Azeri Mining Group



Şirkət haqqında:

“AZERİ MİNİNG GROUP” MMC 2018-ci ildən etibarən dağ-mədən sənayesi sahəsində fəaliyyət göstərir


Şirkət üstaçma, qazma, partlayış, süxurdaşıma və rekultivasiya işlərini icra edir.


“AZERİ MİNİNG GROUP” MMC 2019-cu ildə Gədəbəy rayonunda qızıl mədənində, Daşkəsən rayonunda “Çovdar” qızıl mədənində, Göygöl rayonunda “Qızılca Qırmadaş” zavoduna məxsus porfirit yatağında və Qazax rayonunda əhəngdaşı karxanasında qazma işlərini həyata keçirmişdir.


2019-2020-ci illərdə şirkət tərəfindən Şəmkir rayonunda yerləşən Çənlibel kaolin gil yatağından kaolin gilinin çıxarılması üçün üstaçma, qazma və yükləmə işləri görülmüşdür. 2021-ci ilin may ayından etibarən həmin yataqdakı işlər davam etməkdədir.


Alman-Azərbaycan Ticarət Palatasının (AHK) 2021-ci ildən üzvüyük.

Əlaqə vasitələri:




İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

İş yeri: Xırdalan şəhəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq işə qəbul, vəzifə dəyişikliyi, işdən azad edilmə və digər kadr sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
  • Vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
  • İşçilərin davamiyyəti və iş qrafiklərinə nəzarət, ay sonunda davamiyyət tabellərinin hazırlanaraq mühasibatlığa təqdim olunması;
  • “ƏMAS” portalında əməliyyatların aparılması (əmək müqavilələri, xitam əmrləri, dəyişikliklər, məzuniyyətlər və s.);
  • Məzuniyyət qrafiklərinin tərtibi və istifadəsinə nəzarət;
  • Ştat cədvəlinin hazırlanması və müvafiq dəyişikliklərin aparılması;
  • Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi və uçotunun aparılması;
  • Son haqq-hesabların və məzuniyyət ödənişlərinin hesablanması;
  • İşçilərlə bağlı məlumat bazasının yaradılması və daimi yenilənməsi;
  • Əmək fəaliyyəti ilə bağlı arayış və xasiyyətnamələrin hazırlanması;
  • Elektron xəstəlik vərəqələrinin “E-gov” portalına yüklənməsi;
  • Əmək və icra intizamının pozulması hallarının sənədləşdirilməsi;
  • Açıq vakansiyaların elanlara hazırlanması və paylaşılması, CV-lərin incələnməsi, ilkin müsahibələrin təşkili və nəticələrin bildirilməsi.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (İnsan Resursları, Menecment və ya əlaqəli sahə üzrə);
  • İnsan resursları sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Əmək qanunvericiliyi və kadr kargüzarlığı sahəsində dərin bilik;
  • Cəmlənmiş uçot vaxtı ilə işləmə təcrübəsi (minimum 1 il);
  • ƏMAS və İSB portallarındakı son dəyişikliklərə bələdlik;
  • Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarığı;
  • MS Office proqramlarını (xüsusilə Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
  • Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Məsuliyyətli, təşəbbüskar və nəticəyə yönəlik işləmə bacarığı;
  • Gənc, dinamik və inkişaf yönümlü olmaq;
  • Karyera inkişafına maraqlı olmaq.

Əmək şəraiti:

  • İş rejimi: Həftənin 6 günü
  • Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 17:00
  • Şənbə: 09:00 – 15:00
  • Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00
  • Əmək haqqı: 800 – 1000 AZN (namizədin təcrübə və bacarıqlarına uyğun olaraq)

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azeri Mining Group



Şirkət haqqında:

“AZERİ MİNİNG GROUP” MMC 2018-ci ildən etibarən dağ-mədən sənayesi sahəsində fəaliyyət göstərir


Şirkət üstaçma, qazma, partlayış, süxurdaşıma və rekultivasiya işlərini icra edir.


“AZERİ MİNİNG GROUP” MMC 2019-cu ildə Gədəbəy rayonunda qızıl mədənində, Daşkəsən rayonunda “Çovdar” qızıl mədənində, Göygöl rayonunda “Qızılca Qırmadaş” zavoduna məxsus porfirit yatağında və Qazax rayonunda əhəngdaşı karxanasında qazma işlərini həyata keçirmişdir.


2019-2020-ci illərdə şirkət tərəfindən Şəmkir rayonunda yerləşən Çənlibel kaolin gil yatağından kaolin gilinin çıxarılması üçün üstaçma, qazma və yükləmə işləri görülmüşdür. 2021-ci ilin may ayından etibarən həmin yataqdakı işlər davam etməkdədir.


Alman-Azərbaycan Ticarət Palatasının (AHK) 2021-ci ildən üzvüyük.

Əlaqə vasitələri:




İnsan Resursları üzrə mütəxəssis

İş yeri: Xırdalan şəhəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq işə qəbul, vəzifə dəyişikliyi, işdən azad edilmə və digər kadr sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
  • Vəzifə təlimatlarının hazırlanması;
  • İşçilərin davamiyyəti və iş qrafiklərinə nəzarət, ay sonunda davamiyyət tabellərinin hazırlanaraq mühasibatlığa təqdim olunması;
  • “ƏMAS” portalında əməliyyatların aparılması (əmək müqavilələri, xitam əmrləri, dəyişikliklər, məzuniyyətlər və s.);
  • Məzuniyyət qrafiklərinin tərtibi və istifadəsinə nəzarət;
  • Ştat cədvəlinin hazırlanması və müvafiq dəyişikliklərin aparılması;
  • Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi və uçotunun aparılması;
  • Son haqq-hesabların və məzuniyyət ödənişlərinin hesablanması;
  • İşçilərlə bağlı məlumat bazasının yaradılması və daimi yenilənməsi;
  • Əmək fəaliyyəti ilə bağlı arayış və xasiyyətnamələrin hazırlanması;
  • Elektron xəstəlik vərəqələrinin “E-gov” portalına yüklənməsi;
  • Əmək və icra intizamının pozulması hallarının sənədləşdirilməsi;
  • Açıq vakansiyaların elanlara hazırlanması və paylaşılması, CV-lərin incələnməsi, ilkin müsahibələrin təşkili və nəticələrin bildirilməsi.

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (İnsan Resursları, Menecment və ya əlaqəli sahə üzrə);
  • İnsan resursları sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Əmək qanunvericiliyi və kadr kargüzarlığı sahəsində dərin bilik;
  • Cəmlənmiş uçot vaxtı ilə işləmə təcrübəsi (minimum 1 il);
  • ƏMAS və İSB portallarındakı son dəyişikliklərə bələdlik;
  • Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarığı;
  • MS Office proqramlarını (xüsusilə Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
  • Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Məsuliyyətli, təşəbbüskar və nəticəyə yönəlik işləmə bacarığı;
  • Gənc, dinamik və inkişaf yönümlü olmaq;
  • Karyera inkişafına maraqlı olmaq.

Əmək şəraiti:

  • İş rejimi: Həftənin 6 günü
  • Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 17:00
  • Şənbə: 09:00 – 15:00
  • Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00
  • Əmək haqqı: 800 – 1000 AZN (namizədin təcrübə və bacarıqlarına uyğun olaraq)

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap