Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Junior Internal Audit Specialist

Daxili Audit üzrə kiçik mütəxəssis 

İdarə: Daxili Audit 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz.

Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Daxili audit yanaşmasını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək 
  • Beynəlxalq daxili audit və mühasibat uçotu standartlarını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək 
  • Şirkətlərin biznes prosesləri, onların daxili nəzarət sistemi və əməliyyatları barədə anlayışları inkişaf etdirmək 
  • Verilmiş tapşırıqları və prosedurları daxili audit siyasətinə uyğun olaraq düzgün yerinə yetirmək 
  • Məqsədləri, görülmüş işi, nəticələri müvafiq qaydada sənədləşdirilən işçi sənədləri hazırlamaq və tələb olunan vaxtda yoxlanış üçün təqdim etmək 
  • Yoxlanılan sahədə tapılan bütün audit nöqsanlarını müvafiq rəhbərin nəzərinə çatdırmaq və tövsiyələr təklif etmək 
  • Müxtəlif layihə ilə bağlı məsələlərdə müvafiq rəhbərə kömək etmək 
  • Şirkətin heyəti və daxili audit komandası ilə lazımi ünsiyyəti saxlamaq 
  • Davamlı olaraq texniki bacarıq və bilikləri peşəkar kvalifikasiyalar əldə edərək, təlimlərdə iştirak edərək, özünü oyrətmə və şöbənin təcrübəli üzvlərindən kömək istiyərək inkişaf etdirmək 
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək 
  • Verilmiş tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək 
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək 

Vəzifənin tələbləri:

  • İqtisadiyyat, mühasibat və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil 
  • Daxili audit, maliyyə auditi və ya əlaqəli sahələr üzrə ən azı 1 illik iş təcrübəsi  
  • Şirkətin biznes prosesləri ilə bağlı ilkin bilik və anlayış 
  • Daxili audit prosesi və tətbiqi ilə bağlı ilkin anlayış 
  • Daxili nəzarət sistemi, test və qiymətləndirmə prosedurları barədə ilkin anlayış 
  • Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili, Rus dili üstünlükdür
  • Microsoft Office proqramlarının peşəkar istifadəçisi  
  • Müstəqilliyin qorunması bacarığı 
  • Müşahidə etmək və problemi sürətli həll etmə bacarığı 

Biz nə təklif edirik

  • Rəqabətli kompensasiya;
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
  • Əlavə imtiyazlar;
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət;
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
  • Karyera inkişaf imkanı;
  • Hibrid iş imkanı;
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
  • Beynəlxalq təcrübə;
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
  • Kross-funksional əməkdaşlıq;
  • Təcrübə mübadiləsi.

 

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

Junior Internal Audit Specialist

Division:  Internal Audit 

Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on the nature of the work you will be able to work from the office and from home.

Your responsibilities:

  • To understand and apply knowledge of internal audit approach
  • To understand and apply knowledge of international internal audit and accounting standards
  • To develop an understanding of the companies’ business processes, its system of internal controls and operations
  • To perform assigned tasks and procedures properly, in accordance with the internal audit policy
  • To prepare appropriate work papers with proper documentation of objectives, work done, conclusion and submission for further review within set deadline
  • To inform the respective supervisor about all of the detected audit findings in the area under review and suggest recommendations
  • To assist the respective supervisor on different engagement related matters
  • To properly communicate with the entity personnel and internal audit team
  • To continuously improve technical skills and knowledge by obtaining professional qualifications, attending trainings, self-study and seeking help of senior members of the department
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management.
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions
  • To keep confidentiality of the company data

Position requirements:

  • Higher education in economics, accounting or finance
  • At least 1 year experience in the areas of internal audit or finance.
  • Basic understanding of Internal Audit process and application
  • Basic knowledge and understanding of systems of internal controls and testing and evaluation procedures
  • Fluent Azerbaijani, English and Russian language is a plus
  • Proficient user of Microsoft Office programs
  • Ability to maintain independence
  • Observation and problem solving skills

What we offer?

  • Competitive compensation;
  • Incentives and bonuses based on performance;
  • Fringe benefits;
  • Performance-driven culture;
  • Diversified learning and development opportunities;
  • Career growth opportunity;
  • Hybrid work opportunity;
  • Unique experience of working in the most dynamic industry;
  • Innovative products and digitalization;
  • International experience;
  • Amazing team of highly skilled professionals;
  • Cross-functional collaboration;
  • Experience sharing.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Junior Internal Audit Specialist

Daxili Audit üzrə kiçik mütəxəssis 

İdarə: Daxili Audit 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz.

Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Daxili audit yanaşmasını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək 
  • Beynəlxalq daxili audit və mühasibat uçotu standartlarını başa düşmək və ona dair bilikləri tətbiq etmək 
  • Şirkətlərin biznes prosesləri, onların daxili nəzarət sistemi və əməliyyatları barədə anlayışları inkişaf etdirmək 
  • Verilmiş tapşırıqları və prosedurları daxili audit siyasətinə uyğun olaraq düzgün yerinə yetirmək 
  • Məqsədləri, görülmüş işi, nəticələri müvafiq qaydada sənədləşdirilən işçi sənədləri hazırlamaq və tələb olunan vaxtda yoxlanış üçün təqdim etmək 
  • Yoxlanılan sahədə tapılan bütün audit nöqsanlarını müvafiq rəhbərin nəzərinə çatdırmaq və tövsiyələr təklif etmək 
  • Müxtəlif layihə ilə bağlı məsələlərdə müvafiq rəhbərə kömək etmək 
  • Şirkətin heyəti və daxili audit komandası ilə lazımi ünsiyyəti saxlamaq 
  • Davamlı olaraq texniki bacarıq və bilikləri peşəkar kvalifikasiyalar əldə edərək, təlimlərdə iştirak edərək, özünü oyrətmə və şöbənin təcrübəli üzvlərindən kömək istiyərək inkişaf etdirmək 
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək 
  • Verilmiş tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək 
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək 

Vəzifənin tələbləri:

  • İqtisadiyyat, mühasibat və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil 
  • Daxili audit, maliyyə auditi və ya əlaqəli sahələr üzrə ən azı 1 illik iş təcrübəsi  
  • Şirkətin biznes prosesləri ilə bağlı ilkin bilik və anlayış 
  • Daxili audit prosesi və tətbiqi ilə bağlı ilkin anlayış 
  • Daxili nəzarət sistemi, test və qiymətləndirmə prosedurları barədə ilkin anlayış 
  • Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili, Rus dili üstünlükdür
  • Microsoft Office proqramlarının peşəkar istifadəçisi  
  • Müstəqilliyin qorunması bacarığı 
  • Müşahidə etmək və problemi sürətli həll etmə bacarığı 

Biz nə təklif edirik

  • Rəqabətli kompensasiya;
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
  • Əlavə imtiyazlar;
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət;
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
  • Karyera inkişaf imkanı;
  • Hibrid iş imkanı;
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
  • Beynəlxalq təcrübə;
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
  • Kross-funksional əməkdaşlıq;
  • Təcrübə mübadiləsi.

 

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

Junior Internal Audit Specialist

Division:  Internal Audit 

Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on the nature of the work you will be able to work from the office and from home.

Your responsibilities:

  • To understand and apply knowledge of internal audit approach
  • To understand and apply knowledge of international internal audit and accounting standards
  • To develop an understanding of the companies’ business processes, its system of internal controls and operations
  • To perform assigned tasks and procedures properly, in accordance with the internal audit policy
  • To prepare appropriate work papers with proper documentation of objectives, work done, conclusion and submission for further review within set deadline
  • To inform the respective supervisor about all of the detected audit findings in the area under review and suggest recommendations
  • To assist the respective supervisor on different engagement related matters
  • To properly communicate with the entity personnel and internal audit team
  • To continuously improve technical skills and knowledge by obtaining professional qualifications, attending trainings, self-study and seeking help of senior members of the department
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management.
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions
  • To keep confidentiality of the company data

Position requirements:

  • Higher education in economics, accounting or finance
  • At least 1 year experience in the areas of internal audit or finance.
  • Basic understanding of Internal Audit process and application
  • Basic knowledge and understanding of systems of internal controls and testing and evaluation procedures
  • Fluent Azerbaijani, English and Russian language is a plus
  • Proficient user of Microsoft Office programs
  • Ability to maintain independence
  • Observation and problem solving skills

What we offer?

  • Competitive compensation;
  • Incentives and bonuses based on performance;
  • Fringe benefits;
  • Performance-driven culture;
  • Diversified learning and development opportunities;
  • Career growth opportunity;
  • Hybrid work opportunity;
  • Unique experience of working in the most dynamic industry;
  • Innovative products and digitalization;
  • International experience;
  • Amazing team of highly skilled professionals;
  • Cross-functional collaboration;
  • Experience sharing.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap