NOVCO Group of Companies



Şirkət haqqında:

Novco Şirkətlər Qrupu 1994-cü ildən fəaliyyətə başlayaraq Azərbaycanda Fashion Retail sahəsində nüfuzu ilə seçilən ilk şirkətlərdən biridir. Şirkətimiz Tommy Hilfiger, Lacoste, Coccinelle, Bebe, Adidas, Monnalisa, Pablosky, Monsoon, Accessorize, United Colors of Benetton, Sisley, Calvin Klein, ADL, LMB və s. dünyanın tanınmış geyim və aksesuar brendlərini Azərbaycanda təmsil edir.

Əlaqə vasitələri:




Şəxsi assistent

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Rəhbərin təqviminin idarə olunması: görüşlər, zənglər və tədbirlərin planlaşdırılması və koordinasiyası.
  • Ezamiyyətlərin təşkili: logistika, vizaların alınması, mehmanxana və nəqliyyat rezervasiyası.
  • Təqdimatlar, hesabatlar və müxtəlif sənədlərin hazırlanması.
  • Elektron və fiziki yazışmaların, sənəd dövriyyəsinin idarə olunması.
  • Tapşırıqların, son tarixlərin və ödənişlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət.

Namizəddən gözləntilər:

  • Şəxsi və ya icraedici assistent kimi 1-3 il iş təcrübəsi.
  • Məsuliyyətli, çevik və stresə davamlı olmaq.
  • Qeyri-standart qrafiklə və tez-tez baş verən dəyişikliklərlə işləməyə hazır olmaq.
  • Ünsiyyət və vaxtın idarə olunması üzrə yüksək bacarıqlar.
  • Microsoft Office, Google Workspace, Zoom/Teams proqramlarında sərbəst işləmək.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, ingilis dili-əla, rus dili - əla

Əmək şəraiti:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş rejimi
  • Ünvan: Elmlər A. m-su yaxınlığında

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



NOVCO Group of Companies



Şirkət haqqında:

Novco Şirkətlər Qrupu 1994-cü ildən fəaliyyətə başlayaraq Azərbaycanda Fashion Retail sahəsində nüfuzu ilə seçilən ilk şirkətlərdən biridir. Şirkətimiz Tommy Hilfiger, Lacoste, Coccinelle, Bebe, Adidas, Monnalisa, Pablosky, Monsoon, Accessorize, United Colors of Benetton, Sisley, Calvin Klein, ADL, LMB və s. dünyanın tanınmış geyim və aksesuar brendlərini Azərbaycanda təmsil edir.

Əlaqə vasitələri:




Şəxsi assistent

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Rəhbərin təqviminin idarə olunması: görüşlər, zənglər və tədbirlərin planlaşdırılması və koordinasiyası.
  • Ezamiyyətlərin təşkili: logistika, vizaların alınması, mehmanxana və nəqliyyat rezervasiyası.
  • Təqdimatlar, hesabatlar və müxtəlif sənədlərin hazırlanması.
  • Elektron və fiziki yazışmaların, sənəd dövriyyəsinin idarə olunması.
  • Tapşırıqların, son tarixlərin və ödənişlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət.

Namizəddən gözləntilər:

  • Şəxsi və ya icraedici assistent kimi 1-3 il iş təcrübəsi.
  • Məsuliyyətli, çevik və stresə davamlı olmaq.
  • Qeyri-standart qrafiklə və tez-tez baş verən dəyişikliklərlə işləməyə hazır olmaq.
  • Ünsiyyət və vaxtın idarə olunması üzrə yüksək bacarıqlar.
  • Microsoft Office, Google Workspace, Zoom/Teams proqramlarında sərbəst işləmək.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, ingilis dili-əla, rus dili - əla

Əmək şəraiti:

  • İş qrafiki: 5 günlük iş rejimi
  • Ünvan: Elmlər A. m-su yaxınlığında

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap