AZINTELECOM

Şirkət haqqında:
Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.
Əlaqə vasitələri:
Risklərin idarə edilməsi üzrə bölmə rəhbəri
Departament: Keyfiyyət Təminatı/Komplayns və risklərin idarə olunması şöbəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ risklərin idarə olunması üzrə siyasət, prosedur və metodoloji sənədlərin hazırlanması və inkişafında əsas rol almaq;
- Maliyyə, İnsan Resursları və digər əsas departamentlər üzrə daxili nəzarət və uyğunluq prosedurlarının effektiv işləməsini təmin etmək;
- Hüquqi və tənzimləyici tələblərə uyğunluq risklərini qabaqcadan müəyyənləşdirmək və onların qarşısını almaq;
- Siyasət və prosedurların müntəzəm olaraq yenilənməsini təmin etmək;
- Risk idarəetmə proseslərinin effektivliyini mütəmadi olaraq qiymətləndirmək;
- Mövcud proseslərin risk prizmasından təhlil olunması və optimallaşdırılması üzrə təkliflər vermək;
- Risklərin təsir və ehtimallarını dərin analiz etmək, müvafiq risk xəritələri və reyestrlərini hazırlamaq;
- Risklərin idarə olunması üzrə beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırma təşəbbüsləri reallaşdırmaq;
- Departamentin təmsil edildiyi komitələr üçün müvafiq sənəd və materialları hazırlanmasında iştirak etmək;
- Daxili nəzarət, uyğunluq və tənzimləyici risklərin idarə olunması üzrə siyasət və prosedurların qurulmasında iştirak etmək;
- Kompleks risklərin strateji səviyyədə təhlili və rəhbərliyə təqdim ediləcək hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
Tələb olunun biliklər:
- Ali təhsil təhsil (İnformasiya texnologiyaları, iqtisadiyyat və ya biznes idarə edilməsi sahəsi üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Korporativ risklərin idarə olunması, daxili nəzarət, uyğunluq və metodoloji sənədlərlə işləmək üzrə qabaqcıl biliklər;
- Yüksək səviyyəli analitik bacarıqlar, kompleks risklərin qiymətləndirilməsi təcrübəsi;
- Konfidensial və həssas məlumatlarla işləmək üzrə etibarlılıq;
- Danışıqlar aparmaq, münaqişə və riskləri effektiv idarə etmək bacarığı;
- Effektiv komanda idarəetmə bacarıqlarına sahib olmaq;
- Müxtəlif səviyyəli maraqlı tərəflərlə effektiv ünsiyyət qurmaq;
- Riskli və qeyri-müəyyən situasiyalarda operativ və düzgün qərar vermək;
- MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
- Azərbaycan dili - səlis, ingilis – yaxşı; rus dili – orta.