Ofis meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici yazışmaların qəbulu və qeydiyyatı (elektron və kağız formada məktublar; faks mesajları, kuryer poçtu ilə göndərilən sənədlər).
- Rəhbərlik adından məktubların, protokolların və digər sənədlərin tərtib edilməsi.
- Yazılı tərcümələrin yerinə yetirilməsi
- Daxili yazışmaların təşkili, lazımi sənədlərin imza üçün rəhbərliyə təqdim edilməsi.
- Vəzifə təlimatı üzrə rəhbərlik tərəfindən verilən, qanuna uyğun digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Azərbaycan, rus, ingilis dili sərbəst
- Diqqətlilik
- Məsuliyyətli, dəqiq və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- MS Office proqramları (Excel,Word, Outlook proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı)
- Danışıqların yüksək səviyyədə aparılması, qarşılıqlı əlaqələrin qurulması və problemləri həll etmək bacarığı;
- Effektiv şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Stress müqaviməti
Şərtlər:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
- Tam iş günü 09:00 - 18:00
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq qeydiyyatdan keçmək,
- Əmək haqqı 800 manat +