Azeri Express Services



Şirkət haqqında:

1995-ci ildə Anar Qəribov tərəfindən Bakıda təsis edilmiş Məhdud Məsuliyyətli kuryer xidmətləri və nəqliyyat şirkətiyik. 2018-ci ildən dünyanın ən böyük poçt şirkəti olan FedEx şirkətinin Azərbaycanda yeganə nümayəndəliyiyik. Beynəlxalq və ölkədaxili çatdırılmaları həyata keçirilir.

Əlaqə vasitələri:




Baş mühasib

İş şəraiti

  • İş yeri: Bakı, Nərimanov rayonu, Yahya Bakuvi 84.
  • İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki, 09:00 – 18:00

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin mühasibat uçotunun təşkili və maliyyə fəaliyyətinə nəzarət
  • Mühasibat sənədlərinin və hesabat formalarının hazırlanması və tətbiqi
  • Təsərrüfat əməliyyatlarının uçotunun düzgün aparılması və hesabatların hazırlanması
  • İlkin sənədlərin, hesablamaların, əmək haqqı fondunun və ödənişlərin yoxlanılması
  • Mal-material və əsas vəsaitlərin uçotunun təşkili və xərclərin nəzarətdə saxlanılması
  • Maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunun təşkili
  • Maya dəyəri, əmək haqqı, vergi və digər ödəniş sənədlərinin hazırlanması
  • Mühasibat sənədlərinin düzgün saxlanılması
  • Mühasibatlıq komandasına rəhbərlik və metodiki dəstək göstərilməsi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Maliyyə, Mühasibatlıq və ya İqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi (mütləqdir);
  • Sertifikasiya: PMS (mütləqdir); ACCA F3 və F7 olması üstünlükdür.
  • İş təcrübəsi: Hesabatlılıq, maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsində minimum 5 il;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (ingilis və ya rus dili üstünlükdür)
  • Aidiyyəti sahədə minimum 5 il iş təcrübəsi;
  • Mühasibat uçotu və maliyyə hesabatları üzrə yüksək səviyyədə bilik və bacarıqlar;
  • Vergi qanunvericiliyi və vergi hesabatlılığı üzrə yüksək səviyyədə bilik və bacarıqlar;
  • Microsoft Office (Excel, Word) və 1C proqramlarında peşəkar səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Heyəti idarə etmə və komanda ilə işləmə bacarığı, icra intizamının yüksək səviyyədə olması;
  • Əmək, mülki və s. qanunvericilik sahələri üzrə uçot yönümlü biliklər.

Kompüter bilikləri:

  • MS Excel – yüksək səviyyə (formulalar, pivot, makrolar);
  • 1C 8.3 proqramı – gündəlik hesabat və maliyyə əməliyyatlarının idarəsi üçün

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Analitik düşüncə və detallara diqqət;
  • Vaxtın idarə olunması və prioritetləşdirmə bacarığı;
  • Yüksək məsuliyyət və komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
  • Operativlik və nəticəyönümlülük.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azeri Express Services



Şirkət haqqında:

1995-ci ildə Anar Qəribov tərəfindən Bakıda təsis edilmiş Məhdud Məsuliyyətli kuryer xidmətləri və nəqliyyat şirkətiyik. 2018-ci ildən dünyanın ən böyük poçt şirkəti olan FedEx şirkətinin Azərbaycanda yeganə nümayəndəliyiyik. Beynəlxalq və ölkədaxili çatdırılmaları həyata keçirilir.

Əlaqə vasitələri:




Baş mühasib

İş şəraiti

  • İş yeri: Bakı, Nərimanov rayonu, Yahya Bakuvi 84.
  • İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki, 09:00 – 18:00

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin mühasibat uçotunun təşkili və maliyyə fəaliyyətinə nəzarət
  • Mühasibat sənədlərinin və hesabat formalarının hazırlanması və tətbiqi
  • Təsərrüfat əməliyyatlarının uçotunun düzgün aparılması və hesabatların hazırlanması
  • İlkin sənədlərin, hesablamaların, əmək haqqı fondunun və ödənişlərin yoxlanılması
  • Mal-material və əsas vəsaitlərin uçotunun təşkili və xərclərin nəzarətdə saxlanılması
  • Maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunun təşkili
  • Maya dəyəri, əmək haqqı, vergi və digər ödəniş sənədlərinin hazırlanması
  • Mühasibat sənədlərinin düzgün saxlanılması
  • Mühasibatlıq komandasına rəhbərlik və metodiki dəstək göstərilməsi

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təhsil: Maliyyə, Mühasibatlıq və ya İqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi (mütləqdir);
  • Sertifikasiya: PMS (mütləqdir); ACCA F3 və F7 olması üstünlükdür.
  • İş təcrübəsi: Hesabatlılıq, maliyyə və ya mühasibatlıq sahəsində minimum 5 il;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan (ingilis və ya rus dili üstünlükdür)
  • Aidiyyəti sahədə minimum 5 il iş təcrübəsi;
  • Mühasibat uçotu və maliyyə hesabatları üzrə yüksək səviyyədə bilik və bacarıqlar;
  • Vergi qanunvericiliyi və vergi hesabatlılığı üzrə yüksək səviyyədə bilik və bacarıqlar;
  • Microsoft Office (Excel, Word) və 1C proqramlarında peşəkar səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Heyəti idarə etmə və komanda ilə işləmə bacarığı, icra intizamının yüksək səviyyədə olması;
  • Əmək, mülki və s. qanunvericilik sahələri üzrə uçot yönümlü biliklər.

Kompüter bilikləri:

  • MS Excel – yüksək səviyyə (formulalar, pivot, makrolar);
  • 1C 8.3 proqramı – gündəlik hesabat və maliyyə əməliyyatlarının idarəsi üçün

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Analitik düşüncə və detallara diqqət;
  • Vaxtın idarə olunması və prioritetləşdirmə bacarığı;
  • Yüksək məsuliyyət və komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
  • Operativlik və nəticəyönümlülük.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap