Zeytun Pharmaceuticals



Şirkət haqqında:

“Zeytun Pharmaceuticals” MMC - 09 oktyabr 2014-cü ildə təsis edilmişdir. Ölkə hüdudları üzrə 1200-dən çox apteklərə sahib olan “Zeytun Pharmaceuticals” MMC geniş bir şəbəkəyə malik olmaqla yanaşı ölkənin bütün bölgələrində daxili və xarici bazarlardan təchiz edilmiş dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satışı üzrə fəaliyyətini həyata keçirir. Ölkənin əczaçılıq sektorunda idxalçısı olduğu yüksək keyfiyyətli əczaçılıq məhsulları ilə seçilən Şirkətimiz Azərbaycan səhiyyə sisteminin istər dövlət, istərsə də özəl sektorunda fəaliyyət göstərən səhiyyə qurumlarına və bütün əhaliyə xidmətinlərini göstərməkdədir. Ən əsası Şirkətin qazandığı bütün uğurların özəyi isə loyallılıq və etimadlılıq sütunları üzərində formalaşdırılmış peşəkar heyət və idarəetmə standartlarıdır. Məhz bu peşəkar heyət və idarəetmə standartları hesabına da Cəmiyyətimizin uğurlarının hüdudları bitməzdir....

Əlaqə vasitələri:




Daxili Təchizat üzrə Aparıcı Mütəxəssis

Ümumi tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • Təcrübə: Müvafiq sahədə 3 ildən yuxarı
  • Proqram bilikləri: MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili
  • Cəldlik, problemləri həll etmə bacarığı, analitik düşüncə tərzi, riyazi biliklər, yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təchizatçılarla əlaqənin yaradılması və idarə edilməsi
  • Satış proqnozlarına əsasən sistemdə sifarişlərin formalaşdırılması və firmalara göndərilməsi
  • Anbar qalıqlarının mütəmadi yoxlanılması
  • Tələb olunan çeşidlərin daxili bazarda araşdırılması
  • Qiymətlərə nəzarət məqsədilə bazar araşdırılması, rəqiblərin izlənilməsi
  • Daha münasib qiymət, endirimlər, aksiyalar əldə edilməsi məqsədilə təchizatçılarla mütəmadi danışıqların aparılması
  • İadə şərtlərinin pozulmaması üçün anbara vaxtında müraciətin edilməsi
  • Tələb olunan müvafiq sənədlər toplusunun etibarlılığına nəzarət edilməsi
  • Overstock və out of stock hallarını önləmək məqsədilə daim qalıqlara nəzarət edilməsi
  • Təsdiqlənmiş aksiyaların sistemə işlənilərək elan edilməsi
  • Təchizatçı şirkətlərə aylıq hesabatların göndərilməsi
  • Ödəniş qaimələrinin hesabatı və ödənilməsinə nəzarət edilməsi
  • Müqavilələrin bağlanması və icrasına nəzarət edilməsi
  • Satışı zəif olan çeşidlərə kampaniya təkliflərinin verilməsi
  • Departament daxilində tələb olunan digər hesabatların hazırlanması

İş şəraiti:

  • İş yeri - BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Bakı şəh., Zərifə Əliyeva küç., 93);
  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  • Nahar və Tibbi sığorta şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Əmək Haqqı: Namizədin təcrübəsindən asılı olaraq müzakirə olunandır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Zeytun Pharmaceuticals



Şirkət haqqında:

“Zeytun Pharmaceuticals” MMC - 09 oktyabr 2014-cü ildə təsis edilmişdir. Ölkə hüdudları üzrə 1200-dən çox apteklərə sahib olan “Zeytun Pharmaceuticals” MMC geniş bir şəbəkəyə malik olmaqla yanaşı ölkənin bütün bölgələrində daxili və xarici bazarlardan təchiz edilmiş dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satışı üzrə fəaliyyətini həyata keçirir. Ölkənin əczaçılıq sektorunda idxalçısı olduğu yüksək keyfiyyətli əczaçılıq məhsulları ilə seçilən Şirkətimiz Azərbaycan səhiyyə sisteminin istər dövlət, istərsə də özəl sektorunda fəaliyyət göstərən səhiyyə qurumlarına və bütün əhaliyə xidmətinlərini göstərməkdədir. Ən əsası Şirkətin qazandığı bütün uğurların özəyi isə loyallılıq və etimadlılıq sütunları üzərində formalaşdırılmış peşəkar heyət və idarəetmə standartlarıdır. Məhz bu peşəkar heyət və idarəetmə standartları hesabına da Cəmiyyətimizin uğurlarının hüdudları bitməzdir....

Əlaqə vasitələri:




Daxili Təchizat üzrə Aparıcı Mütəxəssis

Ümumi tələblər:

  • Təhsil: Ali
  • Təcrübə: Müvafiq sahədə 3 ildən yuxarı
  • Proqram bilikləri: MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili
  • Cəldlik, problemləri həll etmə bacarığı, analitik düşüncə tərzi, riyazi biliklər, yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Təchizatçılarla əlaqənin yaradılması və idarə edilməsi
  • Satış proqnozlarına əsasən sistemdə sifarişlərin formalaşdırılması və firmalara göndərilməsi
  • Anbar qalıqlarının mütəmadi yoxlanılması
  • Tələb olunan çeşidlərin daxili bazarda araşdırılması
  • Qiymətlərə nəzarət məqsədilə bazar araşdırılması, rəqiblərin izlənilməsi
  • Daha münasib qiymət, endirimlər, aksiyalar əldə edilməsi məqsədilə təchizatçılarla mütəmadi danışıqların aparılması
  • İadə şərtlərinin pozulmaması üçün anbara vaxtında müraciətin edilməsi
  • Tələb olunan müvafiq sənədlər toplusunun etibarlılığına nəzarət edilməsi
  • Overstock və out of stock hallarını önləmək məqsədilə daim qalıqlara nəzarət edilməsi
  • Təsdiqlənmiş aksiyaların sistemə işlənilərək elan edilməsi
  • Təchizatçı şirkətlərə aylıq hesabatların göndərilməsi
  • Ödəniş qaimələrinin hesabatı və ödənilməsinə nəzarət edilməsi
  • Müqavilələrin bağlanması və icrasına nəzarət edilməsi
  • Satışı zəif olan çeşidlərə kampaniya təkliflərinin verilməsi
  • Departament daxilində tələb olunan digər hesabatların hazırlanması

İş şəraiti:

  • İş yeri - BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Bakı şəh., Zərifə Əliyeva küç., 93);
  • 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  • Nahar və Tibbi sığorta şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Əmək Haqqı: Namizədin təcrübəsindən asılı olaraq müzakirə olunandır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap