Grinco



Şirkət haqqında:

Grinco MMC, xidmət keyfiyyəti və bu keyfiyyətə paralel olaraq artım sürəti ilə  hazırda 5000 -dən çox stoklu məhsulu və 1000 -dən çox müştərisi ilə ölkəmizin aparıcı iş yerinin təchizat mərkəzi olaraq fəaliyyətini davam etdirir. Quruluş prinsipi; Kiçik və ya böyük olmasından asılı olmayaraq, iş yerlərinin ehtiyyac duyduğu bütün iş yeri materiallarını hər an stokda saxlayaraq rəqabətli və ardıcıl qiymətlərlə ən keyfiyyətli məhsulları təmin etmək.


Grinco  tərəfdaşlarına hər zaman yüksək səviyyədə xidmət göstərməyi hədəfləyir. Abşeron Marriot Hotel, Bank VTB, A+CO, Competo, Kristal Abşeron kimi müxtəlif sektorlarda lider şirkətlərə xidmət göstərməyə davam edir. Bu qələbədir! Grinco planlı Satınalma Sistemi, qurulduğu gündən bəri hər zaman təchizatçılarına və müştərilərinə ən yaxşısını təqdim etmək üçün çalışmışdır. Ofis  ləvazimatlarından qida və mətbəx məhsullarına, kağız məhsullarından katricə, texnologiya məhsullarından təmizlik və sağlamlıq məhsullarına, mebel və texnikadan çap və promoya qədər, A-dan Z-ə  müəssisələrin bütün ehtiyaclarını rəqabətli qiymətlərlə təmin edə və sürətli çatdırılma ilə xidmətinizdəyik. Mütəmadi olaraq sənayenin dinamikasını və dəyişənlərini araşdırır və müştərilərinin ehtiyacları üçün ən doğru və keyfiyyətli məhsulları seçərək və hər gün portfelini genişləndirərək bu məhsulları rəqabətli qiymətlərlə təklif edirik. Bakı şəhərində  saat 17: 00 -dək verilən sifarişləri 1 iş günü ərzində   qapınıza çatdırırıq.    


Şirkətinizə xüsusi xidmətlər göstərən satış nümayəndələrimiz  bütün alış -veriş proseslərini mümkün qədər asanlaşdırır və sürətləndirir. Ofis  ləvazimatları, Reklam və promo, Ofis mebeli, Elektronika, Seyf və dolab, Qida və mətbəx, Sənaye və təsərrüfat, Təmizlik, Gigiyena, İşdən sonra kimi 10 əsas kateqoriyada ən yaxşı xidməti təmin etmək üçün çalışırıq. Bakı şəhərindən olan məsafənizdən asılı olaraq növbəti iş günü digər bölgələrdən gələn sifarişləri müqaviləli yük şirkətinə çatdırır və  1-3 iş günü ərzində qapınıza çatdırırıq. Grinco -dan etdiyiniz hər sifariş vaxtında qapınıza gəlir.Siz də Grinco ilə əməkdaşlığa başlaya və xərclərinizə qənaət edə bilərsiniz.

Əlaqə vasitələri:




Xarici satınalma üzrə mütəxəssis

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • İngilis və  Rus dillərində  səlis danışıq;
  • Satınalma prosedurunu bilmək;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik göstəricilərinə sahib olmaq;
  • Əmək fəaliyyətinə yeni başlayan şəxslərə də müraciət edə bilər

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici təchizatçılarla münasibətlərin qurulması,
  • Məhsulların logistik daışmasını təmin etmək;
  • Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
  • Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
  • Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;
  • Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
  • Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;

İş şəraiti:

  • İşçi Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliynə əsasən işə götürülür.
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunur.
  • Əmək haqqı 1200-1500 Azn, Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı dəyişə bilər.
  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün;
  • İş saatları: 08;30:-17:30;
  • Ünvan: Rövşən Əliyev 1, Xətai metrosunun yaxınlığı, Xətai rayonu

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Grinco



Şirkət haqqında:

Grinco MMC, xidmət keyfiyyəti və bu keyfiyyətə paralel olaraq artım sürəti ilə  hazırda 5000 -dən çox stoklu məhsulu və 1000 -dən çox müştərisi ilə ölkəmizin aparıcı iş yerinin təchizat mərkəzi olaraq fəaliyyətini davam etdirir. Quruluş prinsipi; Kiçik və ya böyük olmasından asılı olmayaraq, iş yerlərinin ehtiyyac duyduğu bütün iş yeri materiallarını hər an stokda saxlayaraq rəqabətli və ardıcıl qiymətlərlə ən keyfiyyətli məhsulları təmin etmək.


Grinco  tərəfdaşlarına hər zaman yüksək səviyyədə xidmət göstərməyi hədəfləyir. Abşeron Marriot Hotel, Bank VTB, A+CO, Competo, Kristal Abşeron kimi müxtəlif sektorlarda lider şirkətlərə xidmət göstərməyə davam edir. Bu qələbədir! Grinco planlı Satınalma Sistemi, qurulduğu gündən bəri hər zaman təchizatçılarına və müştərilərinə ən yaxşısını təqdim etmək üçün çalışmışdır. Ofis  ləvazimatlarından qida və mətbəx məhsullarına, kağız məhsullarından katricə, texnologiya məhsullarından təmizlik və sağlamlıq məhsullarına, mebel və texnikadan çap və promoya qədər, A-dan Z-ə  müəssisələrin bütün ehtiyaclarını rəqabətli qiymətlərlə təmin edə və sürətli çatdırılma ilə xidmətinizdəyik. Mütəmadi olaraq sənayenin dinamikasını və dəyişənlərini araşdırır və müştərilərinin ehtiyacları üçün ən doğru və keyfiyyətli məhsulları seçərək və hər gün portfelini genişləndirərək bu məhsulları rəqabətli qiymətlərlə təklif edirik. Bakı şəhərində  saat 17: 00 -dək verilən sifarişləri 1 iş günü ərzində   qapınıza çatdırırıq.    


Şirkətinizə xüsusi xidmətlər göstərən satış nümayəndələrimiz  bütün alış -veriş proseslərini mümkün qədər asanlaşdırır və sürətləndirir. Ofis  ləvazimatları, Reklam və promo, Ofis mebeli, Elektronika, Seyf və dolab, Qida və mətbəx, Sənaye və təsərrüfat, Təmizlik, Gigiyena, İşdən sonra kimi 10 əsas kateqoriyada ən yaxşı xidməti təmin etmək üçün çalışırıq. Bakı şəhərindən olan məsafənizdən asılı olaraq növbəti iş günü digər bölgələrdən gələn sifarişləri müqaviləli yük şirkətinə çatdırır və  1-3 iş günü ərzində qapınıza çatdırırıq. Grinco -dan etdiyiniz hər sifariş vaxtında qapınıza gəlir.Siz də Grinco ilə əməkdaşlığa başlaya və xərclərinizə qənaət edə bilərsiniz.

Əlaqə vasitələri:




Xarici satınalma üzrə mütəxəssis

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil
  • İngilis və  Rus dillərində  səlis danışıq;
  • Satınalma prosedurunu bilmək;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik göstəricilərinə sahib olmaq;
  • Əmək fəaliyyətinə yeni başlayan şəxslərə də müraciət edə bilər

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Xarici təchizatçılarla münasibətlərin qurulması,
  • Məhsulların logistik daışmasını təmin etmək;
  • Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
  • Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
  • Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;
  • Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
  • Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;

İş şəraiti:

  • İşçi Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliynə əsasən işə götürülür.
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunur.
  • Əmək haqqı 1200-1500 Azn, Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı dəyişə bilər.
  • İş qrafiki: Həftə içi 5 gün;
  • İş saatları: 08;30:-17:30;
  • Ünvan: Rövşən Əliyev 1, Xətai metrosunun yaxınlığı, Xətai rayonu

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap