AEM Elektron

Şirkət haqqında:
«AEM ELEKTRON» MMC dünyanın aparıcı şirkətlərinin istehsalı olan videonəzarət və təhlükəsizlik sistemlərinin, şəbəkə avadanlıqlarının, kompüter aksesuarlarının və digər İT məhsulların topdan və pərakəndə satışı üzrə ixtisaslaşmış geniş profilli distribüter şirkətidir.
Çoxsaylı mağazalar şəbəkəsinə sahib olan «AEM ELEKTRON» MMC rəsmi distribüteri və dileri olduğu məhsulların satışı ilə yanaşı, həmçinin özünün peşəkar mütəxəssislər komandası ilə videonəzarət və müasir təhlükəsizlik sistemlərinin layihələndirilməsi və quraşdırılması işlərini də uğurla həyata keçirir. Quraşdırma işləri razılaşdırılmış layihə sənədlərinə uyğun və minimal xərclərlə yerinə yetirilir.
Müqavilə və zəmanət öhdəliklərinə ciddi şəkildə əməl edilməsi, məhsulların, işin (xidmətin) vaxtında, qüsursuz və keyfiyyətli şəkildə təhvil verilməsi müştəri dəyərlərinə böyük önəm verən «AEM ELEKTRON» MMC-nin əsas korporativ prinsiplərindəndir.
Əlaqə vasitələri:
Ruijie Reyee və Hikvision brendi üzrə Brend menecer
Namizədə olan tələblər
- Ali təhsil
- Ruijie Reyee və Hikvision brendi haqqında müvafiq bilik və təcrübəyə malik olması (!)
- Ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dili yüksək səviyyədə
- Yüksək səviyyədə görüşlərin,danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar
- İşi planlamaq bacarığı
- Strateji düşüncə bacarığı
- İşgüzar əlaqələrin qurulması qaydaların
Vəzifə və öhdəliklər
- Məhsulun bazarda mövqeyini izləmək (məhsul satışının gedişatı, bunun üçün tələbat), istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirmək, şirkətin imicinin müntəzəm tədqiqatını aparmaq
- Qiymət siyasətinə və rəqib məhsullara olan tələbata nəzarət etmək, rəqiblərin oxşar məhsullarına nisbətən məhsulun mövqeyini müəyyən etmək
- Satış həcmlərini proqnozlaşdırmaq
- Sifariş edilən məhsulların ölkəyə gətirilməsinə, Şirkətə çatdırılmasına və məhsulların mağazalar arasında müvafiq qaydada bölüşdürülməsinə biləvasitə nəzarət etmək
- Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamaq (yeni satış bölmələrindən mövcud dağıdıcı kanalların bərpasına qədər)
- Məhsul üçün qiymət siyasətini inkişaf etdirmək, malların satış şərtlərini müəyyən etmək (fərdi müştərilər qrupuna endirimlər və faydalar sistemi)
- Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatları, tematik seminarlar (istehlak xassələri və məhsul keyfiyyətləri üzrə peşəkar məsləhət) təşkil etmək
- Məhsulun xüsusiyyətlərini tədqiq etmək, marketinq araşdırmalarının nəticələrinə əsasən istehlakçıların məhsula olan tələblərini təhlil etmək
- Məhsulun irəliləməsi və satışı üçün bir sıra öhdəlikləri həyata keçirmək
- Effektiv srateji marketinq və brendinq planları hazırlayıb həyata keçirmək yolu ilə brendin satışına təsir etmək
- Rəqiblərin qiymət siyasətini, bazar payını, satış aktivliyini araşdırmaq
Bilməlidir
- Biznesin əsaslarını, qiymətləndirmə üsullarını, strategiya və qiymətlərin taktikasını, marketinqin əsaslarını
- Bazarın inkişaf modellərini və mallara tələbatın formalaşmasını
- Biznesin idarəedilməsini
- Reklam kampaniyalarının formalarının və metodlarının əsaslarını
- Marka xüsusiyyətlərini
İş qrafiki həftənin 5 günü (I-V günlər)
Maraqlanan namizədlər cv-lərini qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.