SMTS



Şirkət haqqında:

SMTS LLC has been functioning in the construction market of Azerbaijan since 2007.


SMTS Limited Liability Company (LLC) was registered under the laws of the Republic of Azerbaijan on 05/02/2007 with the State Registration No. 0107-P294-477553. The head office of the company is located at Haydar Aliyev Avenue, Baku, Azerbaijan.


The main mission of the company is carrying out the construction works through its resources.


In order to develop its operation in accordance to the modern engineering and construction standards, the SMTS LLC bases on the innovative technologies and experiences of the many leading companies around the world.


To provide the planning of detailed graphics and resources in line with the requirements and specifications of the project proposed by a client;



  • To make contact with all interested sides;

  • To keep track of project progress and to define deviations;

  • To monitor closely the works done;

  • To finish and deliver the project on time;

  • Within the sphere of the multi-functional services, we offer the following construction services stipulated by the complete contract:

  • The construction of the skyscrapers: administrative buildings, business centers, residential buildings;

  • The construction of the hotels and SPA centers, museums;

  • The construction of the oil tanks, separator devices, reinforced concrete constriction;

  • The construction of road and tunnels, retaining walls and barriers;

  • The installation of the heating, ventilation, air conditioning and electrical systems;

  • The construction of the chemical waste areas, golf course;

  • Drilling and construction of piles;

  • Construction of irrigation canals, fences etc.

Əlaqə vasitələri:




Direktor köməkçisi

Təhsil, Təcrübə, Biliklər və s ilə bağlı TƏLƏBLƏR
Tələb olunan təhsil və təcrübə

  • Humanitar sahədə ali təhsil;
  • Direktor köməkçisi kimi ən az 3 il fasiləsiz iş təcrübəsi ümumi iş təcrübəsi 10 ildən çox (beynəlxalq şirkətdə işləyənlərə üstünlük verilir).

Tələb olunan kompüter bilikləri

  • Word, Excel, PowerPoint, Outlook, proqramlarda sərbəst işləməyi, o cümlədən Kompüterdə sürətli işləməyi bacarmalı

Tələb olunan dil bilikləri

  • Azərbaycan dili - C1
  • İngilis dili – B2
  • Rus dili – B2

Tələb olunan bacarıqlar:

  • Direktorun keçirdiyi danışıqların, görüşlərin və iclasların hazırlığının təmin olunması;
  • Müvafiq sənədlərin toplanması, yerləşdirilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • Direktorun gündəlik iş planının idarə edilməsi və effektiv vaxt bölgüsünün təmin edilməsi;
  • Tapşırıqlar gündəliyinin aparılması, icra vəziyyətinin izlənilməsi və rəhbərliyi məlumatlandırma;
  • Azərbaycan dilində mükəmməl yazı qabiliyyəti olmalı və Şirkətin müəyyən etdiyi korporativ üslub əsasında daxili, ölkədaxili və beynəlxalq yazışmaların aparılması;
  • Tədbirlər təqviminin idarə olunması və müvafiq xatırlatmaların verilməsi;
  • Zəruri hesabatların hazırlanması və təqdim olunması.

Əmək şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi.

Əmək haqqı: Əmək haqqı məbləği namizədin təhsili, təcrübəsi və iş stajına görə təklif olunacaqdır.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini (Azərbaycan dilində) tövsiyə məktubları ilə birgə  qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu yerinə “Direktor köməkçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



SMTS



Şirkət haqqında:

SMTS LLC has been functioning in the construction market of Azerbaijan since 2007.


SMTS Limited Liability Company (LLC) was registered under the laws of the Republic of Azerbaijan on 05/02/2007 with the State Registration No. 0107-P294-477553. The head office of the company is located at Haydar Aliyev Avenue, Baku, Azerbaijan.


The main mission of the company is carrying out the construction works through its resources.


In order to develop its operation in accordance to the modern engineering and construction standards, the SMTS LLC bases on the innovative technologies and experiences of the many leading companies around the world.


To provide the planning of detailed graphics and resources in line with the requirements and specifications of the project proposed by a client;



  • To make contact with all interested sides;

  • To keep track of project progress and to define deviations;

  • To monitor closely the works done;

  • To finish and deliver the project on time;

  • Within the sphere of the multi-functional services, we offer the following construction services stipulated by the complete contract:

  • The construction of the skyscrapers: administrative buildings, business centers, residential buildings;

  • The construction of the hotels and SPA centers, museums;

  • The construction of the oil tanks, separator devices, reinforced concrete constriction;

  • The construction of road and tunnels, retaining walls and barriers;

  • The installation of the heating, ventilation, air conditioning and electrical systems;

  • The construction of the chemical waste areas, golf course;

  • Drilling and construction of piles;

  • Construction of irrigation canals, fences etc.

Əlaqə vasitələri:




Direktor köməkçisi

Təhsil, Təcrübə, Biliklər və s ilə bağlı TƏLƏBLƏR
Tələb olunan təhsil və təcrübə

  • Humanitar sahədə ali təhsil;
  • Direktor köməkçisi kimi ən az 3 il fasiləsiz iş təcrübəsi ümumi iş təcrübəsi 10 ildən çox (beynəlxalq şirkətdə işləyənlərə üstünlük verilir).

Tələb olunan kompüter bilikləri

  • Word, Excel, PowerPoint, Outlook, proqramlarda sərbəst işləməyi, o cümlədən Kompüterdə sürətli işləməyi bacarmalı

Tələb olunan dil bilikləri

  • Azərbaycan dili - C1
  • İngilis dili – B2
  • Rus dili – B2

Tələb olunan bacarıqlar:

  • Direktorun keçirdiyi danışıqların, görüşlərin və iclasların hazırlığının təmin olunması;
  • Müvafiq sənədlərin toplanması, yerləşdirilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • Direktorun gündəlik iş planının idarə edilməsi və effektiv vaxt bölgüsünün təmin edilməsi;
  • Tapşırıqlar gündəliyinin aparılması, icra vəziyyətinin izlənilməsi və rəhbərliyi məlumatlandırma;
  • Azərbaycan dilində mükəmməl yazı qabiliyyəti olmalı və Şirkətin müəyyən etdiyi korporativ üslub əsasında daxili, ölkədaxili və beynəlxalq yazışmaların aparılması;
  • Tədbirlər təqviminin idarə olunması və müvafiq xatırlatmaların verilməsi;
  • Zəruri hesabatların hazırlanması və təqdim olunması.

Əmək şəraiti:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
  • İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi.

Əmək haqqı: Əmək haqqı məbləği namizədin təhsili, təcrübəsi və iş stajına görə təklif olunacaqdır.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini (Azərbaycan dilində) tövsiyə məktubları ilə birgə  qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu yerinə “Direktor köməkçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap