Foodcity Agropark
Şirkət haqqında:
Food City Aqrokompleks beynəlxalq ticarətin həyata keçirildiyi çoxfunksiyalı logistik mərkəzdir. Kompleks logistika şirkətlərinə, brokerlərə, istehsalçılara və treyderlərə ixrac, idxal, tranzit həmçinin reeksport əməliyyatları üzrə geniş çeşidli xidmətlər təqdim edir. Ərazidə qida məhsullarının saxlanması, çeşidlənməsi, qablaşdırılması, eləcə də qida təhlükəsizliyi laboratoriya xidmətləri üzrə fəaliyyət müasir tələblərə və beynəlxalq standartlara uyğun şəkildə təşkil edilmişdir. Eyni zamanda, fəaliyyətin “bir pəncərə” prinsipi əsasında təşkili çərçivəsində aidiyyəti dövlət qurumlarının daimi iştirakı təmin edilmiş, gömrük və digər prosedurların operativ və şəffaf icrası üçün zəruri infrastruktur formalaşdırılmışdır. Dalan dəmiryolu xətti üzərində həyata keçirilən terminal əməliyyatları ticarət proseslərinin daha səmərəli və çevik təşkilinə imkan verir. Əlavə olaraq, kompleksin ərazisində fəaliyyət göstərən biznes mərkəzi, otel, restoran, yanacaq doldurma məntəqəsi və digər ictimai iaşə obyektləri tərəfdaşlar və qonaqlar üçün funksional, komfortlu və çoxşaxəli xidmət mühiti təmin edir.
Əlaqə vasitələri:
Aparıcı vergi mühasibi
Tələb olunan bilik, bacarıq, təcrübə:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Mühasibatlıq sahəsi üzrə üstünlük);
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- PMS sertifikatının olması arzuolunandır;
- MS Excel proqramında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
- 1C ERP sistemində işləmə təcrübəsi;
- Vergi Məcəlləsi və mühasibat uçotunun təşkili ilə bağlı qanunvericilik sahəsində yaxşı bilik və praktik təcrübənin olması;
- Diqqətcil və həll yönümlü yanaşma, komanda ilə işləmə və idarəetmə bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti və situasiyanın daha geniş nəticələrini nəzərə alma bacarığı;
- Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Aylıq, rüblük, illik bəyannamələrin təqdim edilməsi (ƏDV, ÖMV, Əmlak, Torpaq, Mənfəət, Vahid bəyannamə-DSMF hesabatı);
- Aylıq, rüblük, illik Statistika hesabatlarının təqdim edilməsi (Ticari, Əmək, 1N müəssisə, digər);
- Vergi orqanları ilə rəsmi yazışmalar aparmaq və daxil olan sorğuları vaxtında cavablandırmaq;
- Vergi risklərini vaxtında müəyyən etmək, risklərin azaldılması üçün tədbirlər görmək;
- Vergi planlaşdırması üzrə strategiyaların hazırlanmasına və həyata keçirilməsinə dəstək vermək;
- Vergi uçotu ilə bağlı bütün sənədlərin Şirkətin sənəd saxlanma qaydalarına uyğun saxlanmasına nəzarət;
- Online kargüzarlığın və kameral məktubların gündəlik izlənməsi;
- YGB-lər üzrə ödənişlərin banka təqdim olunması (konsiqnasiya hesabatı);
- Xarici avans ödənişlərinin YGB və ya TTA əsasında bağlanması (banka hesabat verilməsi);
- İxrac və idxal əməliyyatlarında yaranmış problemlərdə hüquq şöbəsinə müvafiq dəstəyin verilməsi;
- Sığorta üzrə əməliyyatlara dəstək verilməsi;
- Rəhbərliyin verdiyi digər əlaqədar tapşırıq və vəzifələrin yerinə yetirilməsi.
Təminat və əlavə imtiyazlar:
- Könüllü tibbi sığorta (3 ay sonra);
- “DəyərliSən” mobil tətbiqi “PAŞA Loyallıq platforması;
- Həftəiçi 5 gün, saat 09:00–18:00 iş qrafiki.
Ünvan: Çıraq Plaza