AZINTELECOM



Şirkət haqqında:

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Biznes proseslərin idarəolunması üzrə böyük mütəxəssis

Departament: Keyfiyyət təminatı/ Biznes proseslərin təhlili və idarəolunması şöbəsi

Əsas vəzifə və öhdəlikləri:

  • Biznes proseslərin idarə edilməsi üzrə metodoloji sənədlərin hazırlanması və təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
  • Proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
  • Proseslərin avtomatlaşdırılması ilə bağlı fəaliyyətlərə nəzarət etmək;
  • Cəmiyyət üzrə aparılan fəaliyyətin təsdiqlənmiş proses sənədlərinə uyğun şəkildə aparılmasını yoxlamaq və monitorinq hesabatlarını hazırlamaq.

Tələb olunan kompetensiyalar:

  • Ali təhsil
  • Biznes proseslərin modelləşdirilməsi və optimallaşdırılması üzrə biliklər;
  • BPM metodologiyaları (BPMN, Lean, Six Sigma, Kaizen, ISO 9001 və s.) ilə işləmə bacarığı;
  • Proseslərin xəritələşdirilməsi və təhlili (As-Is / To-Be modelləşdirmə);
  • Proses avtomatlaşdırma alətləri (MS Visio, ENSEMBLE və s.) üzrə təcrübə;
  • Keyfiyyət və performans göstəriciləri (KPI, SLA, OLA) ilə işləmə təcrübəsi;
  • Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Power BI) üzrə güclü bacarıqlar;
  • Daxili normativ sənədlərin hazırlanması (proses təsvirləri, prosedurlar, təlimatlar);
  • IT sistemləri və rəqəmsal transformasiya barədə anlayışlar;
  • Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
  • Strukturlaşdırma və sistemli yanaşma qabiliyyəti;
  • Komanda işi və müxtəlif şöbələrlə əməkdaşlıq bacarığı;
  • Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
  • Detallara diqqət və dəqiqlik;
  • Çeviklik və adaptasiya – dəyişən prioritetlərə uyğunlaşmaq;
  • Liderlik və təşəbbüskarlıq (kiçik mütəxəssislərə mentorluq edə bilmək);
  • Zaman idarəetməsi və prioritetləşdirmə bacarığı;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi; 
  • Azərbaycan dili - səlis, ingilis dili – əla; rus dili – arzuolunan.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AZINTELECOM



Şirkət haqqında:

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Biznes proseslərin idarəolunması üzrə böyük mütəxəssis

Departament: Keyfiyyət təminatı/ Biznes proseslərin təhlili və idarəolunması şöbəsi

Əsas vəzifə və öhdəlikləri:

  • Biznes proseslərin idarə edilməsi üzrə metodoloji sənədlərin hazırlanması və təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
  • Proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər vermək;
  • Proseslərin avtomatlaşdırılması ilə bağlı fəaliyyətlərə nəzarət etmək;
  • Cəmiyyət üzrə aparılan fəaliyyətin təsdiqlənmiş proses sənədlərinə uyğun şəkildə aparılmasını yoxlamaq və monitorinq hesabatlarını hazırlamaq.

Tələb olunan kompetensiyalar:

  • Ali təhsil
  • Biznes proseslərin modelləşdirilməsi və optimallaşdırılması üzrə biliklər;
  • BPM metodologiyaları (BPMN, Lean, Six Sigma, Kaizen, ISO 9001 və s.) ilə işləmə bacarığı;
  • Proseslərin xəritələşdirilməsi və təhlili (As-Is / To-Be modelləşdirmə);
  • Proses avtomatlaşdırma alətləri (MS Visio, ENSEMBLE və s.) üzrə təcrübə;
  • Keyfiyyət və performans göstəriciləri (KPI, SLA, OLA) ilə işləmə təcrübəsi;
  • Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Power BI) üzrə güclü bacarıqlar;
  • Daxili normativ sənədlərin hazırlanması (proses təsvirləri, prosedurlar, təlimatlar);
  • IT sistemləri və rəqəmsal transformasiya barədə anlayışlar;
  • Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
  • Strukturlaşdırma və sistemli yanaşma qabiliyyəti;
  • Komanda işi və müxtəlif şöbələrlə əməkdaşlıq bacarığı;
  • Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
  • Detallara diqqət və dəqiqlik;
  • Çeviklik və adaptasiya – dəyişən prioritetlərə uyğunlaşmaq;
  • Liderlik və təşəbbüskarlıq (kiçik mütəxəssislərə mentorluq edə bilmək);
  • Zaman idarəetməsi və prioritetləşdirmə bacarığı;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi; 
  • Azərbaycan dili - səlis, ingilis dili – əla; rus dili – arzuolunan.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap