Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




IT Enterprise Services Administrator

İT Korporativ xidmətlər üzrə adminstrator         

Şöbə: İT üzrə Müştəri və Korporativ İdarəetmə Platformaları 

İş qrafiki: Standart

İT Korporativ xidmətlər üzrə adminstrator olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Müəssisə Biznes Tətbiqlərinin istifadəçi zövqünə nail olmaq üçün Biznes tələblərinə və tələb olunan Xidmət Səviyyələrinə uyğun olaraq planlaşdırılmasını, işlənib hazırlanmasını, həyata keçirilməsini və inteqrasiyasını təmin etmək;
  • Öyrənmə vasitəsilə texniki və peşəkar təcrübənin inkişafının davam etdirilməsinə cavabdeh olmaq. OJT-də fəal iştirak etmək;
  • Öyrənmə vasitəsilə texniki və peşəkar təcrübənin inkişafının davam etdirilməsinə cavabdeh olmaq. OJT-də fəal iştirak etmək;
  • Bütün tələb olunan mühitlərin və əlaqəli avadanlıqların tələb olunduqda və mövcud olmasını təmin etmək;
  • Müvafiq tələblər, dizayn, proqram təminatı və dəyişikliyə nəzarət prosesinə keçirilən baxışlarda, eləcə də icradan sonrakı baxışlarda iştirak etməklə və onları idarə etməklə dəqiq izlənilən SDLC prosesini və ən yaxşı sənaye təcrübələrini təmin etmək;
  • Proqram təminatı komponentlərinin tam funksional proqram təminatı sisteminə, bütün əlaqədar ekosistemlərə və digər şəbəkə elementlərinə inteqrasiya edilməsi;
  • Müvafiq proqram təminatı sənədlərinin, blok-sxemlərin, planların, diaqramların, qrafiklərin, interfeys təsvirlərinin, kod şərhlərinin və aydın kodların işlənib hazırlanması yolu ilə proqram təminatının funksionallığını sənədləşdirmək və qoruyub saxlamaq;
  • Müasir tərtibat vasitələrini, proqramlaşdırma texnikalarını, hesablama avadanlıqlarını öyrənməklə iş biliklərini yeniləmək; təhsil imkanlarında iştirak etmək; peşəkar nəşrləri oxumaq; şəxsi şəbəkə əlaqələrini qoruyub saxlamaq; peşəkar təşkilatlarda iştirak etmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Vəzifənin tələbləri:

  • Kompüter Elmləri/Elektron Mühəndisliyi/Telekommunikasiya ilə əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Əməliyyat Sistemini (Windows, Linux) (arzuolunan);
  • Proqram təminatının işlənib hazırlanması üzrə metodologiya və buraxılma prosesləri;
  • SharePoint 2010/2013/2019 inkişafı və biznes əməliyyatları üçün konfiqurasiya ilə təcrübə üstünlükdür;
  • Microsoft C#, .NET ilə proqramlaşdırma təcrübəsi (arzuolunan);
  • XML/ SOAP,REST API və Web xidmətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
  • JavaScript və Jquery biliklərinin olması üstünlükdür;
  • Microsoft IIS və İnfoPath məlumatları olması üstünlükdür;
  • ABBY Flexicapture 11 üzrə biliklərin olması üstünlükdür;
  • Versiyaya nəzarət sistemlərinin üzrə biliklər (CSV, SVN, GIT);
  • Hər hansı Proqram təminatının administratorluğu üzrə 2 illik təcrübə; 
  • Jira, Confluence, Service Management və Atlassianın digər məhsulları üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Monolitik arxitektura və ya veb proqramlama üzrə təcrübənin olması üstünlükdür;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dili səlis,Rus dilini bilmək üstünlükdür.

 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

IT Enterprise Services Adminstrator

Department: IT Customer and Enterprise Management Platforms Department

Working schedule: Standard

Your responsibilities as IT Enterprise Services Developer:

  • To ensure Enterprise Business Applications are planned, developed, implemented and integrated according to Business requirements and required Service Levels to achieve user delight;
  • To be responsible for continue of development technical and professional expertise through formal learning. To take active participant on OJT;
  • To ensure that all required environments and associated hardware is available as and when required;
  • Ensure SDLC process and industry best practices are followed accurately by managing and participating in appropriate requirements, design, software and change control reviews as well as post implementation reviews; 
  • Integrate software components into a fully functional software system and all related ecosystems and other network elements;
  • Document and maintain software functionality by developing proper software documentation, flowcharts, layouts, diagrams, charts, interface descriptions, code comments and clear code;
  • Update job knowledge by studying state-of-the-art development tools, programming techniques, and computing equipment; participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations;
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
  • To keep confidentiality of the company data.

Position requirements:

  • Bachelor's degree in computer science/Electronic Engineering/Telecom related field;
  • Operating System (Windows, Linux);
  • Methodology and Processes for Software Development processes and methodologies (preffered);
  • Experience with SharePoint 2010/2013/2019 development and configuration for business operations (preffered);
  • Solid working experience with XML/SOAP, REST API and web services is an advantage;
  • Knowledge of JavaScript and Jquery is an advantage;
  • Knowledge of Microsoft IIS and InfoPath is an advantage;
  • Knowledge of ABBY Flexicapture 11 is a great plus;
  • Good knowledge of version control systems ( CSV, SVN, GIT);
  • 2+ years experience on Adminstration of some applications;
  • 2+ years experience in Jira, Confluence, Service Management and other products of Atlassian (preffered);
  • Experience in monolithic architecture or web application development is an advantage;
  • Language skills: English and Azerbaijani - Advanced, knowledge of Russian is an advantage

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




IT Enterprise Services Administrator

İT Korporativ xidmətlər üzrə adminstrator         

Şöbə: İT üzrə Müştəri və Korporativ İdarəetmə Platformaları 

İş qrafiki: Standart

İT Korporativ xidmətlər üzrə adminstrator olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Müəssisə Biznes Tətbiqlərinin istifadəçi zövqünə nail olmaq üçün Biznes tələblərinə və tələb olunan Xidmət Səviyyələrinə uyğun olaraq planlaşdırılmasını, işlənib hazırlanmasını, həyata keçirilməsini və inteqrasiyasını təmin etmək;
  • Öyrənmə vasitəsilə texniki və peşəkar təcrübənin inkişafının davam etdirilməsinə cavabdeh olmaq. OJT-də fəal iştirak etmək;
  • Öyrənmə vasitəsilə texniki və peşəkar təcrübənin inkişafının davam etdirilməsinə cavabdeh olmaq. OJT-də fəal iştirak etmək;
  • Bütün tələb olunan mühitlərin və əlaqəli avadanlıqların tələb olunduqda və mövcud olmasını təmin etmək;
  • Müvafiq tələblər, dizayn, proqram təminatı və dəyişikliyə nəzarət prosesinə keçirilən baxışlarda, eləcə də icradan sonrakı baxışlarda iştirak etməklə və onları idarə etməklə dəqiq izlənilən SDLC prosesini və ən yaxşı sənaye təcrübələrini təmin etmək;
  • Proqram təminatı komponentlərinin tam funksional proqram təminatı sisteminə, bütün əlaqədar ekosistemlərə və digər şəbəkə elementlərinə inteqrasiya edilməsi;
  • Müvafiq proqram təminatı sənədlərinin, blok-sxemlərin, planların, diaqramların, qrafiklərin, interfeys təsvirlərinin, kod şərhlərinin və aydın kodların işlənib hazırlanması yolu ilə proqram təminatının funksionallığını sənədləşdirmək və qoruyub saxlamaq;
  • Müasir tərtibat vasitələrini, proqramlaşdırma texnikalarını, hesablama avadanlıqlarını öyrənməklə iş biliklərini yeniləmək; təhsil imkanlarında iştirak etmək; peşəkar nəşrləri oxumaq; şəxsi şəbəkə əlaqələrini qoruyub saxlamaq; peşəkar təşkilatlarda iştirak etmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Vəzifənin tələbləri:

  • Kompüter Elmləri/Elektron Mühəndisliyi/Telekommunikasiya ilə əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Əməliyyat Sistemini (Windows, Linux) (arzuolunan);
  • Proqram təminatının işlənib hazırlanması üzrə metodologiya və buraxılma prosesləri;
  • SharePoint 2010/2013/2019 inkişafı və biznes əməliyyatları üçün konfiqurasiya ilə təcrübə üstünlükdür;
  • Microsoft C#, .NET ilə proqramlaşdırma təcrübəsi (arzuolunan);
  • XML/ SOAP,REST API və Web xidmətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
  • JavaScript və Jquery biliklərinin olması üstünlükdür;
  • Microsoft IIS və İnfoPath məlumatları olması üstünlükdür;
  • ABBY Flexicapture 11 üzrə biliklərin olması üstünlükdür;
  • Versiyaya nəzarət sistemlərinin üzrə biliklər (CSV, SVN, GIT);
  • Hər hansı Proqram təminatının administratorluğu üzrə 2 illik təcrübə; 
  • Jira, Confluence, Service Management və Atlassianın digər məhsulları üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Monolitik arxitektura və ya veb proqramlama üzrə təcrübənin olması üstünlükdür;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dili səlis,Rus dilini bilmək üstünlükdür.

 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

IT Enterprise Services Adminstrator

Department: IT Customer and Enterprise Management Platforms Department

Working schedule: Standard

Your responsibilities as IT Enterprise Services Developer:

  • To ensure Enterprise Business Applications are planned, developed, implemented and integrated according to Business requirements and required Service Levels to achieve user delight;
  • To be responsible for continue of development technical and professional expertise through formal learning. To take active participant on OJT;
  • To ensure that all required environments and associated hardware is available as and when required;
  • Ensure SDLC process and industry best practices are followed accurately by managing and participating in appropriate requirements, design, software and change control reviews as well as post implementation reviews; 
  • Integrate software components into a fully functional software system and all related ecosystems and other network elements;
  • Document and maintain software functionality by developing proper software documentation, flowcharts, layouts, diagrams, charts, interface descriptions, code comments and clear code;
  • Update job knowledge by studying state-of-the-art development tools, programming techniques, and computing equipment; participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations;
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
  • To keep confidentiality of the company data.

Position requirements:

  • Bachelor's degree in computer science/Electronic Engineering/Telecom related field;
  • Operating System (Windows, Linux);
  • Methodology and Processes for Software Development processes and methodologies (preffered);
  • Experience with SharePoint 2010/2013/2019 development and configuration for business operations (preffered);
  • Solid working experience with XML/SOAP, REST API and web services is an advantage;
  • Knowledge of JavaScript and Jquery is an advantage;
  • Knowledge of Microsoft IIS and InfoPath is an advantage;
  • Knowledge of ABBY Flexicapture 11 is a great plus;
  • Good knowledge of version control systems ( CSV, SVN, GIT);
  • 2+ years experience on Adminstration of some applications;
  • 2+ years experience in Jira, Confluence, Service Management and other products of Atlassian (preffered);
  • Experience in monolithic architecture or web application development is an advantage;
  • Language skills: English and Azerbaijani - Advanced, knowledge of Russian is an advantage

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap