Bakinity Distribution MMC



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətin  fəaliyyət növü haqqında ətraflı məlumat, -Bakinity şirkəti 2001-ci ildə yaradılıb.


2016-cı ilin yanvarından pərakəndə satış istiqaməti müstəqil şirkətə çevrildi. Pərakəndə satış istiqaməti kompüter və ofis avadanlığı satışı sahəsində fəaliyyət göstərir, ölkədə məhsul və İT-xidmətlərinin geniş spektrini təqdim edir.

Biz bir sıra müxtəlif məhsullar və aparıcı şirkətlərin avadanlıqlarını:



  • kompüter avadanlıqları,

  • əlavə hissələr,

  • noutbuklar,

  • kompüter və ofis üçün periferik qurğular,

  • serverlər,

  • şəbəkə və operator avadanlıqları,

  • eləcə də aparıcı şirkətlərin lisenziyalı proqram təminatını təklif edir.



Cəmiyyətin  məqsədi müştəriləri ən yeni yüksək keyfiyyətli texnologiyalar və kompüter məhsulları ilə təmin etməkdir.

Əlaqə vasitələri:




Layihə koordinatoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihə planları, qrafikləri, büdcələri və hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Layihə iştirakçıları arasında vaxtında və dəqiq məlumat mübadiləsini təmin etmək;
  • Layihənin icra vəziyyəti ilə bağlı dövri hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək;
  • Tapşırıqların icrasını izləmək, potensial risk və problemləri vaxtında müəyyənləşdirmək;
  • Layihə komandası və sifarişçilərlə görüşləri təşkil etmək və bu görüşlərdə fəal iştirak etmək;
  • Rəsmi yazışmaları həyata keçirmək və maraqlı tərəflərlə qərarların razılaşdırılmasını təmin etmək;
  • Layihədə baş verən dəyişiklikləri idarə etmək və bu prosesi layihə rəhbəri ilə birlikdə əlaqələndirmək;
  • Layihənin keyfiyyət standartlarına və sifarişçinin tələblərinə uyğun icrasına nəzarət etmək;
  • Layihənin müəyyən olunmuş müddət və büdcə çərçivəsində icrasını təmin etmək;
  • Podratçılar, təchizatçılar və xarici məsləhətçilərlə effektiv əməkdaşlıq qurmaq;
  • Müştəri tələblərini toplamaq və təhlil etmək;
  • Mövcud problemləri vaxtında aşkar etmək və onların effektiv həlli üzrə təkliflər irəli sürmək;
  • Vəzifəsi üzrə rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək.

Namizədə dair arzu olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
  • Layihələrin idarə olunması üzrə və koordinator işində  minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
  • Layihə idarəetmə metodologiyaları üzrə biliklər ( Agile, Scrum, Waterfall və s.)
  • Yaxşı səviyyədə təşkilatçılıq və kommunikasiya bacarıqları;
  • Analitik düşüncə və problem həll etmə qabiliyyəti;
  • Azərbaycan və ingilis dillərində  səlis danışıq bacarığı ( Rus dili biliyi üstünlükdür) ;
  • MS Office və MS Project proqramları ilə işləmə bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyət və komanda mühitində işləmək bacarığı.

Əlavə məlumat:

  • İş vaxtı: Həftədə 5 gün 09:00-dan 18:00-dək;
  • İstirahət günləri: Şənbə və bazar günləri (Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi üzrə bayram və qeyri -iş günləri )
  • Vakansiya növü: Tam ştat
  • Fəaliyyət göstərdiyi yer: Layihə icra olunduğu məkan ( Bakı şəhəri)
  • Əməkhaqqı: Namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq
  • Layihə müddəti 24 ay ( 2 il) ( Digər layihələr olduqca əmək müqaviləsinin müddətinin davamlı olma ehtimalı var)
  • Əmək müqaviləsi: Müddətli

Təminatlar:

  • Push 30-dan endirim ilə yararlanmaq imkanı;
  • Paşa Həyat “Həyatın Yaşam Sığortası”na qoşulmaq imkanı;
  • İT sahəsində peşəkar inkişaf imkanı və s.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Bakinity Distribution MMC



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətin  fəaliyyət növü haqqında ətraflı məlumat, -Bakinity şirkəti 2001-ci ildə yaradılıb.


2016-cı ilin yanvarından pərakəndə satış istiqaməti müstəqil şirkətə çevrildi. Pərakəndə satış istiqaməti kompüter və ofis avadanlığı satışı sahəsində fəaliyyət göstərir, ölkədə məhsul və İT-xidmətlərinin geniş spektrini təqdim edir.

Biz bir sıra müxtəlif məhsullar və aparıcı şirkətlərin avadanlıqlarını:



  • kompüter avadanlıqları,

  • əlavə hissələr,

  • noutbuklar,

  • kompüter və ofis üçün periferik qurğular,

  • serverlər,

  • şəbəkə və operator avadanlıqları,

  • eləcə də aparıcı şirkətlərin lisenziyalı proqram təminatını təklif edir.



Cəmiyyətin  məqsədi müştəriləri ən yeni yüksək keyfiyyətli texnologiyalar və kompüter məhsulları ilə təmin etməkdir.

Əlaqə vasitələri:




Layihə koordinatoru

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihə planları, qrafikləri, büdcələri və hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Layihə iştirakçıları arasında vaxtında və dəqiq məlumat mübadiləsini təmin etmək;
  • Layihənin icra vəziyyəti ilə bağlı dövri hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək;
  • Tapşırıqların icrasını izləmək, potensial risk və problemləri vaxtında müəyyənləşdirmək;
  • Layihə komandası və sifarişçilərlə görüşləri təşkil etmək və bu görüşlərdə fəal iştirak etmək;
  • Rəsmi yazışmaları həyata keçirmək və maraqlı tərəflərlə qərarların razılaşdırılmasını təmin etmək;
  • Layihədə baş verən dəyişiklikləri idarə etmək və bu prosesi layihə rəhbəri ilə birlikdə əlaqələndirmək;
  • Layihənin keyfiyyət standartlarına və sifarişçinin tələblərinə uyğun icrasına nəzarət etmək;
  • Layihənin müəyyən olunmuş müddət və büdcə çərçivəsində icrasını təmin etmək;
  • Podratçılar, təchizatçılar və xarici məsləhətçilərlə effektiv əməkdaşlıq qurmaq;
  • Müştəri tələblərini toplamaq və təhlil etmək;
  • Mövcud problemləri vaxtında aşkar etmək və onların effektiv həlli üzrə təkliflər irəli sürmək;
  • Vəzifəsi üzrə rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək.

Namizədə dair arzu olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
  • Layihələrin idarə olunması üzrə və koordinator işində  minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
  • Layihə idarəetmə metodologiyaları üzrə biliklər ( Agile, Scrum, Waterfall və s.)
  • Yaxşı səviyyədə təşkilatçılıq və kommunikasiya bacarıqları;
  • Analitik düşüncə və problem həll etmə qabiliyyəti;
  • Azərbaycan və ingilis dillərində  səlis danışıq bacarığı ( Rus dili biliyi üstünlükdür) ;
  • MS Office və MS Project proqramları ilə işləmə bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyət və komanda mühitində işləmək bacarığı.

Əlavə məlumat:

  • İş vaxtı: Həftədə 5 gün 09:00-dan 18:00-dək;
  • İstirahət günləri: Şənbə və bazar günləri (Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi üzrə bayram və qeyri -iş günləri )
  • Vakansiya növü: Tam ştat
  • Fəaliyyət göstərdiyi yer: Layihə icra olunduğu məkan ( Bakı şəhəri)
  • Əməkhaqqı: Namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq
  • Layihə müddəti 24 ay ( 2 il) ( Digər layihələr olduqca əmək müqaviləsinin müddətinin davamlı olma ehtimalı var)
  • Əmək müqaviləsi: Müddətli

Təminatlar:

  • Push 30-dan endirim ilə yararlanmaq imkanı;
  • Paşa Həyat “Həyatın Yaşam Sığortası”na qoşulmaq imkanı;
  • İT sahəsində peşəkar inkişaf imkanı və s.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap