“OBA Market” MMC

Şirkət haqqında:
“OBA Market” MMC Azərbaycanın hər bölgəsində fəaliyyət göstərən yaxın və qənaətli qonşu marketlər şəbəkəsidir. Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna daxil olan “OBA Market” MMC yeni-diskaunt market konsepsiyası ilə 2016-cı ildə Azərbaycanda pərakəndə satış bazarına daxil olub. Şəbəkənin yaradılmasında əsas hədəf gündəlik tələbat məhsullarını mümkün olan aşağı qiymət və yüksək keyfiyyətlə müştərilərə təqdim etməkdir. 2020-ci ildən etibarən, çeşid sayını dəfələrlə artıran “OBA” Market öz markaları (PL- Private Label) ilə yanaşı, yerli və xarici markaların satışını da həyata keçirir.
Əlaqə vasitələri:
Satınalma müdiri (Süd məhsulları)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Süd məhsulları kateqoriyası üzrə bazar araşdırmaları aparmaq, rəqib və tendensiyaları izləmək, nəticələri hesabat formasında təqdim etmək;
- Firmalarla ticari şərtləri, vitrin və məhsul faizlərini müəyyənləşdirmək, müqavilə şərtlərinin hazırlanmasını təmin etmək;
- Qiymət dəyişikliklərinə nəzarət etmək, süni qiymət artımı və ya satış məqsədli endirimlərin qarşısını almaq;
- Gəlirlilik, qiymət indeksləri, alış-satış, stok səviyyələri və dövriyyə üzrə analitik təhlilləri həyata keçirmək (ABC, Top 10, imha və s.);
- Kampaniya və insert məhsullarını seçmək, kampaniya sonrası satış və marja nəticələrini təhlil etmək;
- Yeni və dəyişmiş məhsul/qiymət təkliflərini təhlil edərək uyğunluğunu qiymətləndirmək və sistemə daxil edilməsini təmin etmək;
- Yeni mağazaların məhsul seçimi, sifarişi, vitrin planlaması və açılış kampaniyalarını təşkil etmək;
- Rəf düzülüşünə, məhsul keyfiyyətinə nəzarət etmək və lazım gəldikdə kor testlər həyata keçirmək;
- Faktura və ödənişlərlə bağlı yaranmış problemlərin həllini əlaqədar şöbələrlə koordinasiya edərək təmin etmək;
- Həftəlik, aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Biznesin idarə olunması, Marketinq və ya əlaqəli sahələr üzrə);
- Təcrübə: Müvafiq sahə üzrə (FMCG və ya pərakəndə satış sahəsində, xüsusilə süd məhsulları kateqoriyası) minimum 3 illik təcrübə;
- Satınalma prosesləri, məhsul portfelinin idarə olunması və tədarükçülərlə ticari danışıqlar üzrə praktiki bilik;
- Qiymət formalaşdırılması, marja hesablamaları, stok və satış analizləri üzrə təcrübə;
- MS Office proqramları, xüsusilə Excel üzrə yaxşı səviyyədə;
- Rus və ingilis dilləri texniki səviyyədə bilik (üstünlükdür);
- Analitik düşüncə, nəticəyönümlü və sistemli yanaşma;
- Güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı;
- Komandada işləmək və koordinasiya qabiliyyəti;
Əlavə təminatlar:
- Gündəlik nahar təminatı
- Korporativ nömrə və danışıq limiti
- Servis xidməti (nəqliyyat təminatı)
- Peşəkar təlim və inkişaf imkanlar
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günləri.