“OBA Market” MMC



Şirkət haqqında:

“OBA Market” MMC Azərbaycanın hər bölgəsində fəaliyyət göstərən yaxın və qənaətli qonşu marketlər şəbəkəsidir. Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna daxil olan “OBA Market” MMC yeni-diskaunt market konsepsiyası ilə 2016-cı ildə Azərbaycanda pərakəndə satış bazarına daxil olub. Şəbəkənin yaradılmasında əsas hədəf gündəlik tələbat məhsullarını mümkün olan aşağı qiymət və yüksək keyfiyyətlə müştərilərə təqdim etməkdir. 2020-ci ildən etibarən, çeşid sayını dəfələrlə artıran “OBA” Market öz markaları (PL- Private Label) ilə yanaşı, yerli və xarici markaların satışını da həyata keçirir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma müdiri (Süd məhsulları)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Süd məhsulları kateqoriyası üzrə bazar araşdırmaları aparmaq, rəqib və tendensiyaları izləmək, nəticələri hesabat formasında təqdim etmək;
  • Firmalarla ticari şərtləri, vitrin və məhsul faizlərini müəyyənləşdirmək, müqavilə şərtlərinin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Qiymət dəyişikliklərinə nəzarət etmək, süni qiymət artımı və ya satış məqsədli endirimlərin qarşısını almaq;
  • Gəlirlilik, qiymət indeksləri, alış-satış, stok səviyyələri və dövriyyə üzrə analitik təhlilləri həyata keçirmək (ABC, Top 10, imha və s.);
  • Kampaniya və insert məhsullarını seçmək, kampaniya sonrası satış və marja nəticələrini təhlil etmək;
  • Yeni və dəyişmiş məhsul/qiymət təkliflərini təhlil edərək uyğunluğunu qiymətləndirmək və sistemə daxil edilməsini təmin etmək;
  • Yeni mağazaların məhsul seçimi, sifarişi, vitrin planlaması və açılış kampaniyalarını təşkil etmək;
  • Rəf düzülüşünə, məhsul keyfiyyətinə nəzarət etmək və lazım gəldikdə kor testlər həyata keçirmək;
  • Faktura və ödənişlərlə bağlı yaranmış problemlərin həllini əlaqədar şöbələrlə koordinasiya edərək təmin etmək;
  • Həftəlik, aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Biznesin idarə olunması, Marketinq və ya əlaqəli sahələr üzrə); 
  • Təcrübə: Müvafiq sahə üzrə (FMCG və ya pərakəndə satış sahəsində, xüsusilə süd məhsulları kateqoriyası) minimum 3 illik təcrübə;
  • Satınalma prosesləri, məhsul portfelinin idarə olunması və tədarükçülərlə ticari danışıqlar üzrə praktiki bilik;
  • Qiymət formalaşdırılması, marja hesablamaları, stok və satış analizləri üzrə təcrübə;
  • MS Office proqramları, xüsusilə Excel üzrə yaxşı səviyyədə;
  • Rus və ingilis dilləri  texniki səviyyədə bilik (üstünlükdür);
  • Analitik düşüncə, nəticəyönümlü və sistemli yanaşma;
  • Güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı;
  • Komandada işləmək və koordinasiya qabiliyyəti;

Əlavə təminatlar:

  • Gündəlik nahar təminatı
  • Korporativ nömrə və danışıq limiti
  •  Servis xidməti (nəqliyyat təminatı)
  • Peşəkar təlim və inkişaf imkanlar

  İş qrafiki:

  • İş saatları 09:00 – 18:00;
  • Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
  • Şənbə və Bazar istirahət günləri.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



“OBA Market” MMC



Şirkət haqqında:

“OBA Market” MMC Azərbaycanın hər bölgəsində fəaliyyət göstərən yaxın və qənaətli qonşu marketlər şəbəkəsidir. Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna daxil olan “OBA Market” MMC yeni-diskaunt market konsepsiyası ilə 2016-cı ildə Azərbaycanda pərakəndə satış bazarına daxil olub. Şəbəkənin yaradılmasında əsas hədəf gündəlik tələbat məhsullarını mümkün olan aşağı qiymət və yüksək keyfiyyətlə müştərilərə təqdim etməkdir. 2020-ci ildən etibarən, çeşid sayını dəfələrlə artıran “OBA” Market öz markaları (PL- Private Label) ilə yanaşı, yerli və xarici markaların satışını da həyata keçirir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma müdiri (Süd məhsulları)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Süd məhsulları kateqoriyası üzrə bazar araşdırmaları aparmaq, rəqib və tendensiyaları izləmək, nəticələri hesabat formasında təqdim etmək;
  • Firmalarla ticari şərtləri, vitrin və məhsul faizlərini müəyyənləşdirmək, müqavilə şərtlərinin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Qiymət dəyişikliklərinə nəzarət etmək, süni qiymət artımı və ya satış məqsədli endirimlərin qarşısını almaq;
  • Gəlirlilik, qiymət indeksləri, alış-satış, stok səviyyələri və dövriyyə üzrə analitik təhlilləri həyata keçirmək (ABC, Top 10, imha və s.);
  • Kampaniya və insert məhsullarını seçmək, kampaniya sonrası satış və marja nəticələrini təhlil etmək;
  • Yeni və dəyişmiş məhsul/qiymət təkliflərini təhlil edərək uyğunluğunu qiymətləndirmək və sistemə daxil edilməsini təmin etmək;
  • Yeni mağazaların məhsul seçimi, sifarişi, vitrin planlaması və açılış kampaniyalarını təşkil etmək;
  • Rəf düzülüşünə, məhsul keyfiyyətinə nəzarət etmək və lazım gəldikdə kor testlər həyata keçirmək;
  • Faktura və ödənişlərlə bağlı yaranmış problemlərin həllini əlaqədar şöbələrlə koordinasiya edərək təmin etmək;
  • Həftəlik, aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;

Namizədə dair tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Biznesin idarə olunması, Marketinq və ya əlaqəli sahələr üzrə); 
  • Təcrübə: Müvafiq sahə üzrə (FMCG və ya pərakəndə satış sahəsində, xüsusilə süd məhsulları kateqoriyası) minimum 3 illik təcrübə;
  • Satınalma prosesləri, məhsul portfelinin idarə olunması və tədarükçülərlə ticari danışıqlar üzrə praktiki bilik;
  • Qiymət formalaşdırılması, marja hesablamaları, stok və satış analizləri üzrə təcrübə;
  • MS Office proqramları, xüsusilə Excel üzrə yaxşı səviyyədə;
  • Rus və ingilis dilləri  texniki səviyyədə bilik (üstünlükdür);
  • Analitik düşüncə, nəticəyönümlü və sistemli yanaşma;
  • Güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı;
  • Komandada işləmək və koordinasiya qabiliyyəti;

Əlavə təminatlar:

  • Gündəlik nahar təminatı
  • Korporativ nömrə və danışıq limiti
  •  Servis xidməti (nəqliyyat təminatı)
  • Peşəkar təlim və inkişaf imkanlar

  İş qrafiki:

  • İş saatları 09:00 – 18:00;
  • Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
  • Şənbə və Bazar istirahət günləri.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap