İnsan Resursları (HR) üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri
- ƏMAS və E-Gov sistemlərində əməliyyatların icra edilməsi
- Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, işçi qovluqlarının hazırlanması, əmək müqavilələrinintərtib edilməsi
- Məlumat bazasının mütəmadi yenilənməsi
- Arayış, xəstəlik vərəqələri və çıxarışların hazırlanması, qeydiyyatı
- Kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlara müvafiq hesabatların hazırlanaraq təqdim edilməsi
- Məzuniyyət təqviminin hazırlanması və onun monitorinqi
- Aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması
- Rəhbərlik təfərindən vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində digər tapşırıqların icra edilməsi
Namizədə tələblər
- Ali təhsil (psixologiya, sosiologiya, hüquq, insan resursları, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır)
- Müvafiq sahədə ən azı 3il peşəkar iş təcrübəsi
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi və əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilməli
- Etibarlı PC istifadəçisi (Word, Excel, E-poçt, HR sistemləri)
- Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, rus dili biliyi böyük üstünlükdür
- Analitik təhlil, güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı
- Orfoqrafik yazı qaydalarını mükəmməl bilməli, səlis və aydın nitq qabiliyyətinə malik olmalıdır
İş şəraiti
- Həftənin tam iş günü
- Bazar qeyri iş günü
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin ediləcək
- Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə