Develor Azerbaijan



Şirkət haqqında:

Bizi müştərilərimizlə bir-birimizə bağlayan - fərdlər, komandalar və təşkilatlar olaraq hər gün daha yaxşı olacağımıza dair mövcud olan sonsuz inamdır.


Tədqiqatlar göstərir ki, işə cəlb edilmiş, həvəsli işçiləri olan təşkilatlar daha yaxşı nəticələr verirlər. Biz müəssisələrə insanların ən yaxşı performanslarını təqdim etdikləri inkişaf evinə, ruhlandırıcı bir mühit halına gətirməyə dəstək veririk.


Bütün potensiallarını ortaya qoymaq üçün fərdləri və komandaları inkişaf etdiririk və böyüdürük. Bu, işlərində sevinc və məmnunluq tapmaq üçün təməldir. Bunu xüsusi təlim kursları, qarışıq təlim proqramları və genişləndirilmiş təlim həllərinin təsiri vasitəsilə edirik.


Yaddaqalan təlim təcrübələri yaratmağa fokuslanırıq. Məzmunu əlaqəli və davranış dəyişikliyini davamlı idarəolunan etmək üçün tərəfdaşlarımızla uyğunlaşdırılmış proqramlar hazırlayırıq. Sonda təlimin təsiri və ölçülə bilən inkişaf üzərində fokuslanırıq.

Əlaqə vasitələri:




Key Account Manager

International consulting & training company is looking for key account manager for it’s office in Azerbaijan

Specific Duties and Responsibilities:

  • Implement company sales strategy by keeping, developing existing customers and acquiring new customers. Communicating, maintaining and developing client relationships
  • Coordinate the work with current accounts, keep smoothly running operations
  • Prepare for the visit/negotiation (company’s specialty, possible contacts, Develor’s products), build network by seeking further connections, and hold negotiation
  • Gather information during negotiation, assess client’s needs, and introduce Develor’s products and the possible solutions to the problem arisen.
  • In case of a proposal, upon customer’s request, present the proposal or hold further negotiations, and involve the representative of other organizational units (trainer, consultant, coach)
  • Plan the strategy regarding customers with the aim of developing the customer, and if necessary, involve other professional areas as well.
  • Prepare a forecast on the basis of potentials explored in the customer.
  • Keep regular contact with existing customers (inform them about Develor events, seek negotiation situations, gather information about the customer)
  • Initiate a negotiation with the client where assess needs and introduce new products of Develor or propose solutions.
  • Meeting clients, generating leads, closing deals
  • Working over achieving monthly, quarterly, and yearly sales plan

Requirements:

  • Graduate university degree.
  • At least 2-years sales is an advantage;
  • Advance level of written and spoken English is a must, good command of Russian desirable;
  • Confident and highly self-motivated;
  • A good personality, professional conduct, articulate, good communication skills and a quick learner;
  • Ability to multi-task and prioritize in a fast paced work environment;
  • Ability to problem-solve and excellent organizational skills;
  • Ability to work independently and cooperatively with team members;
  • Strong leadership skills, result-oriented;
  • Age 26-35

Terms and conditions:

  • Five-days working week
  • Bonus system
  • Professional growth

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Develor Azerbaijan



Şirkət haqqında:

Bizi müştərilərimizlə bir-birimizə bağlayan - fərdlər, komandalar və təşkilatlar olaraq hər gün daha yaxşı olacağımıza dair mövcud olan sonsuz inamdır.


Tədqiqatlar göstərir ki, işə cəlb edilmiş, həvəsli işçiləri olan təşkilatlar daha yaxşı nəticələr verirlər. Biz müəssisələrə insanların ən yaxşı performanslarını təqdim etdikləri inkişaf evinə, ruhlandırıcı bir mühit halına gətirməyə dəstək veririk.


Bütün potensiallarını ortaya qoymaq üçün fərdləri və komandaları inkişaf etdiririk və böyüdürük. Bu, işlərində sevinc və məmnunluq tapmaq üçün təməldir. Bunu xüsusi təlim kursları, qarışıq təlim proqramları və genişləndirilmiş təlim həllərinin təsiri vasitəsilə edirik.


Yaddaqalan təlim təcrübələri yaratmağa fokuslanırıq. Məzmunu əlaqəli və davranış dəyişikliyini davamlı idarəolunan etmək üçün tərəfdaşlarımızla uyğunlaşdırılmış proqramlar hazırlayırıq. Sonda təlimin təsiri və ölçülə bilən inkişaf üzərində fokuslanırıq.

Əlaqə vasitələri:




Key Account Manager

International consulting & training company is looking for key account manager for it’s office in Azerbaijan

Specific Duties and Responsibilities:

  • Implement company sales strategy by keeping, developing existing customers and acquiring new customers. Communicating, maintaining and developing client relationships
  • Coordinate the work with current accounts, keep smoothly running operations
  • Prepare for the visit/negotiation (company’s specialty, possible contacts, Develor’s products), build network by seeking further connections, and hold negotiation
  • Gather information during negotiation, assess client’s needs, and introduce Develor’s products and the possible solutions to the problem arisen.
  • In case of a proposal, upon customer’s request, present the proposal or hold further negotiations, and involve the representative of other organizational units (trainer, consultant, coach)
  • Plan the strategy regarding customers with the aim of developing the customer, and if necessary, involve other professional areas as well.
  • Prepare a forecast on the basis of potentials explored in the customer.
  • Keep regular contact with existing customers (inform them about Develor events, seek negotiation situations, gather information about the customer)
  • Initiate a negotiation with the client where assess needs and introduce new products of Develor or propose solutions.
  • Meeting clients, generating leads, closing deals
  • Working over achieving monthly, quarterly, and yearly sales plan

Requirements:

  • Graduate university degree.
  • At least 2-years sales is an advantage;
  • Advance level of written and spoken English is a must, good command of Russian desirable;
  • Confident and highly self-motivated;
  • A good personality, professional conduct, articulate, good communication skills and a quick learner;
  • Ability to multi-task and prioritize in a fast paced work environment;
  • Ability to problem-solve and excellent organizational skills;
  • Ability to work independently and cooperatively with team members;
  • Strong leadership skills, result-oriented;
  • Age 26-35

Terms and conditions:

  • Five-days working week
  • Bonus system
  • Professional growth

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap