İMEC Mühəndislik



Şirkət haqqında:

İMEC Mühəndislik şirkəti 2022 – ci ildən fəaliyyətini rəsmiləşdirmiş, gənc, inovativ və dinamik şirkətdir. Şirkətin missiyası, Azərbaycanda inkişaf etməkdə olan dağ-mədən və sənayenin qeyri neft sektorunda mühəndislik disiplinləri çərçivəsində iləri mühəndislik həlləri, məsləhət(konsultasiya), kommersiya xidmətləri, uyğun avadanlıqların təmin edilməsi, işə salınması, təmirinin (planlı və plandankənar) həyata keçirilməsində ibarətdir. Şirkətimizin təsisçiləri və əməkdaşları, dağ-mədən və digər sənaye sahələrində texniki təmir, proseslərin idarə olunması və məsləhət xidmətləri də daxil olmaqla 10 ildən çox ölkədaxili və ölkəxarici təcrübəyə malikdirlər. Əsas hədəfimiz, müştəri və tərəfdaşlarımıza ən yaxşı mühəndislik xidmətləri və sınanmış keyfiyyətli məhsulları təqdim etməkdir.


Şirkətimiz, bacarıqlı və daim öyrənməyə istəkli olan mütəxəssislər ilə işləməyə üstünlük verir. Həmçinin əməkdaşlarımızın təcrübələrindən istifadə edərək yeni biliklər qazanması üçün də imkanlar yaradırıq. 


 

Əlaqə vasitələri:




Satınalma və Təchizat üzrə mütəxəssis

İş barədə məlumat:

  • Yerli və xarici bazarlardan təchizat proseslərinin təşkili və həyata keçirilməsi
  • Satınalma tələblərinin araşdırılması və uyğun təchizatçıların tapılması
  • Təkliflərin toplanması, müqayisə və təhlil edilməsi
  • Təchizatçılarla danışıqların aparılması və qiymət razılaşmalarının əldə olunması
  • Müqavilələrin hazırlanmasında və bağlanmasında iştirak
  • Sifarişlərin izlənilməsi və vaxtında çatdırılmasına nəzarət
  • Anbar və istehsalat şöbəsi ilə koordinasiyalı şəkildə işləmək
  • Təchizatla bağlı hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Bazar araşdırması aparmaq və yeni təchizat imkanlarını dəyərləndirmək
  • Keyfiyyət və texniki tələblərə uyğunluğun təmin olunması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, mühəndislik, logistika və ya əlaqəli sahə üzrə)
  • Təchizat və satınalma prosesləri üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Yerli və xarici bazar üzrə biliklər
  • Müqavilə, təklif və qiymət analizləri üzrə anlayış
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmək bacarığı
  • ERP sistemləri ilə işləmək təcrübəsi (məsələn, 1C, SAP və s.) — üstünlükdür
  • Analitik düşünmə və detallara diqqət yetirmə bacarığı
  • Effektiv ünsiyyət və komandada işləmək qabiliyyəti
  • Danışıqlar aparmaq bacarığı və inandırıcılıq
  • Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (xüsusilə ingilis dili üstünlükdür)
  • Tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirmək bacarığı

İş şəraiti:

  • İş rejimi: 5 günlük
  • İş vaxtı: 09:00-18:00
  • Nahar vaxtı: 13:00-14:00
  • İstirahət günü: şənbə, bazar
  • Əmək haqqı: 1500 AZN(başlanğıc)
  • İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi.
  • Rəsmi sənədləşmə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



İMEC Mühəndislik



Şirkət haqqında:

İMEC Mühəndislik şirkəti 2022 – ci ildən fəaliyyətini rəsmiləşdirmiş, gənc, inovativ və dinamik şirkətdir. Şirkətin missiyası, Azərbaycanda inkişaf etməkdə olan dağ-mədən və sənayenin qeyri neft sektorunda mühəndislik disiplinləri çərçivəsində iləri mühəndislik həlləri, məsləhət(konsultasiya), kommersiya xidmətləri, uyğun avadanlıqların təmin edilməsi, işə salınması, təmirinin (planlı və plandankənar) həyata keçirilməsində ibarətdir. Şirkətimizin təsisçiləri və əməkdaşları, dağ-mədən və digər sənaye sahələrində texniki təmir, proseslərin idarə olunması və məsləhət xidmətləri də daxil olmaqla 10 ildən çox ölkədaxili və ölkəxarici təcrübəyə malikdirlər. Əsas hədəfimiz, müştəri və tərəfdaşlarımıza ən yaxşı mühəndislik xidmətləri və sınanmış keyfiyyətli məhsulları təqdim etməkdir.


Şirkətimiz, bacarıqlı və daim öyrənməyə istəkli olan mütəxəssislər ilə işləməyə üstünlük verir. Həmçinin əməkdaşlarımızın təcrübələrindən istifadə edərək yeni biliklər qazanması üçün də imkanlar yaradırıq. 


 

Əlaqə vasitələri:




Satınalma və Təchizat üzrə mütəxəssis

İş barədə məlumat:

  • Yerli və xarici bazarlardan təchizat proseslərinin təşkili və həyata keçirilməsi
  • Satınalma tələblərinin araşdırılması və uyğun təchizatçıların tapılması
  • Təkliflərin toplanması, müqayisə və təhlil edilməsi
  • Təchizatçılarla danışıqların aparılması və qiymət razılaşmalarının əldə olunması
  • Müqavilələrin hazırlanmasında və bağlanmasında iştirak
  • Sifarişlərin izlənilməsi və vaxtında çatdırılmasına nəzarət
  • Anbar və istehsalat şöbəsi ilə koordinasiyalı şəkildə işləmək
  • Təchizatla bağlı hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Bazar araşdırması aparmaq və yeni təchizat imkanlarını dəyərləndirmək
  • Keyfiyyət və texniki tələblərə uyğunluğun təmin olunması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, mühəndislik, logistika və ya əlaqəli sahə üzrə)
  • Təchizat və satınalma prosesləri üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Yerli və xarici bazar üzrə biliklər
  • Müqavilə, təklif və qiymət analizləri üzrə anlayış
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmək bacarığı
  • ERP sistemləri ilə işləmək təcrübəsi (məsələn, 1C, SAP və s.) — üstünlükdür
  • Analitik düşünmə və detallara diqqət yetirmə bacarığı
  • Effektiv ünsiyyət və komandada işləmək qabiliyyəti
  • Danışıqlar aparmaq bacarığı və inandırıcılıq
  • Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (xüsusilə ingilis dili üstünlükdür)
  • Tapşırıqları vaxtında və məsuliyyətlə yerinə yetirmək bacarığı

İş şəraiti:

  • İş rejimi: 5 günlük
  • İş vaxtı: 09:00-18:00
  • Nahar vaxtı: 13:00-14:00
  • İstirahət günü: şənbə, bazar
  • Əmək haqqı: 1500 AZN(başlanğıc)
  • İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi.
  • Rəsmi sənədləşmə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap