Avant Group MTK



Şirkət haqqında:


Mükəmməlliyə doğru!




İnşa etdiyimiz yaşayış komplekslərində geniş infrastrukturlu, rahat və sağlam yaşam tərzini təmin etmək əsas məqsədlərimizdəndir. İncə detallarına qədər düşünülmüş layihələrimiz müasir memarlığın təzahürüdür. İnşaatda yüksək keyfiyyət standartlarına sadiqliyimiz bizi fərqləndirən üstünlüklərimizdəndir. Layihələrimizdə nəhəng dövlət bankları ilə uzunmüddətli maliyyə tərəfdaşlığımız etibarlılıq göstəricimizdir.

Əsas hədəflərimizdən biri sakinlərimizin yaşam keyfiyyətini yüksəltməkdir. Bu istiqamətdə mükəmməlliyə doğru davamlı irəliləyərək rahat və sağlam həyat tərzini ön planda tuturuq. Azərbaycanda, eləcə də ölkə xaricində reallaşdırdığımız layihələrdə minlərlə sakinin rəğbətini qazanmışıq. Avant-la hər anınız rahat və xüsusi olacaq.



Əlaqə vasitələri:




Kommersiya koordinatoru

Vəzifə funksiyaları:

  • Hər ayın 5-nə qədər Forma 2-nin tam və düzgün hazırlanmasını təmin etmək məqsədilə bütün müvafiq struktur və işçi qrupları ilə koordinasiyanın həyata keçirilməsi;
  • Subpodratçılardan təqdim edilən iş aktlarının vaxtında toplanmasına və prosedur qaydalarına uyğun şəkildə idarə olunmasına nəzarət;
  • Toplanmış aktların Keyfiyyətə Nəzarət, Memarlıq, Layihə Rəhbərliyi və digər müvafiq şöbələr tərəfindən təsdiq edilməsini təmin etmək;
  • Təsdiqlənmiş aktların 1C ERP sisteminə düzgün və operativ şəkildə daxil edilməsinə nəzarət;
  • Daxili işçi qruplar tərəfindən təqdim olunan daxili aktların vaxtında və tam şəkildə toplanmasının təşkil edilməsi;
  • HR şöbəsindən əməkhaqqı üzrə aylıq məlumatların vaxtında əldə olunması və Forma 2 üçün uyğunlaşdırılması;
  • Müvafiq sənəd və məlumatlarda baş verən gecikmələri qeyd edən cədvəlin hazırlanması və səbəblərinin sənədləşdirilməsi;
  • Gecikmə halları ilə bağlı rəhbərliyin vaxtında yazılı və/və ya şifahi şəkildə məlumatlandırılması;
  • Ofis və sahə layihələri arasında yerində koordinasiya və nəzarət funksiyalarının effektiv icrası.

Vəzifəyə olan tələblər: 

  • Ali təhsil (idarəetmə, iqtisadiyyat, mühəndislik və s.); 
  • Tikinti və ya kommersiya sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür.
  • Güclü koordinasiya və ünsiyyət bacarığı;
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Təşkilatçılıq və sənədlərlə işləmə bacarığı;

Əlavə məlumat:

  • İş yeri: Çıraq Plaza Tbilisi pr. 49C
  • İş qrafiki: 5/2, 09:30-18:30
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Avant Group MTK



Şirkət haqqında:


Mükəmməlliyə doğru!




İnşa etdiyimiz yaşayış komplekslərində geniş infrastrukturlu, rahat və sağlam yaşam tərzini təmin etmək əsas məqsədlərimizdəndir. İncə detallarına qədər düşünülmüş layihələrimiz müasir memarlığın təzahürüdür. İnşaatda yüksək keyfiyyət standartlarına sadiqliyimiz bizi fərqləndirən üstünlüklərimizdəndir. Layihələrimizdə nəhəng dövlət bankları ilə uzunmüddətli maliyyə tərəfdaşlığımız etibarlılıq göstəricimizdir.

Əsas hədəflərimizdən biri sakinlərimizin yaşam keyfiyyətini yüksəltməkdir. Bu istiqamətdə mükəmməlliyə doğru davamlı irəliləyərək rahat və sağlam həyat tərzini ön planda tuturuq. Azərbaycanda, eləcə də ölkə xaricində reallaşdırdığımız layihələrdə minlərlə sakinin rəğbətini qazanmışıq. Avant-la hər anınız rahat və xüsusi olacaq.



Əlaqə vasitələri:




Kommersiya koordinatoru

Vəzifə funksiyaları:

  • Hər ayın 5-nə qədər Forma 2-nin tam və düzgün hazırlanmasını təmin etmək məqsədilə bütün müvafiq struktur və işçi qrupları ilə koordinasiyanın həyata keçirilməsi;
  • Subpodratçılardan təqdim edilən iş aktlarının vaxtında toplanmasına və prosedur qaydalarına uyğun şəkildə idarə olunmasına nəzarət;
  • Toplanmış aktların Keyfiyyətə Nəzarət, Memarlıq, Layihə Rəhbərliyi və digər müvafiq şöbələr tərəfindən təsdiq edilməsini təmin etmək;
  • Təsdiqlənmiş aktların 1C ERP sisteminə düzgün və operativ şəkildə daxil edilməsinə nəzarət;
  • Daxili işçi qruplar tərəfindən təqdim olunan daxili aktların vaxtında və tam şəkildə toplanmasının təşkil edilməsi;
  • HR şöbəsindən əməkhaqqı üzrə aylıq məlumatların vaxtında əldə olunması və Forma 2 üçün uyğunlaşdırılması;
  • Müvafiq sənəd və məlumatlarda baş verən gecikmələri qeyd edən cədvəlin hazırlanması və səbəblərinin sənədləşdirilməsi;
  • Gecikmə halları ilə bağlı rəhbərliyin vaxtında yazılı və/və ya şifahi şəkildə məlumatlandırılması;
  • Ofis və sahə layihələri arasında yerində koordinasiya və nəzarət funksiyalarının effektiv icrası.

Vəzifəyə olan tələblər: 

  • Ali təhsil (idarəetmə, iqtisadiyyat, mühəndislik və s.); 
  • Tikinti və ya kommersiya sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür.
  • Güclü koordinasiya və ünsiyyət bacarığı;
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Təşkilatçılıq və sənədlərlə işləmə bacarığı;

Əlavə məlumat:

  • İş yeri: Çıraq Plaza Tbilisi pr. 49C
  • İş qrafiki: 5/2, 09:30-18:30
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap