Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Tənzimləyici orqanla hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali
  • Mühasibat sahəsində təhsil, təlim və beynəlxalq dərəcəli sertifikatlar arzu olunandır
  • Bank/bokt sahəsində təcrübə üstünlükdür
  • Maliyyə Hesabatlılığı/mühasibat uçotu sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Səlis Azərbaycan və ingilis dillərində danışmaq qabiliyyəti (rus dili arzuolunandır)
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı , xüsusilə Exceldə)
  • ERP sistemlərində sərbəst işləmək bacarığı

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” AR Qanuna əsasən, elektron pul təşkilatının məcmu kapitalına dair hesabat; 
  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” AR Qanuna əsasən, ödəniş xidməti istifadəçilərinin pul vəsaitlərinin saxlandığı bank hesabları barədə məlumat
  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” AR Qanuna əsasən, valyuta mübadiləsi əməliyyatları haqqında hesabat
  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanuna əsasən, təşkilatın fəaliyyəti haqqında hesabatın təqdim edilməsi
  • Hesabatlılıq üçün gərəkli informasiyaların toplanması məqsədi ilə digər departamentlərlə koordinasiya
  • İllik daxili və xarici audit keçirilməsində köməklik
  • Büdcəyə uyğun olaraq gəlir və xərc hesabatlarına nəzarət etmək, düzgünlüyünü və tamlığını yoxlamaq
  • Tənzimləyici orqanlar üçün hesabatlarının dəqiq hazırlanması
  • Ayın və ilin bağlanması prosesində dəstək olmaq
  • Hesabatlılıqla bağlı digər tapşırıqların icrası

İş şəraiti:

  • İş qrafiki:Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Golden Pay



Şirkət haqqında:

 Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.


GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.


GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Tənzimləyici orqanla hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali
  • Mühasibat sahəsində təhsil, təlim və beynəlxalq dərəcəli sertifikatlar arzu olunandır
  • Bank/bokt sahəsində təcrübə üstünlükdür
  • Maliyyə Hesabatlılığı/mühasibat uçotu sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Səlis Azərbaycan və ingilis dillərində danışmaq qabiliyyəti (rus dili arzuolunandır)
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı , xüsusilə Exceldə)
  • ERP sistemlərində sərbəst işləmək bacarığı

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” AR Qanuna əsasən, elektron pul təşkilatının məcmu kapitalına dair hesabat; 
  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” AR Qanuna əsasən, ödəniş xidməti istifadəçilərinin pul vəsaitlərinin saxlandığı bank hesabları barədə məlumat
  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” AR Qanuna əsasən, valyuta mübadiləsi əməliyyatları haqqında hesabat
  • “Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanuna əsasən, təşkilatın fəaliyyəti haqqında hesabatın təqdim edilməsi
  • Hesabatlılıq üçün gərəkli informasiyaların toplanması məqsədi ilə digər departamentlərlə koordinasiya
  • İllik daxili və xarici audit keçirilməsində köməklik
  • Büdcəyə uyğun olaraq gəlir və xərc hesabatlarına nəzarət etmək, düzgünlüyünü və tamlığını yoxlamaq
  • Tənzimləyici orqanlar üçün hesabatlarının dəqiq hazırlanması
  • Ayın və ilin bağlanması prosesində dəstək olmaq
  • Hesabatlılıqla bağlı digər tapşırıqların icrası

İş şəraiti:

  • İş qrafiki:Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap