Ceylan MMC



Şirkət haqqında:

Ceylan is a leading Azerbaijani company providing distribution and logistics services for over twenty years. 


Our company was founded in 1997 and since the same year had become one of the first distributors of “Mars” company in Azerbaijan.


Our head office is located in Baku city. The company has 7 main regional offices, that accomplish deliveries to all other regions of Azerbaijan. They are located in the cities such as: Baku, Sumgait, Sheki, Khachmaz, Ganja, Lankaran, Sabirabad


Throughout the history of the company, our main goal has remained unchanged. The main goal is to expand the distribution network, create strong trusting relationships with our partners and provide consumers with products of decent quality and at an affordable price.

Əlaqə vasitələri:




Satış rəhbəri

İş şəraiti:

  • Şirkət: Ceylan MMC
  • İş yeri: Bakı şəh., Babək plaza, 8-ci mərtəbə
  • İş qrafiki: (Tam) (Bazar ertəsi – Cümə) - 09:00 – 18:00
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında

Tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Marketinq və ya əlaqəli sahə üzrə).
  • Müvafiq sahədə minimum 3-5 il iş təcrübəsi.
  • Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.
  • Azərbaycan , Rus və İngilis dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı; 
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə biliklər.
  • Güclü ünsiyyət və liderlik bacarıqları.
  • Analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti.

Öhdəliklər:

  • Şirkətin illik və aylıq satış planlarını hazırlamaq və təsdiq üçün rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Bazara uyğun qiymət strategiyasının müəyyən olunmasında iştirak etmək.
  • Satış hədəflərinə çatmaq üçün effektiv satış və marketinq kampaniyaları planlaşdırmaq.
  • Komandanın gündəlik fəaliyyətinə nəzarət etmək və iş bölgüsünü aparmaq.
  • İşçilərin motivasiyasını təmin etmək və performans qiymətləndirməsini aparmaq.
  • Müxtəlif satış kanallarını (topdansatış, pərakəndə, onlayn satış) effektiv şəkildə idarə etmək.
  • Distribusiya şəbəkəsinin genişləndirilməsi üçün yeni tərəfdaşlarla əməkdaşlıq qurmaq.
  • Satış göstəricilərini mütəmadi olaraq izləmək, analiz etmək və rəhbərliyə hesabat təqdim etmək.
  • Satışdan gələn dövriyyəni, marjanı və xərcləri izləmək.
  • İdarəetmə üçün statistik və analitik məlumat bazasını formalaşdırmaq.
  • Satış bölgələrinin (territorial planların) optimallaşdırılması.
  • Satış prosesində qarşıya çıxan problemlərin aradan qaldırılması.
  • Mövsümi kampaniyalar və endirim siyasətinin tətbiqinə rəhbərlik etmək
  • Satış komandası üçün mütəmadi təlimlər təşkil etmək
  • Yeni işçilərin adaptasiya prosesinə nəzarət etmək.
  • Satış texnikaları, məhsul biliyi və müştəri xidmətləri üzrə komandanı inkişaf etdirmək.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Ceylan MMC



Şirkət haqqında:

Ceylan is a leading Azerbaijani company providing distribution and logistics services for over twenty years. 


Our company was founded in 1997 and since the same year had become one of the first distributors of “Mars” company in Azerbaijan.


Our head office is located in Baku city. The company has 7 main regional offices, that accomplish deliveries to all other regions of Azerbaijan. They are located in the cities such as: Baku, Sumgait, Sheki, Khachmaz, Ganja, Lankaran, Sabirabad


Throughout the history of the company, our main goal has remained unchanged. The main goal is to expand the distribution network, create strong trusting relationships with our partners and provide consumers with products of decent quality and at an affordable price.

Əlaqə vasitələri:




Satış rəhbəri

İş şəraiti:

  • Şirkət: Ceylan MMC
  • İş yeri: Bakı şəh., Babək plaza, 8-ci mərtəbə
  • İş qrafiki: (Tam) (Bazar ertəsi – Cümə) - 09:00 – 18:00
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında

Tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Marketinq və ya əlaqəli sahə üzrə).
  • Müvafiq sahədə minimum 3-5 il iş təcrübəsi.
  • Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.
  • Azərbaycan , Rus və İngilis dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı; 
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə biliklər.
  • Güclü ünsiyyət və liderlik bacarıqları.
  • Analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti.

Öhdəliklər:

  • Şirkətin illik və aylıq satış planlarını hazırlamaq və təsdiq üçün rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Bazara uyğun qiymət strategiyasının müəyyən olunmasında iştirak etmək.
  • Satış hədəflərinə çatmaq üçün effektiv satış və marketinq kampaniyaları planlaşdırmaq.
  • Komandanın gündəlik fəaliyyətinə nəzarət etmək və iş bölgüsünü aparmaq.
  • İşçilərin motivasiyasını təmin etmək və performans qiymətləndirməsini aparmaq.
  • Müxtəlif satış kanallarını (topdansatış, pərakəndə, onlayn satış) effektiv şəkildə idarə etmək.
  • Distribusiya şəbəkəsinin genişləndirilməsi üçün yeni tərəfdaşlarla əməkdaşlıq qurmaq.
  • Satış göstəricilərini mütəmadi olaraq izləmək, analiz etmək və rəhbərliyə hesabat təqdim etmək.
  • Satışdan gələn dövriyyəni, marjanı və xərcləri izləmək.
  • İdarəetmə üçün statistik və analitik məlumat bazasını formalaşdırmaq.
  • Satış bölgələrinin (territorial planların) optimallaşdırılması.
  • Satış prosesində qarşıya çıxan problemlərin aradan qaldırılması.
  • Mövsümi kampaniyalar və endirim siyasətinin tətbiqinə rəhbərlik etmək
  • Satış komandası üçün mütəmadi təlimlər təşkil etmək
  • Yeni işçilərin adaptasiya prosesinə nəzarət etmək.
  • Satış texnikaları, məhsul biliyi və müştəri xidmətləri üzrə komandanı inkişaf etdirmək.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap