Vertex



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Təchizat zəncirinin idarə edilməsi üzrə kiçik mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin iş fəaliyyətlərini dəstəkləyən məhsul və xidmətlərin satın alınmasını şirkət siyasət və prosedurlarına uyğun həyata keçirmək.
  • Satınalmada ən yaxşı qiymət, keyfiyyət və çatdırılma prinsiplərinə riayət etməklə büdcə daxilində qərar qəbul etmək.
  • Material/Xidmət sorğularını nəzərdən keçirmək, düzgünlüyünü təsdiqləmək və tələbatçı ilə əlaqə saxlamaq.
  • RFP (Təklif Sorğusu) prosesini idarə etmək, tədarükçülərlə aydınlaşdırmaları koordinasiya etmək və kommersiya danışıqlarında iştirak etmək.
  • PO-ların (Satınalma Sifarişləri) yerləşdirilməsi, idarə olunması və təcili çatdırılmasının izlənməsini təmin etmək.
  • Tədarükçülərlə texniki və kommersiya məsələlərini həll etmək, müqavilələri icra etmək.
  • PSCM ilə bağlı həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanmasına dəstək vermək.
  • Qismən çatdırılan malların qeydlərini aparmaq və problemləri proaktiv şəkildə həll etmək.
  • Şirkət və PSCM prosedur və siyasətlərinə riayət etmək, əlavə PSCM vəzifələrini yerinə yetirmək.
  • İş inkişafı və layihələrdə dəstək göstərmək, komanda və rəhbərliyə analitik məlumat və dəstək təmin etmək.
  • Ofis Referenti (Rəhbərliyin göstərişləri əsasında digər inzibati və dəstək işlərinin yerinə yetirilməsi;)

Tələblər:

  • Ali Təhsil 
  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • Xarici satınalmalar və istehsalatda iş təcrübəsi üstünlükdür 
  • Səlis  Azərbaycan dili, İngilis dili (rus dili biliyi üstünlükdür)
  • Komanda ilə işləmə
  • Operativlik 
  • Məsuliyyətlilik
  • Dəqiqlik
  • Mükəmməl problem həll etmə bacarıqları.
  • Kompüter bilikləri.
  • Effektiv ünsiyyət və təqdimat bacarıqları.
  • Stressə davamlılıq.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Caspian Plaza
  • İş qrafiki: 5 günlük
  • İş saatları: 08:00-17:00
  • Əməkhaqqı 1000 azn

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Vertex



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Təchizat zəncirinin idarə edilməsi üzrə kiçik mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin iş fəaliyyətlərini dəstəkləyən məhsul və xidmətlərin satın alınmasını şirkət siyasət və prosedurlarına uyğun həyata keçirmək.
  • Satınalmada ən yaxşı qiymət, keyfiyyət və çatdırılma prinsiplərinə riayət etməklə büdcə daxilində qərar qəbul etmək.
  • Material/Xidmət sorğularını nəzərdən keçirmək, düzgünlüyünü təsdiqləmək və tələbatçı ilə əlaqə saxlamaq.
  • RFP (Təklif Sorğusu) prosesini idarə etmək, tədarükçülərlə aydınlaşdırmaları koordinasiya etmək və kommersiya danışıqlarında iştirak etmək.
  • PO-ların (Satınalma Sifarişləri) yerləşdirilməsi, idarə olunması və təcili çatdırılmasının izlənməsini təmin etmək.
  • Tədarükçülərlə texniki və kommersiya məsələlərini həll etmək, müqavilələri icra etmək.
  • PSCM ilə bağlı həftəlik, aylıq və illik hesabatların hazırlanmasına dəstək vermək.
  • Qismən çatdırılan malların qeydlərini aparmaq və problemləri proaktiv şəkildə həll etmək.
  • Şirkət və PSCM prosedur və siyasətlərinə riayət etmək, əlavə PSCM vəzifələrini yerinə yetirmək.
  • İş inkişafı və layihələrdə dəstək göstərmək, komanda və rəhbərliyə analitik məlumat və dəstək təmin etmək.
  • Ofis Referenti (Rəhbərliyin göstərişləri əsasında digər inzibati və dəstək işlərinin yerinə yetirilməsi;)

Tələblər:

  • Ali Təhsil 
  • Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
  • Xarici satınalmalar və istehsalatda iş təcrübəsi üstünlükdür 
  • Səlis  Azərbaycan dili, İngilis dili (rus dili biliyi üstünlükdür)
  • Komanda ilə işləmə
  • Operativlik 
  • Məsuliyyətlilik
  • Dəqiqlik
  • Mükəmməl problem həll etmə bacarıqları.
  • Kompüter bilikləri.
  • Effektiv ünsiyyət və təqdimat bacarıqları.
  • Stressə davamlılıq.

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Caspian Plaza
  • İş qrafiki: 5 günlük
  • İş saatları: 08:00-17:00
  • Əməkhaqqı 1000 azn

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap