Azerconnect Group

Şirkət haqqında:
Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.
2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir.
Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Əlaqə vasitələri:
İnventar Planlama və Hesabat üzrə Ekspert / Inventory Planning and Reporting Expert
Funksiya: Təchizat
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək
İnventar Planlama və Hesabat üzrə Ekspert olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Effektiv anbar planlaşdırma strategiyalarını tərtib etmək və tədarük səviyyələrini optimal həddə çatdırmaq və daşıma xərclərini azaltmaq;
- Tələbatı proqnozlaşdırmaq üçün müvafiq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq etmək və müştəri tələbatlarına cavab vermək məqsədilə kifayət qədər stok/ehtiyat səviyyələrini təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək;
- İnventar dövriyyəsini tənzimləmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müşahidə etmək;
- İnventar məlumatlarının düzgün təhlilini apararaq trendləri, uçotları və təkmilləşdirilmə üçün sahələri müəyyənləşdirmək;
- Gələcək tələbatı proqnozlaşdırmaq və anbar səviyyələrini buna görə düzəltmək üçün statistik modellərdən və proqnozlaşdırma alətlərindən istifadə etmək;
- Təminatın vaxtında bərpasının təmin edilməsi üçün tədarük komandası ilə yaxından əməkdaşlıq etmək;
- Ehtiyat səviyyələri, dövriyyə sürətləri və sifarişin yerinə yetirilmə doğruluğu kimi əsas anbar metrikaları haqqında düzgün hesabatlar hazırlamaq;
- Məlumat analizi əsasında strateji qərarlarını dəstəkləmək üçün baxışlar və təkliflər təmin etmək;
- Kross-funksional komandalara üzv olaraq hesabat tələblərini başa düşmək və buna uyğun olaraq hesabatları tənzimləmək üçün əməkdaşlıq etmək;
- İnventar idarəetmə proseslərini sürətləndirmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyənləşdirmək;
- İnventar nəzarətində ümumi effektivlik və dəqiqliyi artırmaq üçün ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək;
- Anbar izləmə və hesabat üçün texnologiyadan istifadə edilməsində IT komandaları ilə əməkdaşlıq etmək;
- Saxlama əməliyyatları, logistika və tədarük komandaları ilə əlaqələri və koordinasiyanı təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək;
- Anbar işçilərinə inventar idarəetmədə ən yaxşı təcrübə üçün təlimat və dəstək təmin etmək;
- Şirkət siyasətlərinə və anbar idarəetmə ilə əlaqəli sənədlərin tələblərinə əməl etməyi təmin etmək;
- Anbarın dəqiqliyini yoxlamaq və uçotları həll etmək üçün düzgün auditlər keçirmək;
- Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
- Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
- Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, iş, və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
- Anbarda inventar planlama və hesabat sahəsində sübut olunmuş təcrübə;
- Logistika və ya e-ticarət sənayesində oxşar rolda əvvəlki təcrübə;
- 3 il və daha artıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri yaxşı səviyyədə;
- Microsoft Office proqramları;
- Oracle/Fusion cloud.
Xüsusi tələblər:
- Telekom avadanlığı barəsində əsas anlayışlar;
- İnventar idarəetmə proqramları və ERP sistemləri barədə bilik;
- İnventar idarəetməsində ən yaxşı sənaye təcrübələri və inkişaf edən tendensiyalar barədə bilik;
- Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, və ya əlaqəli sahədə ən yüksək dərəcə;
- Anbar idarəetmə sertifikatı (məsələn, APICS CPIM);
- Anbar idarəetmə sistemləri (WMS) və müəssisə resurslarının planlaşdırılması (ERP) sistemləri ilə iş təcrübəsi.
Səriştələr:
- Güclü təhlil və problemlərin həlli bacarığı, məlumat analizi alətlərində bacarığa sahib olmaq;
- Əla əlaqə və kommunikasiya və əməkdaşlıq bacarığı;
- Dəqiqliyə və doğruluğa fokuslanaraq detallara diqqət yetirmək;
- Sürətli və dinamik bir mühitdə işləmə qabiliyyəti.
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya;
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
- Əlavə imtiyazlar;
- Performansa əsaslanan mədəniyyət;
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
- Karyera inkişaf imkanı;
- Hibrid iş imkanı;
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
- Beynəlxalq təcrübə;
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
- Kross-funksional əməkdaşlıq;
- Təcrübə mübadiləsi.