Sumgait Innovation Hub



Şirkət haqqında:

“Sumqayıt Innovation HUB”ın  məqsədi Sumqayıt şəhərində innovasiya mühitini gücləndirmək və yaradıcı düşüncəni, innovativ sahibkarlığı, müasir texnoloji inkişafı təşviq etməkdir. Hub Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi tabeliyində fəaliyyət göstərən İnnovasiya və Rəqəmsal İnnovasiya Agentliyi, Azercell və Pasha Holding-in dəstəyi ilə yaradılmışdır.

Qeyd olunan məqsədə çatmaq üçün Hub əsas 3 istiqamətdə fəaliyyət göstərəcək:

1.     Yaradıcı düşüncəni və innovasiyanı təşviq edən fiziki əlçatan məkan yaratmaq . 
2.     İnnovasiya sahəsində fəaliyyət göstərən tərəflərin bacarıqlarının inkişaf etdirmək və yeni kadrların yaradılması təmin etmək. 
3.     İnnovasiya və yaradıcılıq sahəsində fəaliyyət göstərən bütün maraqlı tərəfləri bir araya gətirməklə körpü rolu oynamaq.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mərkəzin , məkanının gündəlik əməliyyatlarının idarə olunması (əməkdaşların, tədbirlərin və istifadəçilərin rahatlığı üçün şəraitin təmin edilməsi).
  • Məkanın təmizliyi, baxımı və texniki vəziyyətinin izlənməsi; təmizlik xidmətləri ilə koordinasiya.
  • Tədbirlər üçün məkanın hazırlanması (oturma tənzimlənməsi, avadanlıqların qurulması, dekorasiya və s.).
  • Ofis ehtiyaclarının təmin edilməsi: avadanlıq, ləvazimat, ofis materialları və s.
  • Avadanlıqların (projektor, səs sistemi, işıqlar, klimalar və s.) iş vəziyyətinin yoxlanılması, nasazlıq varsa, texniki xidmət təmin edənlərlə əlaqə yaradılması.
  • Ofis sahələrinin düzülüşünün (layout) və istifadə rahatlığının təmin edilməsi.
  • Ziyarətçilərin qarşılanması və yönləndirilməsi; müştəri / istifadəçi sorğularının vaxtında və nəzakətlə cavablandırılması.
  • Tədbirlər sonrası məkanın yenidən tənzimlənməsi, abadlaşdırılması.
  • Ofis prosedurlarının və qaydalarının (istirahət otaqları, təhlükəsizlik, yanğın qaydaları və s.) tətbiq edilməsinin təmin edilməsi.
  • Mühasibatlıq / inzibati bölmə ilə əməkdaşlıq: xərclərin izlənməsi, ehtiyac olarsa sifarişlər, ödəmələr barədə hesabatların hazırlanması.
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması: iş vəziyyəti, təmizlik, istifadəyə dair problemlər, tədbir hazırlıqları və s.

Namizəddən tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil və ya orta ixtisas
  • Ofis meneceri sahəsində minimum 1 il təcrübə
  • İş stajı: Ofis meneceri ya da oxşar inzibati vəzifələrdə ən azı 1il iş təcrübəsi

Bilik və bacarıqlar:

  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) yüksək səviyyədə bilik.
  • Təşkilatçılıq və vaxt idarəetmə bacarığı.
  • Problem həll etmə qabiliyyəti, təşəbbüskarlıq.
  • Məsuliyyətli, diqqətli və nəzakətli davranış.
  • Komanda ilə işləmə, əməkdaşlarla və xidmət təminatçıları ilə əlaqə qurma bacarığı.

Əməkhaqqı: NET 800 azn

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Sumgait Innovation Hub



Şirkət haqqında:

“Sumqayıt Innovation HUB”ın  məqsədi Sumqayıt şəhərində innovasiya mühitini gücləndirmək və yaradıcı düşüncəni, innovativ sahibkarlığı, müasir texnoloji inkişafı təşviq etməkdir. Hub Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi tabeliyində fəaliyyət göstərən İnnovasiya və Rəqəmsal İnnovasiya Agentliyi, Azercell və Pasha Holding-in dəstəyi ilə yaradılmışdır.

Qeyd olunan məqsədə çatmaq üçün Hub əsas 3 istiqamətdə fəaliyyət göstərəcək:

1.     Yaradıcı düşüncəni və innovasiyanı təşviq edən fiziki əlçatan məkan yaratmaq . 
2.     İnnovasiya sahəsində fəaliyyət göstərən tərəflərin bacarıqlarının inkişaf etdirmək və yeni kadrların yaradılması təmin etmək. 
3.     İnnovasiya və yaradıcılıq sahəsində fəaliyyət göstərən bütün maraqlı tərəfləri bir araya gətirməklə körpü rolu oynamaq.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mərkəzin , məkanının gündəlik əməliyyatlarının idarə olunması (əməkdaşların, tədbirlərin və istifadəçilərin rahatlığı üçün şəraitin təmin edilməsi).
  • Məkanın təmizliyi, baxımı və texniki vəziyyətinin izlənməsi; təmizlik xidmətləri ilə koordinasiya.
  • Tədbirlər üçün məkanın hazırlanması (oturma tənzimlənməsi, avadanlıqların qurulması, dekorasiya və s.).
  • Ofis ehtiyaclarının təmin edilməsi: avadanlıq, ləvazimat, ofis materialları və s.
  • Avadanlıqların (projektor, səs sistemi, işıqlar, klimalar və s.) iş vəziyyətinin yoxlanılması, nasazlıq varsa, texniki xidmət təmin edənlərlə əlaqə yaradılması.
  • Ofis sahələrinin düzülüşünün (layout) və istifadə rahatlığının təmin edilməsi.
  • Ziyarətçilərin qarşılanması və yönləndirilməsi; müştəri / istifadəçi sorğularının vaxtında və nəzakətlə cavablandırılması.
  • Tədbirlər sonrası məkanın yenidən tənzimlənməsi, abadlaşdırılması.
  • Ofis prosedurlarının və qaydalarının (istirahət otaqları, təhlükəsizlik, yanğın qaydaları və s.) tətbiq edilməsinin təmin edilməsi.
  • Mühasibatlıq / inzibati bölmə ilə əməkdaşlıq: xərclərin izlənməsi, ehtiyac olarsa sifarişlər, ödəmələr barədə hesabatların hazırlanması.
  • Gündəlik hesabatların hazırlanması: iş vəziyyəti, təmizlik, istifadəyə dair problemlər, tədbir hazırlıqları və s.

Namizəddən tələblər:

  • Təhsil: Ali təhsil və ya orta ixtisas
  • Ofis meneceri sahəsində minimum 1 il təcrübə
  • İş stajı: Ofis meneceri ya da oxşar inzibati vəzifələrdə ən azı 1il iş təcrübəsi

Bilik və bacarıqlar:

  • Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) yüksək səviyyədə bilik.
  • Təşkilatçılıq və vaxt idarəetmə bacarığı.
  • Problem həll etmə qabiliyyəti, təşəbbüskarlıq.
  • Məsuliyyətli, diqqətli və nəzakətli davranış.
  • Komanda ilə işləmə, əməkdaşlarla və xidmət təminatçıları ilə əlaqə qurma bacarığı.

Əməkhaqqı: NET 800 azn

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap