Azerbaijan SuperMarket

Şirkət haqqında:
Hədəfimiz nədir?
Bizim ambisiyamız Azərbaycanda ərzaq və qeyri-ərzaq məhsullarının pərakəndə satışı üzrə həmişə milli dəyərlərə bağlı olan və ölkəyə qürur verən ən etibarlı brend olmaqdır.
Missiya
Biz hədəfimizə necə nail olmağı planlaşdırırıq?
Müştərilərimizi qida, qeyri-qida məhsulları barədə məlumatlandırmaq və beynəlxalq standartlar səviyyəsində fəaliyyət göstərməklə yanaşı, bizim məqsədimiz yüksək keyfiyyətli innovativ məhsullar təklif etmək, həmçinin müştərilərimizi ruhlandırmaq, müsbət mənada təəccübləndirmək və həmişə orta gəlirli ailələr üçün münasib qiymətlər təqdim etməkdir.
Dəyərlər
Bizim məramımız nədir və biz necə davranırıq?
Biz:
Populyarıq
Əlçatanıq
Etibarlıyıq
Rahatıq
Liderik
Əlaqə vasitələri:
Call Center Agent/ Çağrı mərkəzi üzrə agent
Job Purpose:
Call Center Agent serves as the primary point of contact for customers, providing timely and accurate information about products and services, resolving inquiries and complaints, and ensuring a positive customer experience. This role involves handling communications via phone, email, and WhatsApp, maintaining accurate customer records, processing orders and applications, and escalating issues as necessary, all while supporting organizational goals and maintaining high standards of service.
Job Duties:
- Answer calls, respond to emails and “WhatsApp” messages
- Handle customer inquiries over the phone, by email and via “WhatsApp”
- Research required information using available resources
- Manage and resolve customer complaints
- Provide customers with product and service information
- Enter new customer information into the system
- Update existing customer information
- Process orders, forms, and applications
- Identify and escalate priority issues
- Route calls to appropriate resource
- Document all call information according to standard operating procedures
Job requirements:
- Bachelor's degree in business administration, marketing or economics
- Azerbaijani and Russian languages are mandatory, English is preferred
- Microsoft Office programs, Outlook user
- Oral and written communication skills in the mentioned languages
- Listening skills
- Problem analysis and solving skills
- Customer service/satisfaction oriented
- Organizational skills
- Attention to details
- Ability to work in a team
- Resistance to stress
- Perfect and clear speech
Working conditions:
- 5 working days, 2 days off,
Flexible shift:
- 9:00-18:00
- 10:00-19:00
- 11:00-20:00
Note: Interested candidates may apply for the role by sending resume to the email address in the Apply for job, mentioning "Call Center Agent" in theme tab. Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
Vəzifənin məqsədi:
Çağrı mərkəzi üzrə agenti müştərilərin əsas əlaqəli şəxs kimi çıxış edir, məhsul və xidmətlər barədə vaxtında və dəqiq məlumat verir, sorğuları və şikayətləri həll edir və müsbət müştəri təcrübəsi təmin edir. Bu rol telefon, e-mail və WhatsApp vasitəsilə ünsiyyətlərin idarə olunmasını, müştəri məlumatlarının dəqiq qeydiyyatını, sifariş və müraciətlərin işlənməsini, lazım olduqda problemlərin yönləndirilməsini əhatə edir, eyni zamanda təşkilatın məqsədlərini dəstəkləyir və yüksək xidmət standartlarını qoruyur.
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- Zəngləri cavablandırmaq, e-maillərə və WhatsApp mesajlarına cavab vermək
- Müştəri sorğularını telefon, e-mail və WhatsApp vasitəsilə idarə etmək
- Mövcud resurslardan istifadə edərək lazım olan məlumatı araşdırmaq
- Müştəri şikayətlərini idarə etmək və həll etmək
- Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumat vermək
- Sistemdə yeni müştəri məlumatlarını daxil etmək
- Mövcud müştəri məlumatlarını yeniləmək
- Sifarişlər, formalar və müraciətləri işləmək
- Prioritet məsələləri müəyyən etmək və aidiyyatı şəxslərə yönləndirmək
- Zəngləri uyğun mütəxəssisə yönləndirmək
- Bütün zəng məlumatlarını standart əməliyyat prosedurlarına uyğun sənədləşdirmək
Vəzifə üzrə tələblər:
- Orta və ya aili: Biznes idarəçiliyi, marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək, İngilis dili üstünlükdür
- Microsoft Office proqramları və Outlook istifadəçi bilikləri
- Yuxarıda göstərilən dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
- Dinləmə bacarığı
- Problemləri analiz və həll etmə bacarığı
- Müştəri xidmətinə və məmnuniyyətinə yönəlik
- Təşkilatçılıq bacarıqları
- Təfərrüatlara diqqət
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Stresə davamlılıq
- Aydın və düzgün kommunikasiya bacarığı
İş şəraiti:
- 5 iş günü, 2 istirahət günü
Çevik iş qrafiki:
- 9:00–18:00
- 10:00–19:00
- 11:00–20:00