Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




İnventar Planlama və Hesabat üzrə Ekspert / Inventory Planning and Reporting Expert

Funksiya: Təchizat  
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək

İnventar Planlama və Hesabat üzrə Ekspert olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Effektiv anbar planlaşdırma strategiyalarını tərtib etmək və tədarük səviyyələrini optimal həddə çatdırmaq və daşıma xərclərini azaltmaq;
  • Tələbatı proqnozlaşdırmaq üçün müvafiq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq etmək və müştəri tələbatlarına cavab vermək məqsədilə kifayət qədər stok/ehtiyat səviyyələrini təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək;
  • İnventar dövriyyəsini tənzimləmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müşahidə etmək;
  • İnventar məlumatlarının düzgün təhlilini apararaq trendləri, uçotları və təkmilləşdirilmə üçün sahələri müəyyənləşdirmək;
  • Gələcək tələbatı proqnozlaşdırmaq və anbar səviyyələrini buna görə düzəltmək üçün statistik modellərdən və proqnozlaşdırma alətlərindən istifadə etmək;
  • Təminatın vaxtında bərpasının təmin edilməsi üçün tədarük komandası ilə yaxından əməkdaşlıq etmək;
  • Ehtiyat səviyyələri, dövriyyə sürətləri və sifarişin yerinə yetirilmə doğruluğu kimi əsas anbar metrikaları haqqında düzgün hesabatlar hazırlamaq;
  • Məlumat analizi əsasında strateji qərarlarını dəstəkləmək üçün baxışlar və təkliflər təmin etmək;
  • Kross-funksional komandalara üzv olaraq hesabat tələblərini başa düşmək və buna uyğun olaraq hesabatları tənzimləmək üçün əməkdaşlıq etmək;
  • İnventar idarəetmə proseslərini sürətləndirmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyənləşdirmək;
  • İnventar nəzarətində ümumi effektivlik və dəqiqliyi artırmaq üçün ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək;
  • Anbar izləmə və hesabat üçün texnologiyadan istifadə edilməsində IT komandaları ilə əməkdaşlıq etmək;
  • Saxlama əməliyyatları, logistika və tədarük komandaları ilə əlaqələri və koordinasiyanı təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək;
  • Anbar işçilərinə inventar idarəetmədə ən yaxşı təcrübə üçün təlimat və dəstək təmin etmək;
  • Şirkət siyasətlərinə və anbar idarəetmə ilə əlaqəli sənədlərin tələblərinə əməl etməyi təmin etmək;
  • Anbarın dəqiqliyini yoxlamaq və uçotları həll etmək üçün düzgün auditlər keçirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Vəzifənin tələbləri:

  • Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, iş, və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Anbarda inventar planlama və hesabat sahəsində sübut olunmuş təcrübə;
  • Logistika və ya e-ticarət sənayesində oxşar rolda əvvəlki təcrübə;
  • 3 il və daha artıq iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə;
  • Microsoft Office proqramları; 
  • Oracle/Fusion cloud.

Xüsusi tələblər:

  • Telekom avadanlığı barəsində əsas anlayışlar; 
  • İnventar idarəetmə proqramları və ERP sistemləri barədə bilik;
  • İnventar idarəetməsində ən yaxşı sənaye təcrübələri və inkişaf edən tendensiyalar barədə bilik;
  • Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, və ya əlaqəli sahədə ən yüksək dərəcə;
  • Anbar idarəetmə sertifikatı (məsələn, APICS CPIM);
  • Anbar idarəetmə sistemləri (WMS) və müəssisə resurslarının planlaşdırılması (ERP) sistemləri ilə iş təcrübəsi. 

Səriştələr:

  • Güclü təhlil və problemlərin həlli bacarığı, məlumat analizi alətlərində bacarığa sahib olmaq;
  • Əla əlaqə və kommunikasiya və əməkdaşlıq bacarığı;
  • Dəqiqliyə və doğruluğa fokuslanaraq detallara diqqət yetirmək;
  • Sürətli və dinamik bir mühitdə işləmə qabiliyyəti.

Biz nə təklif edirik

  • Rəqabətli kompensasiya;
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
  • Əlavə imtiyazlar;
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət;
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
  • Karyera inkişaf imkanı;
  • Hibrid iş imkanı;
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
  • Beynəlxalq təcrübə;
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
  • Kross-funksional əməkdaşlıq;
  • Təcrübə mübadiləsi.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




İnventar Planlama və Hesabat üzrə Ekspert / Inventory Planning and Reporting Expert

Funksiya: Təchizat  
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək

İnventar Planlama və Hesabat üzrə Ekspert olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Effektiv anbar planlaşdırma strategiyalarını tərtib etmək və tədarük səviyyələrini optimal həddə çatdırmaq və daşıma xərclərini azaltmaq;
  • Tələbatı proqnozlaşdırmaq üçün müvafiq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq etmək və müştəri tələbatlarına cavab vermək məqsədilə kifayət qədər stok/ehtiyat səviyyələrini təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək;
  • İnventar dövriyyəsini tənzimləmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müşahidə etmək;
  • İnventar məlumatlarının düzgün təhlilini apararaq trendləri, uçotları və təkmilləşdirilmə üçün sahələri müəyyənləşdirmək;
  • Gələcək tələbatı proqnozlaşdırmaq və anbar səviyyələrini buna görə düzəltmək üçün statistik modellərdən və proqnozlaşdırma alətlərindən istifadə etmək;
  • Təminatın vaxtında bərpasının təmin edilməsi üçün tədarük komandası ilə yaxından əməkdaşlıq etmək;
  • Ehtiyat səviyyələri, dövriyyə sürətləri və sifarişin yerinə yetirilmə doğruluğu kimi əsas anbar metrikaları haqqında düzgün hesabatlar hazırlamaq;
  • Məlumat analizi əsasında strateji qərarlarını dəstəkləmək üçün baxışlar və təkliflər təmin etmək;
  • Kross-funksional komandalara üzv olaraq hesabat tələblərini başa düşmək və buna uyğun olaraq hesabatları tənzimləmək üçün əməkdaşlıq etmək;
  • İnventar idarəetmə proseslərini sürətləndirmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyənləşdirmək;
  • İnventar nəzarətində ümumi effektivlik və dəqiqliyi artırmaq üçün ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək;
  • Anbar izləmə və hesabat üçün texnologiyadan istifadə edilməsində IT komandaları ilə əməkdaşlıq etmək;
  • Saxlama əməliyyatları, logistika və tədarük komandaları ilə əlaqələri və koordinasiyanı təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək;
  • Anbar işçilərinə inventar idarəetmədə ən yaxşı təcrübə üçün təlimat və dəstək təmin etmək;
  • Şirkət siyasətlərinə və anbar idarəetmə ilə əlaqəli sənədlərin tələblərinə əməl etməyi təmin etmək;
  • Anbarın dəqiqliyini yoxlamaq və uçotları həll etmək üçün düzgün auditlər keçirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Vəzifənin tələbləri:

  • Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, iş, və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Anbarda inventar planlama və hesabat sahəsində sübut olunmuş təcrübə;
  • Logistika və ya e-ticarət sənayesində oxşar rolda əvvəlki təcrübə;
  • 3 il və daha artıq iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə;
  • Microsoft Office proqramları; 
  • Oracle/Fusion cloud.

Xüsusi tələblər:

  • Telekom avadanlığı barəsində əsas anlayışlar; 
  • İnventar idarəetmə proqramları və ERP sistemləri barədə bilik;
  • İnventar idarəetməsində ən yaxşı sənaye təcrübələri və inkişaf edən tendensiyalar barədə bilik;
  • Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, və ya əlaqəli sahədə ən yüksək dərəcə;
  • Anbar idarəetmə sertifikatı (məsələn, APICS CPIM);
  • Anbar idarəetmə sistemləri (WMS) və müəssisə resurslarının planlaşdırılması (ERP) sistemləri ilə iş təcrübəsi. 

Səriştələr:

  • Güclü təhlil və problemlərin həlli bacarığı, məlumat analizi alətlərində bacarığa sahib olmaq;
  • Əla əlaqə və kommunikasiya və əməkdaşlıq bacarığı;
  • Dəqiqliyə və doğruluğa fokuslanaraq detallara diqqət yetirmək;
  • Sürətli və dinamik bir mühitdə işləmə qabiliyyəti.

Biz nə təklif edirik

  • Rəqabətli kompensasiya;
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
  • Əlavə imtiyazlar;
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət;
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
  • Karyera inkişaf imkanı;
  • Hibrid iş imkanı;
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
  • Beynəlxalq təcrübə;
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
  • Kross-funksional əməkdaşlıq;
  • Təcrübə mübadiləsi.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap