Baku Electronics



Şirkət haqqında:

Qurulduğumuz ilk gündən etimadınız üçün çalışdıq və artıq ölkəmizin elektronika sahəsində ən böyük mağazalar şəbəkəsindən biriyik.

1994-cü ildə Türkiyədə yerləşən “NAB Holdinq”-in bir parçası olaraq Azərbaycanda fəaliyyətə başladıq. “NAB Holdinq” başda pərakəndə satış olmaqla yanaşı, avtomobil və maliyyə sahələrində də fəaliyyət göstərir. Hazırda Respublika üzrə 24 mağazada 60-dan çox rəsmi distribütoru olduğumuz brendlərin satışını həyata keçiririk.

Müasir dünyanı, yenilikləri həyatınıza qatmaq üçün çıxdığımız bu yolda satışın sadəcə məhsul satmaqla məhdudlaşmadığını öyrəndik. Telefonlar, smarfonlar, qadjetlər, noutbuklar, kompüterlər, televizorlar, ev kinoteatrları, kiçik və böyük məişət texnikası, iqlim texnikası, oyun konsolları, velosiped və siqveylər, eləcə də tekstil, qab-qacaq, mebel, ev dekorları kimi 15.000-dən çox məhsul çeşidi ilə həyatınızın bir parçası olduq. İşinizi asanlaşdırıb, yenilikləri əlçatan etdiyimiz üçün qürurluyuq!

Əlaqə vasitələri:




Direktor Köməkçisi

Sizi peşəkar komandamızın bir üzvü olmağa dəvət edirik!

Xüsusi tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Minimum 1 il icraçı köməkçi və ya inzibati sahədə iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dillərindən birini sərbəst bilmək (hər ikisi üstünlükdür);
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Yüksək təşkilatçılıq, planlama və vaxtın idarə olunması bacarığı;
  • Məxfilik, məsuliyyətlilik və detallara diqqət;
  • Yüksək ünsiyyət və peşəkar yazışma bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Baş İcraçı Direktorun keçirdiyi danışıqların, görüşlərin və iclasların hazırlığının təmin olunması;
  • Müvafiq sənədlərin toplanması, yerləşdirilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • Baş İcraçı Direktorun gündəlik iş planının idarə edilməsi və effektiv vaxt bölgüsünün təmin edilməsi;
  • Tapşırıqlar gündəliyinin aparılması, icra vəziyyətinin izlənilməsi və rəhbərliyə məlumatlandırma;
  • Şirkətin müəyyən etdiyi korporativ üslub əsasında daxili, ölkədaxili və beynəlxalq yazışmaların aparılması;
  • Baş İcraçı Direktorun texniki fəaliyyətlərinin təmin olunması (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlərin təşkili və s.);
  • Tədbirlər təqviminin idarə olunması və müvafiq xatırlatmaların verilməsi;
  • Zəruri hesabatların hazırlanması və təqdim olunması

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Baku Electronics



Şirkət haqqında:

Qurulduğumuz ilk gündən etimadınız üçün çalışdıq və artıq ölkəmizin elektronika sahəsində ən böyük mağazalar şəbəkəsindən biriyik.

1994-cü ildə Türkiyədə yerləşən “NAB Holdinq”-in bir parçası olaraq Azərbaycanda fəaliyyətə başladıq. “NAB Holdinq” başda pərakəndə satış olmaqla yanaşı, avtomobil və maliyyə sahələrində də fəaliyyət göstərir. Hazırda Respublika üzrə 24 mağazada 60-dan çox rəsmi distribütoru olduğumuz brendlərin satışını həyata keçiririk.

Müasir dünyanı, yenilikləri həyatınıza qatmaq üçün çıxdığımız bu yolda satışın sadəcə məhsul satmaqla məhdudlaşmadığını öyrəndik. Telefonlar, smarfonlar, qadjetlər, noutbuklar, kompüterlər, televizorlar, ev kinoteatrları, kiçik və böyük məişət texnikası, iqlim texnikası, oyun konsolları, velosiped və siqveylər, eləcə də tekstil, qab-qacaq, mebel, ev dekorları kimi 15.000-dən çox məhsul çeşidi ilə həyatınızın bir parçası olduq. İşinizi asanlaşdırıb, yenilikləri əlçatan etdiyimiz üçün qürurluyuq!

Əlaqə vasitələri:




Direktor Köməkçisi

Sizi peşəkar komandamızın bir üzvü olmağa dəvət edirik!

Xüsusi tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Minimum 1 il icraçı köməkçi və ya inzibati sahədə iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis, rus və ingilis dillərindən birini sərbəst bilmək (hər ikisi üstünlükdür);
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Yüksək təşkilatçılıq, planlama və vaxtın idarə olunması bacarığı;
  • Məxfilik, məsuliyyətlilik və detallara diqqət;
  • Yüksək ünsiyyət və peşəkar yazışma bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Baş İcraçı Direktorun keçirdiyi danışıqların, görüşlərin və iclasların hazırlığının təmin olunması;
  • Müvafiq sənədlərin toplanması, yerləşdirilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • Baş İcraçı Direktorun gündəlik iş planının idarə edilməsi və effektiv vaxt bölgüsünün təmin edilməsi;
  • Tapşırıqlar gündəliyinin aparılması, icra vəziyyətinin izlənilməsi və rəhbərliyə məlumatlandırma;
  • Şirkətin müəyyən etdiyi korporativ üslub əsasında daxili, ölkədaxili və beynəlxalq yazışmaların aparılması;
  • Baş İcraçı Direktorun texniki fəaliyyətlərinin təmin olunması (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlərin təşkili və s.);
  • Tədbirlər təqviminin idarə olunması və müvafiq xatırlatmaların verilməsi;
  • Zəruri hesabatların hazırlanması və təqdim olunması

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap