Favorite Premium Market



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Əmək Haqqı üzrə mütəxəssis (Payroll)

Vəzifə öhdəlikləri:   

  • Əlavə iş saatlarının toplanması, yoxlanması və sistemə daxil edilməsi
  • Şirkət əməkdaşlarının aylıq əmək haqlarının, düzgün hesablanmasının və vaxtlı-vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi; 
  • Son haqq-hesab, bütün növ məzuniyyətlər, xəstəlik vərəqələri, mükafatlar və digər ödənişlərin hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi;
  • Əmək haqqına dair daxil olan sorğu və sualların operativ şəkildə cavablandırılması;
  • Elektron hökumət portalında müvafiq əməliyyatların aparılması
  • Əmək haqqı ilə bağlı hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların tam və vaxtında icrasının təmin edilməsi.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya əlaqəli sahə üzrə)
  • Əməkhaqqı üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Vergi Məcəlləsini yaxşı bilmə
  • Məsuliyyətli, dəqiq və analitik düşüncəli olmaq

İş şəraiti:

  • Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki.
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin ediləcək
  • Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Favorite Premium Market



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Əmək Haqqı üzrə mütəxəssis (Payroll)

Vəzifə öhdəlikləri:   

  • Əlavə iş saatlarının toplanması, yoxlanması və sistemə daxil edilməsi
  • Şirkət əməkdaşlarının aylıq əmək haqlarının, düzgün hesablanmasının və vaxtlı-vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi; 
  • Son haqq-hesab, bütün növ məzuniyyətlər, xəstəlik vərəqələri, mükafatlar və digər ödənişlərin hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi;
  • Əmək haqqına dair daxil olan sorğu və sualların operativ şəkildə cavablandırılması;
  • Elektron hökumət portalında müvafiq əməliyyatların aparılması
  • Əmək haqqı ilə bağlı hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların tam və vaxtında icrasının təmin edilməsi.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

  • Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya əlaqəli sahə üzrə)
  • Əməkhaqqı üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Vergi Məcəlləsini yaxşı bilmə
  • Məsuliyyətli, dəqiq və analitik düşüncəli olmaq

İş şəraiti:

  • Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki.
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin ediləcək
  • Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap