Oil Supply LLC



Şirkət haqqında:

Oil Supply LLC olaraq, Azərbaycan və dünya çapında tanınmış brendlerin nümayəndəliyi və satışını həyata keçirir. Həmçinin inşaat və tikinti sektorunu işçi uniformaları və alətləri ilə təmin edir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis

Namizədlər üçün tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, idarəetmə və ya əlaqəli sahə üzrə üstünlük verilir);
  • Daxili satınalma sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramlarını (xüsusilə Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
  • Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
  • Yüksək məsuliyyət və intizam, qərarvermə və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti;
  • Planlaşdırma, təşkilatçılıq və komandada işləmək bacarığı;
  • Əla ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin satınalma siyasət və prosedurlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
  • Təchizatçılardan rəqabətqabiliyyətli kommersiya təkliflərini toplamaq və qiymət analizləri aparmaq;
  • Bazar araşdırması aparmaq, yeni potensial təchizatçıları müəyyənləşdirmək və onlarla effektiv danışıqlar aparmaq;
  • Sifariş və təchizat proseslərinin vaxtında və keyfiyyətlə icrasını təmin etmək;
  • Logistika və əlaqəli sənədlərin düzgün və vaxtında əldə olunmasını təşkil etmək;
  • Verilən tapşırıqları deadline-lar çərçivəsində səmərəli yerinə yetirmək;
  • Sorğuların detallarına diqqətlə və dəqiqliklə yanaşmaq.

Təklif etdiyimiz şərtlər:

  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə, saat 09:00 – 18:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Əmək haqqı: 1000 AZN (yekun məbləğ namizədin sınaq müddəti zamanı göstərdiyi iş təcrübəsinə əsasən müəyyən olunacaq.);
  • İş yeri: Bakı ş., Səbail rayonu, 1-ci Səbail küçəsi, giriş 332 (Salyan şossesi). 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Oil Supply LLC



Şirkət haqqında:

Oil Supply LLC olaraq, Azərbaycan və dünya çapında tanınmış brendlerin nümayəndəliyi və satışını həyata keçirir. Həmçinin inşaat və tikinti sektorunu işçi uniformaları və alətləri ilə təmin edir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis

Namizədlər üçün tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, idarəetmə və ya əlaqəli sahə üzrə üstünlük verilir);
  • Daxili satınalma sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
  • MS Office proqramlarını (xüsusilə Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
  • Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
  • Yüksək məsuliyyət və intizam, qərarvermə və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti;
  • Planlaşdırma, təşkilatçılıq və komandada işləmək bacarığı;
  • Əla ünsiyyət və təqdimetmə bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin satınalma siyasət və prosedurlarına uyğun fəaliyyət göstərmək;
  • Təchizatçılardan rəqabətqabiliyyətli kommersiya təkliflərini toplamaq və qiymət analizləri aparmaq;
  • Bazar araşdırması aparmaq, yeni potensial təchizatçıları müəyyənləşdirmək və onlarla effektiv danışıqlar aparmaq;
  • Sifariş və təchizat proseslərinin vaxtında və keyfiyyətlə icrasını təmin etmək;
  • Logistika və əlaqəli sənədlərin düzgün və vaxtında əldə olunmasını təşkil etmək;
  • Verilən tapşırıqları deadline-lar çərçivəsində səmərəli yerinə yetirmək;
  • Sorğuların detallarına diqqətlə və dəqiqliklə yanaşmaq.

Təklif etdiyimiz şərtlər:

  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə, saat 09:00 – 18:00;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
  • Əmək haqqı: 1000 AZN (yekun məbləğ namizədin sınaq müddəti zamanı göstərdiyi iş təcrübəsinə əsasən müəyyən olunacaq.);
  • İş yeri: Bakı ş., Səbail rayonu, 1-ci Səbail küçəsi, giriş 332 (Salyan şossesi). 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap