Grinco



Şirkət haqqında:

Grinco MMC, xidmət keyfiyyəti və bu keyfiyyətə paralel olaraq artım sürəti ilə  hazırda 5000 -dən çox stoklu məhsulu və 1000 -dən çox müştərisi ilə ölkəmizin aparıcı iş yerinin təchizat mərkəzi olaraq fəaliyyətini davam etdirir. Quruluş prinsipi; Kiçik və ya böyük olmasından asılı olmayaraq, iş yerlərinin ehtiyyac duyduğu bütün iş yeri materiallarını hər an stokda saxlayaraq rəqabətli və ardıcıl qiymətlərlə ən keyfiyyətli məhsulları təmin etmək.


Grinco  tərəfdaşlarına hər zaman yüksək səviyyədə xidmət göstərməyi hədəfləyir. Abşeron Marriot Hotel, Bank VTB, A+CO, Competo, Kristal Abşeron kimi müxtəlif sektorlarda lider şirkətlərə xidmət göstərməyə davam edir. Bu qələbədir! Grinco planlı Satınalma Sistemi, qurulduğu gündən bəri hər zaman təchizatçılarına və müştərilərinə ən yaxşısını təqdim etmək üçün çalışmışdır. Ofis  ləvazimatlarından qida və mətbəx məhsullarına, kağız məhsullarından katricə, texnologiya məhsullarından təmizlik və sağlamlıq məhsullarına, mebel və texnikadan çap və promoya qədər, A-dan Z-ə  müəssisələrin bütün ehtiyaclarını rəqabətli qiymətlərlə təmin edə və sürətli çatdırılma ilə xidmətinizdəyik. Mütəmadi olaraq sənayenin dinamikasını və dəyişənlərini araşdırır və müştərilərinin ehtiyacları üçün ən doğru və keyfiyyətli məhsulları seçərək və hər gün portfelini genişləndirərək bu məhsulları rəqabətli qiymətlərlə təklif edirik. Bakı şəhərində  saat 17: 00 -dək verilən sifarişləri 1 iş günü ərzində   qapınıza çatdırırıq.    


Şirkətinizə xüsusi xidmətlər göstərən satış nümayəndələrimiz  bütün alış -veriş proseslərini mümkün qədər asanlaşdırır və sürətləndirir. Ofis  ləvazimatları, Reklam və promo, Ofis mebeli, Elektronika, Seyf və dolab, Qida və mətbəx, Sənaye və təsərrüfat, Təmizlik, Gigiyena, İşdən sonra kimi 10 əsas kateqoriyada ən yaxşı xidməti təmin etmək üçün çalışırıq. Bakı şəhərindən olan məsafənizdən asılı olaraq növbəti iş günü digər bölgələrdən gələn sifarişləri müqaviləli yük şirkətinə çatdırır və  1-3 iş günü ərzində qapınıza çatdırırıq. Grinco -dan etdiyiniz hər sifariş vaxtında qapınıza gəlir.Siz də Grinco ilə əməkdaşlığa başlaya və xərclərinizə qənaət edə bilərsiniz.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma və təchizat üzrə mütəxəssis

Öhdəliklər:

  • Tələblər əsasında potensial mal təchizatçılarının araşdırılması
  • Tələblər əsasında müvafiq analizlər etmək və spesifikasiyalara uyğun doğru və düzgün təchizatçı şirkətlərdən təkliflərin hazırlanması
  • Sifarişləri yerləşdirmək və çatdırılma müddətlərini və şərtlərini razılaşdırmaq üçün təchizatçılarla danışıqların aparılması
  • Sifarişlərin təyin olunan vaxt çərçivəsində icrası proseslərinin həyata keçirilməsi
  • Tələb olunan malların, xidmətlərin alışının müvafiq ERP proqramında düzgün, operativ və əhatəli şəkildə alış şifarişini (PO) tərtib etmək
  • Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması
  • Şirkətin biznes maraqlarını əsas tutaraq şəffaflıq, obyektivlik və məxfiliyin qorunması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Ali
  • Təcrübə: Minimum 1 il
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili, ingilis dili arzuolunandır
  • Komandada işləmə bacarığı
  • Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə sahib olmalı;
  • İşgüzar və məsuliyyətli olmalı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
  • Bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması

Əlavə məlumatlar:

  • İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə, 08:30-17:30
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Rövşən Əliyev küçəsi 1, Xətai ray.
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
  • Əmək haqqı namizədin təcrübə və bacarıqlarına uyğun olaraq müəyyən olunur.
  • Azərbaycan Respublikası Əmək qanunveriliyi üzrə sənədləşmə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Grinco



Şirkət haqqında:

Grinco MMC, xidmət keyfiyyəti və bu keyfiyyətə paralel olaraq artım sürəti ilə  hazırda 5000 -dən çox stoklu məhsulu və 1000 -dən çox müştərisi ilə ölkəmizin aparıcı iş yerinin təchizat mərkəzi olaraq fəaliyyətini davam etdirir. Quruluş prinsipi; Kiçik və ya böyük olmasından asılı olmayaraq, iş yerlərinin ehtiyyac duyduğu bütün iş yeri materiallarını hər an stokda saxlayaraq rəqabətli və ardıcıl qiymətlərlə ən keyfiyyətli məhsulları təmin etmək.


Grinco  tərəfdaşlarına hər zaman yüksək səviyyədə xidmət göstərməyi hədəfləyir. Abşeron Marriot Hotel, Bank VTB, A+CO, Competo, Kristal Abşeron kimi müxtəlif sektorlarda lider şirkətlərə xidmət göstərməyə davam edir. Bu qələbədir! Grinco planlı Satınalma Sistemi, qurulduğu gündən bəri hər zaman təchizatçılarına və müştərilərinə ən yaxşısını təqdim etmək üçün çalışmışdır. Ofis  ləvazimatlarından qida və mətbəx məhsullarına, kağız məhsullarından katricə, texnologiya məhsullarından təmizlik və sağlamlıq məhsullarına, mebel və texnikadan çap və promoya qədər, A-dan Z-ə  müəssisələrin bütün ehtiyaclarını rəqabətli qiymətlərlə təmin edə və sürətli çatdırılma ilə xidmətinizdəyik. Mütəmadi olaraq sənayenin dinamikasını və dəyişənlərini araşdırır və müştərilərinin ehtiyacları üçün ən doğru və keyfiyyətli məhsulları seçərək və hər gün portfelini genişləndirərək bu məhsulları rəqabətli qiymətlərlə təklif edirik. Bakı şəhərində  saat 17: 00 -dək verilən sifarişləri 1 iş günü ərzində   qapınıza çatdırırıq.    


Şirkətinizə xüsusi xidmətlər göstərən satış nümayəndələrimiz  bütün alış -veriş proseslərini mümkün qədər asanlaşdırır və sürətləndirir. Ofis  ləvazimatları, Reklam və promo, Ofis mebeli, Elektronika, Seyf və dolab, Qida və mətbəx, Sənaye və təsərrüfat, Təmizlik, Gigiyena, İşdən sonra kimi 10 əsas kateqoriyada ən yaxşı xidməti təmin etmək üçün çalışırıq. Bakı şəhərindən olan məsafənizdən asılı olaraq növbəti iş günü digər bölgələrdən gələn sifarişləri müqaviləli yük şirkətinə çatdırır və  1-3 iş günü ərzində qapınıza çatdırırıq. Grinco -dan etdiyiniz hər sifariş vaxtında qapınıza gəlir.Siz də Grinco ilə əməkdaşlığa başlaya və xərclərinizə qənaət edə bilərsiniz.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma və təchizat üzrə mütəxəssis

Öhdəliklər:

  • Tələblər əsasında potensial mal təchizatçılarının araşdırılması
  • Tələblər əsasında müvafiq analizlər etmək və spesifikasiyalara uyğun doğru və düzgün təchizatçı şirkətlərdən təkliflərin hazırlanması
  • Sifarişləri yerləşdirmək və çatdırılma müddətlərini və şərtlərini razılaşdırmaq üçün təchizatçılarla danışıqların aparılması
  • Sifarişlərin təyin olunan vaxt çərçivəsində icrası proseslərinin həyata keçirilməsi
  • Tələb olunan malların, xidmətlərin alışının müvafiq ERP proqramında düzgün, operativ və əhatəli şəkildə alış şifarişini (PO) tərtib etmək
  • Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması
  • Şirkətin biznes maraqlarını əsas tutaraq şəffaflıq, obyektivlik və məxfiliyin qorunması

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Ali
  • Təcrübə: Minimum 1 il
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dili, ingilis dili arzuolunandır
  • Komandada işləmə bacarığı
  • Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə sahib olmalı;
  • İşgüzar və məsuliyyətli olmalı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
  • Bazar qiymətlərinin təhlili və müqayisəli təhlil bacarığının olması

Əlavə məlumatlar:

  • İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə, 08:30-17:30
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Rövşən Əliyev küçəsi 1, Xətai ray.
  • Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
  • Əmək haqqı namizədin təcrübə və bacarıqlarına uyğun olaraq müəyyən olunur.
  • Azərbaycan Respublikası Əmək qanunveriliyi üzrə sənədləşmə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap