General Supply



Şirkət haqqında:

General Supply LLC 2014-cü ildə Azərbaycanın Bakı şəhərində yaradılmışdır. Şirkətin əsas fəaliyyət sahələrini təchizat və logistika xidmətləri təşkil edir. Bundan əlavə, malların istehsal sahələrindən istehlak yerlərinə çatdırılması bizim tərəfimizdən optimal şəkildə həyata keçirilir. Biz, bütün nəqliyyat vasitələrinə yüklərin yüklənməsi və daşınması, gömrük rəsmiləşməsi, texnikaların icarəsi xidmətlərini təklif edirik. Tərəfdaşlıq əlaqələrinin qurulması və sifarişçilərin istəklərinə uyğun olaraq nəqliyyat, texnologiya, ticarət, sənaye və energetika sahələrində yüksək xidmət göstərməyimiz bizə stabil və davamlı uğur qazandırır.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
  • Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
  • Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi;
  • E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, müvafiq olaraq yönləndirilməsi
  • Ofis daxili işlərin təşkili və nəzarəti;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;

Namizədə qarşı tələblər:

  • Bəy namizədlərə üstünlük verilir;
  • Ali təhsil; 
  • Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili biliyi;
  • Microsoft Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı; 
  • Gülərüz, səliqəli xarici görünüş;
  • Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları;

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi
  • İş vaxtı: 09:00 -18:00
  • Tibbi sığorta
  • Korporativ nömrə
  • Əmək haqqı: 500 AZN

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



General Supply



Şirkət haqqında:

General Supply LLC 2014-cü ildə Azərbaycanın Bakı şəhərində yaradılmışdır. Şirkətin əsas fəaliyyət sahələrini təchizat və logistika xidmətləri təşkil edir. Bundan əlavə, malların istehsal sahələrindən istehlak yerlərinə çatdırılması bizim tərəfimizdən optimal şəkildə həyata keçirilir. Biz, bütün nəqliyyat vasitələrinə yüklərin yüklənməsi və daşınması, gömrük rəsmiləşməsi, texnikaların icarəsi xidmətlərini təklif edirik. Tərəfdaşlıq əlaqələrinin qurulması və sifarişçilərin istəklərinə uyğun olaraq nəqliyyat, texnologiya, ticarət, sənaye və energetika sahələrində yüksək xidmət göstərməyimiz bizə stabil və davamlı uğur qazandırır.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
  • Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
  • Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi;
  • E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, müvafiq olaraq yönləndirilməsi
  • Ofis daxili işlərin təşkili və nəzarəti;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;

Namizədə qarşı tələblər:

  • Bəy namizədlərə üstünlük verilir;
  • Ali təhsil; 
  • Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili biliyi;
  • Microsoft Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı; 
  • Gülərüz, səliqəli xarici görünüş;
  • Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları;

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi
  • İş vaxtı: 09:00 -18:00
  • Tibbi sığorta
  • Korporativ nömrə
  • Əmək haqqı: 500 AZN

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap