General Supply



Şirkət haqqında:

General Supply LLC 2014-cü ildə Azərbaycanın Bakı şəhərində yaradılmışdır. Şirkətin əsas fəaliyyət sahələrini təchizat və logistika xidmətləri təşkil edir. Bundan əlavə, malların istehsal sahələrindən istehlak yerlərinə çatdırılması bizim tərəfimizdən optimal şəkildə həyata keçirilir. Biz, bütün nəqliyyat vasitələrinə yüklərin yüklənməsi və daşınması, gömrük rəsmiləşməsi, texnikaların icarəsi xidmətlərini təklif edirik. Tərəfdaşlıq əlaqələrinin qurulması və sifarişçilərin istəklərinə uyğun olaraq nəqliyyat, texnologiya, ticarət, sənaye və energetika sahələrində yüksək xidmət göstərməyimiz bizə stabil və davamlı uğur qazandırır.

Əlaqə vasitələri:




Tenderlər üzrə mütəxəssis

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
  • Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun nəzərdən keçirilməsi, şirkətin iştirakçılara qoyulan tələblərə cavab verib-verməməsi, şirkətin tenderlərdə iştirak imkanları haqqında ilkin analizin aparılması və rəhbərliyin məlumatlandırılması;
  • Tələb olunan sənədlərin və məlumatın müvafiq şöbələrdən tələb olunması, toplanması, son müraciət tarixinə qədər düzgün şəkildə təqdim edilməsi;
  • Tender sənədlərinin təmin edilməsi üçün struktur bölmələrlə düzgün koordinasiyanın təmin edilməsi;
  • Tender sənədlərinin təhlili zamanı meydana gələn suallarla bağlı tender keçirən təşkilatlara sorğuların göndərilməsi, yazışmaların və danışıqların aparılması;
  • Tender təklifinin hazırlanması zamanı və təklif təqdim edildikdən sonra qiymətləndirmə müddətində müvafiq yazışmaların aparılması, daxil olan sualların vaxtında və düzgün cavablandırılmasının təmin olunması;
  • Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması;
  • Tender proseslərinin gedişatı və nəticələri haqqında hesabatların hazırlanması;

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində mükəmməl, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmaq və səliqədə tutmaq
  • Məsuliyyətlilik, problem həll etmə, planlaşdırmaq və komandada işləmək bacarıqları;
  • MS Office proqramların proqramları ilə işləmə qabiliyyəti;
  • Ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı;

Təminatlar:

  • Korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta.;
  • Əmək haqqı: 800-1000 Azn + bonus;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzü hissəsində Tenderlər üzrə mütəxəssis yazmaqla elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



General Supply



Şirkət haqqında:

General Supply LLC 2014-cü ildə Azərbaycanın Bakı şəhərində yaradılmışdır. Şirkətin əsas fəaliyyət sahələrini təchizat və logistika xidmətləri təşkil edir. Bundan əlavə, malların istehsal sahələrindən istehlak yerlərinə çatdırılması bizim tərəfimizdən optimal şəkildə həyata keçirilir. Biz, bütün nəqliyyat vasitələrinə yüklərin yüklənməsi və daşınması, gömrük rəsmiləşməsi, texnikaların icarəsi xidmətlərini təklif edirik. Tərəfdaşlıq əlaqələrinin qurulması və sifarişçilərin istəklərinə uyğun olaraq nəqliyyat, texnologiya, ticarət, sənaye və energetika sahələrində yüksək xidmət göstərməyimiz bizə stabil və davamlı uğur qazandırır.

Əlaqə vasitələri:




Tenderlər üzrə mütəxəssis

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
  • Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun nəzərdən keçirilməsi, şirkətin iştirakçılara qoyulan tələblərə cavab verib-verməməsi, şirkətin tenderlərdə iştirak imkanları haqqında ilkin analizin aparılması və rəhbərliyin məlumatlandırılması;
  • Tələb olunan sənədlərin və məlumatın müvafiq şöbələrdən tələb olunması, toplanması, son müraciət tarixinə qədər düzgün şəkildə təqdim edilməsi;
  • Tender sənədlərinin təmin edilməsi üçün struktur bölmələrlə düzgün koordinasiyanın təmin edilməsi;
  • Tender sənədlərinin təhlili zamanı meydana gələn suallarla bağlı tender keçirən təşkilatlara sorğuların göndərilməsi, yazışmaların və danışıqların aparılması;
  • Tender təklifinin hazırlanması zamanı və təklif təqdim edildikdən sonra qiymətləndirmə müddətində müvafiq yazışmaların aparılması, daxil olan sualların vaxtında və düzgün cavablandırılmasının təmin olunması;
  • Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması;
  • Tender proseslərinin gedişatı və nəticələri haqqında hesabatların hazırlanması;

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində mükəmməl, ingilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
  • Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmaq və səliqədə tutmaq
  • Məsuliyyətlilik, problem həll etmə, planlaşdırmaq və komandada işləmək bacarıqları;
  • MS Office proqramların proqramları ilə işləmə qabiliyyəti;
  • Ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı;

Təminatlar:

  • Korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta.;
  • Əmək haqqı: 800-1000 Azn + bonus;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzü hissəsində Tenderlər üzrə mütəxəssis yazmaqla elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap