Azərpoçt



Şirkət haqqında:

Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.


İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.

Əlaqə vasitələri:




Daxili Audit Departamentinin Baş Auditoru

Təsvir:

  • Müstəqil auditin aparılması;
  • Audit proqramının tərtib edilməsi və icrasına nəzarət;
  • Audit zamanı qrup rəhbəri olaraq işin bölüşdürülməsi, qrup üzvlərinə lazımi istiqamətlərin verilməsi və dəstək olunması;
  • Audit üzrə daxili nəzarət mexanizmlərinin qiymətləndirilməsi;
  • Aktivlərin və kapitalın qorunması istiqamətində auditin aparılması;
  • Audit zamanı qanun, qayda və prosedurların icra səviyyəsinin qiymətləndirilməsi;
  • Müşahidə şurası, Audit komitəsi və İdarə heyəti tərəfindən təsdiq edilmiş qərarların icra səviyyəsinin qiymətləndirilməsi;
  • Daxili audit departamentinin direktoru tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların icra edilməsi.

Tələblər:

  • Ali iqtisadi/hüquqi təhsil;
  • Minimum 5 il iş təcrübəsi (Daxili audit üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi);
  • Əla səviyyədə ingilis dili biliyi;
  • Əla səviyyədə Microsoft Office proqramları bilikləri;
  • Poçt haqqında qanun və Mərkəzi Bankın normativ aktlarını yaxşı bilmək;
  • Daxili audit üzrə beynəlxalq mütərəqqi praktik biliklər;
  • Hesabatların hazırlanması və yaxşı yazı bacarıqları;
  • Audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə analitik və risk əsaslı düşünmə bacarığı;
  • İdarəetmə bacarığı;
  • Vaxtın idarə edilməsi bacarığı;
  • Komanda şəklində işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, işə pozitiv yanaşma və nəticə yönümlü olmaq.

Vakansiya haqqında:

  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyli küçəsi 72;
  • Tam ştat (Bazar ertəsi-Cümə günləri);
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
  • Əmək haqqı razılaşma ilə.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azərpoçt



Şirkət haqqında:

Azərbaycanda poçt rabitəsi Səfəvilərin hakimiyyəti dövründə (XVI əsr) inkişaf etməyə başlayıb. Müasir formada poçtun yaranması isə XIX əsrin 1-ci qərinəsinə təsadüf edir. 1818-ci ildə Gəncə şəhərində ilk poçt kontoru açılıb.


İki əsr qət etdiyimiz yolun başlanğıcı 1818-ci ildə Gəncə oldu. Tez bir zamanda əhatə dairəmiz genişlənsə də, çox çətin və şərəfli bir yol keçərək davam edirik. Əldə olunan yüksək nəticələr bizləri nəinki quruda, dənizdə və havada belə yeni hədəflərə doğru apardı. Xəzər dənizi ilə Qafqazın və İranın Rəşt və Astarabad limanları arasında dəniz poçt mübadiləsi yarandı. 100 illik yolumuzun astanasında isə Poçt və Teleqraf nazirliyi fəaliyyətə başladı. II Dünya müharibəsi dövründə də Azərbaycan poçtu və onun fədakar işçiləri üzərlərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirdilər. Bu missiya müharibədən sonrakı vaxtlarda uğurla davam etdirildi. Poçt rabitəsi müəssisələrinin sayı və poçt marşrutlarının məsafəsi bir neçə dəfə artdı. Ötən əsrin sonralında isə poçt rabitəsinin elektrik rabitəsindən ayrılaraq müstəqil bir qurum kimi fəaliyyətə başlaması ilə Azərbaycan poçtu rabitəsi özünün yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoydu.

Əlaqə vasitələri:




Daxili Audit Departamentinin Baş Auditoru

Təsvir:

  • Müstəqil auditin aparılması;
  • Audit proqramının tərtib edilməsi və icrasına nəzarət;
  • Audit zamanı qrup rəhbəri olaraq işin bölüşdürülməsi, qrup üzvlərinə lazımi istiqamətlərin verilməsi və dəstək olunması;
  • Audit üzrə daxili nəzarət mexanizmlərinin qiymətləndirilməsi;
  • Aktivlərin və kapitalın qorunması istiqamətində auditin aparılması;
  • Audit zamanı qanun, qayda və prosedurların icra səviyyəsinin qiymətləndirilməsi;
  • Müşahidə şurası, Audit komitəsi və İdarə heyəti tərəfindən təsdiq edilmiş qərarların icra səviyyəsinin qiymətləndirilməsi;
  • Daxili audit departamentinin direktoru tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların icra edilməsi.

Tələblər:

  • Ali iqtisadi/hüquqi təhsil;
  • Minimum 5 il iş təcrübəsi (Daxili audit üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi);
  • Əla səviyyədə ingilis dili biliyi;
  • Əla səviyyədə Microsoft Office proqramları bilikləri;
  • Poçt haqqında qanun və Mərkəzi Bankın normativ aktlarını yaxşı bilmək;
  • Daxili audit üzrə beynəlxalq mütərəqqi praktik biliklər;
  • Hesabatların hazırlanması və yaxşı yazı bacarıqları;
  • Audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə analitik və risk əsaslı düşünmə bacarığı;
  • İdarəetmə bacarığı;
  • Vaxtın idarə edilməsi bacarığı;
  • Komanda şəklində işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, işə pozitiv yanaşma və nəticə yönümlü olmaq.

Vakansiya haqqında:

  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəhəri, Ü.Hacıbəyli küçəsi 72;
  • Tam ştat (Bazar ertəsi-Cümə günləri);
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
  • Əmək haqqı razılaşma ilə.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap