Vercon MMC






Layihə Rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri

  • Layihəyə texniki və metodiki rəhbərliyi həyata keçirir, layihə üzrə bütün işlərin və mərhələlərin ardıcıllığını təmin etməlidir.
  • Fərdi layihələri idarə etmək , statuslarını təqib etmək və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, lazım gəldikdə əlavə strukturları işə cəlb etmək;
  • Layihə çərçivəsində iş bölgüsünü etmək, vəzifələri təyin etmək;
  • Layihənin idarə edilməsi prosesində ortaya çıxa biləcək problemlərin qarşısını almaq və ya həll edilməsini təmin etmək;
  • Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət etmək və layihənin müəyyənləşdirilmiş büdcə çərçivəsində həyata keçməsini təmin edir;
  • Layihəı çəçivəsində yarana biləcək riskləri müəyyən etmək, qarşısını alınması üçün tədbirlər planı hazırlayır və ehtiyac yarananda tətbiq etmək
  • Yeni layihələrin inşasında , texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasında və mövcüd tikintinin rekonstruksiyasında əməyin təşkilini normativ-hüquqi tələblərə uyğun olaraq həyata keçirmək.
  • Hazırlanan hesabatlar ilə əlaqədar işin həcmini , maliyyə ehtiyacı və layihə sonu proyeksiya ehtimalları ilə layihənin hazırlanması zamanı ortaya çıxa bilən səhvləri müəyyən edərək lazımi tədbirlərin alınmasını təmin etmək .
  • Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin baş planı, büdcə və iş proqramlarının hazırlanması, lazım olduğu təqdirdə təftiş edilməsi, bunların icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək.
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək.
  • İstifadə edilən hər növ material, avadanlıq ilə əlaqədar lazımi testləri aparmaq, nümunələri almaq, kitabça və zəmanət sənədlərini nəzərdən keçirmək, və təsdiq edilməsi lazım olan sənədləri rəhbərliyə çatdırmaq.
  • Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə hazırlamaq və saxlamaq .
  • Layihəyə texniki və metodiki rəhbərliyi həyata keçirmək, layihə üzrə bütün işlərin və mərhələlərin ardıcıllığını təmin etmək;
  • Fərdi layihələri idarə etmək, statuslarını təqib etmək və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, lazım gəldikdə əlavə strukturları işə cəlb etmək;
  • Layihə çərçivəsində razılaşdırılmış şəkildə iş bölgüsünü və vəzifələri təyin etmək;
  • Layihənin idarə edilməsi prosesində ortaya çıxa biləcək problemlərin qarşısını almaq və ya həll edilməsini təmin etmək;
  • Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət etmək və layihənin müəyyənləşdirilmiş büdcə çərçivəsində həyata keçməsini təmin etmək;
  • Yeni layihələrin istehsalında, texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasında və mövcüd istehsal prosesində əməyin təşkilini normativ-hüquqi tələblərə uyğun olaraq həyata keçirmək;
  • Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin büdcə və iş proqramlarını hazırlamaq, lazım olduğu təqdirdə təftiş etmək, icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək;
  • Gündəlik hesabatlar hazırlamaq və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək;
  • Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə saxlanmasını təşkil etmək;
  • Müəyyən edilmiş büdcə, plan, keyfiyyət standartları və tələblərə əsasən layihəni idarə etmək;
  • İstehsalın layihə üzrə gedişatını izləmək üçün tədbirlər planını hazırlamaq;
  • Yerli və xarici ölkələrdə tərəfdaş təşkilatlar və şəxslərlə əlaqələr qurmaq, yazışmalar aparmaq və görüçlərdə iştirak etmək.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Vercon MMC






Layihə Rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri

  • Layihəyə texniki və metodiki rəhbərliyi həyata keçirir, layihə üzrə bütün işlərin və mərhələlərin ardıcıllığını təmin etməlidir.
  • Fərdi layihələri idarə etmək , statuslarını təqib etmək və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, lazım gəldikdə əlavə strukturları işə cəlb etmək;
  • Layihə çərçivəsində iş bölgüsünü etmək, vəzifələri təyin etmək;
  • Layihənin idarə edilməsi prosesində ortaya çıxa biləcək problemlərin qarşısını almaq və ya həll edilməsini təmin etmək;
  • Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət etmək və layihənin müəyyənləşdirilmiş büdcə çərçivəsində həyata keçməsini təmin edir;
  • Layihəı çəçivəsində yarana biləcək riskləri müəyyən etmək, qarşısını alınması üçün tədbirlər planı hazırlayır və ehtiyac yarananda tətbiq etmək
  • Yeni layihələrin inşasında , texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasında və mövcüd tikintinin rekonstruksiyasında əməyin təşkilini normativ-hüquqi tələblərə uyğun olaraq həyata keçirmək.
  • Hazırlanan hesabatlar ilə əlaqədar işin həcmini , maliyyə ehtiyacı və layihə sonu proyeksiya ehtimalları ilə layihənin hazırlanması zamanı ortaya çıxa bilən səhvləri müəyyən edərək lazımi tədbirlərin alınmasını təmin etmək .
  • Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin baş planı, büdcə və iş proqramlarının hazırlanması, lazım olduğu təqdirdə təftiş edilməsi, bunların icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək.
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək.
  • İstifadə edilən hər növ material, avadanlıq ilə əlaqədar lazımi testləri aparmaq, nümunələri almaq, kitabça və zəmanət sənədlərini nəzərdən keçirmək, və təsdiq edilməsi lazım olan sənədləri rəhbərliyə çatdırmaq.
  • Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə hazırlamaq və saxlamaq .
  • Layihəyə texniki və metodiki rəhbərliyi həyata keçirmək, layihə üzrə bütün işlərin və mərhələlərin ardıcıllığını təmin etmək;
  • Fərdi layihələri idarə etmək, statuslarını təqib etmək və uğurlu şəkildə nəticəyə çatmasını təmin etmək, lazım gəldikdə əlavə strukturları işə cəlb etmək;
  • Layihə çərçivəsində razılaşdırılmış şəkildə iş bölgüsünü və vəzifələri təyin etmək;
  • Layihənin idarə edilməsi prosesində ortaya çıxa biləcək problemlərin qarşısını almaq və ya həll edilməsini təmin etmək;
  • Resursların ayrılmasına, düzgün istifadəsinə nəzarət etmək və layihənin müəyyənləşdirilmiş büdcə çərçivəsində həyata keçməsini təmin etmək;
  • Yeni layihələrin istehsalında, texnoloji proseslərin işlənib hazırlanmasında və mövcüd istehsal prosesində əməyin təşkilini normativ-hüquqi tələblərə uyğun olaraq həyata keçirmək;
  • Ondan asılı olan layihə və ya layihələrin büdcə və iş proqramlarını hazırlamaq, lazım olduğu təqdirdə təftiş etmək, icrasına nəzarət etmək və rəhbərliyə hesabat vermək;
  • Gündəlik hesabatlar hazırlamaq və əlaqəli şəxslərə çatdırılmasını təşkil etmək;
  • Vəzifələri ilə bağlı hər növ yazışma, müqavilə, hesabat və s. sənədlərin nizamlı şəkildə saxlanmasını təşkil etmək;
  • Müəyyən edilmiş büdcə, plan, keyfiyyət standartları və tələblərə əsasən layihəni idarə etmək;
  • İstehsalın layihə üzrə gedişatını izləmək üçün tədbirlər planını hazırlamaq;
  • Yerli və xarici ölkələrdə tərəfdaş təşkilatlar və şəxslərlə əlaqələr qurmaq, yazışmalar aparmaq və görüçlərdə iştirak etmək.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap