EuroClima MMC

Şirkət haqqında:
EUROCLIMA MMC şirkəti olaraq fəaliyyətimizin əsas profili Bakıda və Azərbaycanın müxtəlif regionlarında məşhur Avropa istehsalçılarının məhsulları olan isitmə, soyutma, havalandırma və su təchizatı sistemlərinin satışı, quraşdırılması və satış sonrası servisindən ibarətdir.
Biz uzun illərdir əməkdaşlıq etdiyimiz Almaniyanın, İtaliyanın, Danimarkanın, Türkiyənin, Rusiyanın ən keyfiyyətli Avropa məhsullarını Azərbaycan şəraitinə uyğunlaşdırılmış (işıq, su, qaz) formada ölkəmizə gətirib müştərilərimizə təqdim edir və alınan bütün məhsullara 2 il zəmanət veririk. Şirkətimiz müştərilərinə Avropanın tanınmış brendlərinin məhsullarını geniş çeşiddə təklif edə bildiyinə görə, yeni sifarişlərin tez bir zamanda müştəriyə çatdırılmasına görə rəqiblərini daim qabaqlayır.
Əlaqə vasitələri:
Tender və qiymətləndirmə üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tender siyahıları əsasında sifarişlərin hazırlanması və təchizatçılardan alınan qiymətlər əsasında baza yaradılması;
- Təchizatçılardan alınan qiymətlərinin müqasiyəli təhlili və Təchizat şöbəsi tərəfindən tənzimlənmiş qiymətlərlə uzlaşdırılması;
- Sifariş olunan məhsulların qeydiyyatına nəzarətin edilməsi;
- Təchizatçılarla öncədən razılaşdırılmış şərtlər əsasında müqavilələrin bağlanması;
- Anbar qalığına əsasən sifarişlərin hazırlanması və yerləşdirilməsi
- Təchizatçılardan alınan qaimələr əsasında ödənişlərin edilməsinə nəzarət;
- Malların vaxtında çatdırılmasına,yük sənədlərinin düzgün hazırlanmasına və malların optimal surətdə daşınmasına nəzarət;
- Vaxtaşırı yeni təchızat mənbələrinin axtarılması, mövcud təchizatçılarla əməkdaşlığın səmərəli inkişafı yönündə görüşlərin keçirilməsi;
- Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun hazırlanması/nəzərdən keçirilməsi, şirkətin iştirakçılara qoyulan tələblərə cavab verib-verməməsi və bunun nəticəsi olaraq baxılan tenderdə şirkətin iştirak imkanları haqqında ilkin analizin nəticələri haqqında rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tender təklifinin hazırlanması zamanı və təklif təqdim edildikdən sonra qiymətləndirmə müddətində tender komissiyası ilə yazışmaların aparılması, daxil olan suallara cavabların vaxtında və düzgün cavablandırılmasının təmin olunması
- Tələb olunan sənədlər toplusunun əldə olunması və operativ şəkildə hazırlanması;
- Tələb olunan sənədlərin və məlumatın müvafiq şöbələrdən tələb olunması, toplanması, son müraciət tarixinə qədər düzgün şəkildə təqdim edilməsi;
- Tender təkliflərinin kommersiya şərtlərinin əlaqələndirilməsi və texniki dəqiqliyə nəzarət;
- Tender və sorğu proseslərinin gedişi haqqında həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
- Müəssisələr tərəfindən təchiz olunan mal və xidmətlərin keyfiyyətlərinin təhlili məqsədi ilə qurulmuş sistemin fəaliyyətini təmin etmək;
- Tender və digər müsabiqələrin keçirilməsi üçün araşdırılmaların aparılması;
- Mütəmadi bazar araşdırması edərək potensial tədarükçülərin tapılması, qiymət dalğalanmalarının müəyyən edilməsi və yeni həll yollarının hesabatının təqdim edilməsi;
- Müqavilə şərtləri barəsində razılaşmaq üçün podratçılarla danışıqların aparılması;
- Müdriyyətə aylıq və rüblük hesabatın verilməsi;
- Malın təhvili,keyfiyyətin yoxlanılması və təslimini təmin edilməsi;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadi təhsilin olması üstünlükdür);
- Azərbaycan dili, rus-ingilis dili üstünlükdür;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmaq;
- Müqavilələrlə iş təcrübəsi;
- Yüksək riyazi-analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdimetmə bacarıqlarına malik olmaq, planlama qabiliyyəti.
Şərtlər:
- Ünvan: N. Nərimanov rayonu Əhməd Rəcəbli küç. 51K
- Korporativ nömrə müəssisə tərəfindən qarşılanır
- Əmək haqqı: 1000 azn -1200 azn (bəy namizədlərə üstünlük verilir)
- İş günləri: həftə içi 5 gün, 09:00-18:00.
Yuxarıda qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “Tender və qiymətləndirmə üzrə mütəxəssis” qeyd edərək, öz CV-lərini t düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərə bilərlər;