Advanced Industrial Solutions

Şirkət haqqında:
AIS Azərbaycan Respublikasının yurisdiksiyasında yaradılmış 100% yerli özəl biznesdir. Biz tikinti bazarına hələ 2010-cu ilin əvvəlində müxtəlif adlar altında kiçik qruplar şəklində daxil olmuşuq. AIS MMC Azərbaycanın sürətlə inkişaf edən şirkətidir və bu yaxınlarda ISO 9001:2015 və OHSAS 18001:2007 sertifikatlarına sahib olmuşdur.
Əlaqə vasitələri:
Sənəd dövriyyəsinin idarə olunması üzrə mütəxəssis
Namizədlə bağlı tələblər:
- Yaş həddi: 25-35 yaş
- Fors-major hallarda sürətli və düzgün qərar qəbul etmə bacarığı
- Məsuliyyətli və stresə davamlı olmaq
- Işində dəqiq və məsuliyyətli olmalı
- Yüksək ünsiyyət bacarığının olması
- Problemi qısa zaman çərçivəsində həll edə bilmə və analiz etmə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sənədlərin skanlarının tətbiqdə reyestra daxil edilməsi;
- Sənədlərinin direktorun imzasına təqdim edilməsi;
- Aylıq şirkət maşınları ilə bağlı hesabatın hazırlanması;
- Sənədlərin (məktublar, prossedurlar, müqavilələr, maliyyə sənədləri və s.) arxivləşdirilməsi;
- Müxtəlif təyinatları sənədlər üçün müvafiq reyestrlərin qurulması və aparılması.
- Layihə sənədlərinin arxivləşdirilməsi
- Təşkilatın kargüzarlığına daxil olmuş sənədlərin icra müddətinə, tərtibinə, göndərilməsinə və arxivləşdirilməsinə nəzarət etmək;
- İcra edilmiş sənədləri və onların qoşmalarını aidiyyəti struktur bölmələrdən tələb etmək və aidiyyəti üzrə göndərmək;
- Təşkilatın kargüzarlığına bilavasitə daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydiyyata almaq, aidiyyəti üzrə yönləndirmək və icraçılara çatdırmaq;
- Sənədlərin fiziki və ya elektron formada düzgün saxlanması, surətinin çoxaldılması və kateqoriyalara uyğun olaraq arxivləşdirilməsi;
- Sənədlərinin müvafiq Prosedurlara uyğun şəkildə qəbulu və yoxlanması və uyğunsuzluqlarla bağlı müvafiq təşkilatlarla əlaqə saxlanması;
- Sənədlərlə bağlı məxfilik rejiminin qorunması.
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Əmək haqqı: 1000 net (bilik və bacarıqlara görə dəyişə bilər)
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək,
- İş təcrübəsi: 3 il