarığı;
  • Komandada işləmək və operativ reaksiya vermək bacarığı.

Əlavə məlumat:

  • İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə;
  • Nahar və nəqliyyat xidməti təmin olunur;
  • Könüllü tibbi siğorta;
  • Uğurlu namizədin əmək haqqı tələbi nəzərə alınacaq.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Sea Breeze Resort & Residences



Şirkət haqqında:

Sea Breeze Resort, Xəzər dənizinin sahilində valehedici bir kurortudur. Mülayim iqlim, dəniz və qumlu çimərliklər müasir premium infrastrukturla tamamlanır: otellər, barlar və restoranlar, yaxta və qayıq limanları, fitness zalları, SPA və Anti-Aging Mərkəzi, tennis kortu, futbol meydançası, xilasetmə və tibbi xidmətlər, uşaq şəhərciyi, gecə-gündüz konsiyerj xidməti və daha çox şey. Bütün bunlar Bakının mərkəzindən arabayla 30 dəqiqəlik məsafədədir!

Əlaqə vasitələri:




Satış əməliyyatları üzrə Mühasib

Sea Breeze Resort MMC Satış əməliyyatları üzrə Mühasib vakansiyasını elan edir

Vəzifənin məqsədi:

  • Şirkətin satış əməliyyatları, ƏDV geri al qaimələrinin düzgün hazırlanması və ERP sistemində satış/müştəri ödənişləri üzrə uçotun tam və dəqiq aparılması.

Vəzifə öhdəlikləri

  • ƏDV Geri Al Qaimələrinin vergi portalında düzgün şəkildə hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Satış sənədlərinin ERP sisteminə işlənməsi;
  • Müştərilərdən daxil olan ödənişlərin ERP sisteminə vaxtında və düzgün işlənməsi;
  • Günlük elektron qaimələrin (e-qaimə) yaradılması;
  • Bank əməliyyatlarının uçotu və sistemə düzgün daxil edilməsi;
  • Debitor borcların monitorinqi və gündəlik izlənməsi;
  • Müştərilərlə hesabların üzləşdirilməsi;
  • Aylıq satış və ödəniş hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • ERP sistemində (və ya 1C) əməliyyatların düzgün və vaxtında qeydiyyatı;
  • Auditor və vergi yoxlamaları üçün tələb olunan məlumat və sənədlərin hazırlanması.

Tələblər: 

  • Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi (satış və ödənişlərin uçotu sahəsində);
  • ERP sistemi və ya 1C proqramında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Vergi Məcəlləsi, ƏDV, e-qaimə və vergi portalı üzrə praktiki bilik;
  • Azərbaycan və Rus dilini sərbəst bilməlidir;
  • MS Office proqramlarında, xüsusilə Excel-də sərbəst işləmək bacarığı;
  • Dəqiqlik, analitik düşüncə və məsuliyyətlilik;
  • Operativ və komandada işləmək bacarığı;
  • Komandada işləmək və operativ reaksiya vermək bacarığı.

Əlavə məlumat:

  • İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə;
  • Nahar və nəqliyyat xidməti təmin olunur;
  • Könüllü tibbi siğorta;
  • Uğurlu namizədin əmək haqqı tələbi nəzərə alınacaq.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap